Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yläkerran häirikkö

Anonyymi-ap

pudotti varmaan tahallaan jonkin painava esineen jotta alakerrassa asuva heräisi meteliin. Täysin tarkoituksellista kiusaamista!

10

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo mulle tehään samaa.... tömistellään ja kolistellaan tahallaan

    • Anonyymi

      Itellä 2-3 naapuria liittoutunut mua vastaan. Kyttää, kuuntelee ja tekee lapsellisia äänihäirintä juttuja tarkoituksellisesti.

    • Anonyymi

      Alakerran häiirikkö taas poltaa tupakka,lasitukset kinni 24 h/ 12 kk.Talossa jossa parveketupakointi kieto.Monen laisia asukaita on kerostalossa. Jospa menisit kyseisen henkilön ovikelloa soitaa ja sanomaan hänen toiminta häirtsee. Varaudu sihen äänet eivät tule yläkerrastasi sillä elementit kuljetaa ääniä ja voi tulla ihan muualta. Huviksesi kysy aihesta rakenusliitolta saat kulla totutuudenTotta on.Liton yhteystedot loydöööt netti.Sähkö postia vaan sinne ,jos et kehtaa soitaa.

    • Anonyymi

      Aina valitettavaa, jos naapurina sellainen, joka ei huomioi muita naapureitaan? Itsekin kokenut sen, että tuntunut tahalliselta tavaroiden heittelyltä lattialle keskellä yötä? Tekijä nainen, ei mies niin kuin voisi olettaa?

    • Anonyymi

      Kovaa on mies vissiin tämä sinun kerrostaloelämä

      • Anonyymi

        Kerrostalokyttä ilmottautuu! Missä mitä kuka hä?! Liesituulettimesta kuuluu naapurin riisinkeitto, palaakohan siellä?! Vessassa kuului pöräys ja plumps! Soittakaa hätänumeroon ja äkkiä! Minä ilmoitan kerrostalokomiteaan ja otan ohjat ennenkuin hommat muuttuvat kamaliksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrostalokyttä ilmottautuu! Missä mitä kuka hä?! Liesituulettimesta kuuluu naapurin riisinkeitto, palaakohan siellä?! Vessassa kuului pöräys ja plumps! Soittakaa hätänumeroon ja äkkiä! Minä ilmoitan kerrostalokomiteaan ja otan ohjat ennenkuin hommat muuttuvat kamaliksi !

        Varmasn onki .
        Ja kunnossa oleva ilmastointi ei pidä meteliä.
        Liesituulettimesta pitää sanoa.


    • Anonyymi

      Ja samalla hoidatte ilmastointi järjestelmien ja suodatyimien tarkistuksen talossa ettei räminä pauke vihellyst ja kitkutus ole niistä peräisin .

    • Anonyymi

      Hyvien yöunien merkitys ihmiseen on suuri, myös elämänlanka voi lyhentää huomattavasti siitä, ettei saa öitä kunnolla nukuttua? Tutkittua tietoa tämä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe