Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaikki vanhat traumat on noussut pintaan

Anonyymi-ap

Vaikeaa hymyillä, kun olen kokenut äärimmäistä kiusaamista. Nyt tuntuu, että se on aloitettu alusta a hard way. Olen pyytänyt apua Jumalalta. Ei auta. Miksi olen joutunut kokemaan tätä aina? Kukaan ei ole suojellut minua koskaan.

9

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tuota sanotaan näin että saattaa tulla pikkuylläri palstapedolle lähiaikoina. Mitäs läksit uhriutuminen tekee vain sen että tulee mieli vaan antaa enemmän turpaan. Olet pe do fiili joten sen myös ansaitset.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­N­y­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Saat apua kun jätät ihmiset taaksesi,et pidä koskaan enää heihin yhteys jotka sinua aliarvioineet,kiusaneet tai pahoinpidellet. Vaikka olisi lähisukua.Sinun ei pakko pitää yhteys. Ota nyt selaimeesi missä päin Suomea tahansa asut sinusto nimellä Helsinki Mission tai Mieli ry. Sietä löydt numeroita 24 h/12 kukautta,Joihin voit soitaa nimettömänäkin.

      • Anonyymi

        Ei niitä kaikkia ihmisiä ole voinut jättää taakse. Maailmassa on ihmisiä, jotka haluavat jatkaa. En ole heihin pitänyt yhteyttä. Olen ehkä jollain tavalla kirottu ollut syntymästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kaikkia ihmisiä ole voinut jättää taakse. Maailmassa on ihmisiä, jotka haluavat jatkaa. En ole heihin pitänyt yhteyttä. Olen ehkä jollain tavalla kirottu ollut syntymästäni.

        Juu sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Ehkä tulevat koitokset on rangaistus lukuisista niistä naisista ja lapsista joita olet terrorisoinut. Ups ja oho, koita kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Ehkä tulevat koitokset on rangaistus lukuisista niistä naisista ja lapsista joita olet terrorisoinut. Ups ja oho, koita kestää.

        Erehdyt nyt henkilöstä. Minä en halua kenellekään mitään pahaa.


    • Oletko kenties kovin nuori henkilö? Jotenkin vaan saan nuoren vaikutelman sinusta.
      Onko tilanteesi sellainen ettet pääse eroon noista kiusaajistasi?

      Jumala nyt ei ketään auta... ei välitä vaikka miten pyydät ja rukoilet. Minäkin joskus nuorena sitä jumalaa rukoilin, mutta ikinä se ei tehnyt mitään hyväkseni. Se kaikki energia on hukkaan heitettyä mitä jumalaan kohdistat.
      En tiedä mistä voisit apua saada tilanteeseesi, mutta se on melko varmaa että jumalan suunnasta sitä ei ole tulossa.
      Ehkä on jossain olemassa tälläisiä "jumalan valittuja" jotka saavat kaiken ja kaikki aina onnistuu kun vaan pistää kädet ristiin, tosin tietäisit jo aika varmasti tässä vaiheessa jos itse kuuluisit heihin...

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe