Voiko sähköautosta saada 900voltin sähköiskun?

Anonyymi-ap

Korkejännitehän on äärimmäisen vaarallinen miten on uskaltaako tuommoista edes ostaa jos virta vuotaa runkoon?

25

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähköautojen akkujen huoltoon vaaditaan korkeajännite komponenttien edellyttämät työvälineet sekä osaaminen.

      • Anonyymi

        Tarkoitin sitä jos autoon tulee vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sitä jos autoon tulee vikaa.

        Vikaa tai kolaritilanne


    • Anonyymi

      Ei niihin uskalla koskea tikullakaan. Onneksi en ole lähtenyt punikkien halpaan mukaan.

      • Anonyymi

        Teslakuskit on siis punikkeja, sorry en tiennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslakuskit on siis punikkeja, sorry en tiennyt.

        Teslakuskit ovat langenneet punikkien ansaan. Ovat alistuneisuuteen taipuvaisia jotka haluavat noudattaa toisten käskyjä ja ohjeita, ja näin nauttivat olla käskytettävinä ja alistuneina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslakuskit ovat langenneet punikkien ansaan. Ovat alistuneisuuteen taipuvaisia jotka haluavat noudattaa toisten käskyjä ja ohjeita, ja näin nauttivat olla käskytettävinä ja alistuneina.

        Älä pelkää, jos jollain on tarpeeksi varaa ostaa Tesla, on heillä älyä ja tajua siitä mitä kannattaa tehdä paljon enemmän kuin sinulla :)


    • Anonyymi

      Jos akussa on vaurio niin helposti.

    • Anonyymi

      Jos autossa on 900 V niin kyllä siitä voi sähköiskunkin saada.
      Todennäköisempi vaara on kuitenkin akun räjähdyksenomainen tulipalo.
      Se on paha juttu.

      • Anonyymi

        Niin et palaa poroksi ennen kuin saa sähköiskun... tai tuleeko samanaiakisesti molemmat.


    • Anonyymi

      Ei, sinun ei kannata ostaa sähköautoa.

      • Anonyymi

        Ei ennen kuin niistä on saatu turvallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ennen kuin niistä on saatu turvallisia.

        Ei sitä koskaan voi tietää täysin varmasti! Polttomoottoriautojakin on tehty kohta 150 vuotta ja silti niitä palaa Suomessakin lähes päivittäin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä koskaan voi tietää täysin varmasti! Polttomoottoriautojakin on tehty kohta 150 vuotta ja silti niitä palaa Suomessakin lähes päivittäin!

        Jaa että päivittäin? Olisiko sulla linkittää uutisklippejä joka päivälle sanojesi tueksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että päivittäin? Olisiko sulla linkittää uutisklippejä joka päivälle sanojesi tueksi?

        Kun pelkkiä linja-autojakin palaa viikottain
        https://www.is.fi/autot/art-2000000469972.html
        niin kaikkia autoja yhteensä palaa ehkä noin päivittäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä koskaan voi tietää täysin varmasti! Polttomoottoriautojakin on tehty kohta 150 vuotta ja silti niitä palaa Suomessakin lähes päivittäin!

        Mistä lähtien tapahtuma joka tuntuu tapahtuvan kerran vuodessa Suomen kokoisessa maassa on "lähes päivittäin"?


    • Anonyymi

      iski sähköautofobia nyt

    • Anonyymi

      Paimenpojassa on 10 000 volttia. Sekään ei muuta kuin vähän säpsäyttää.

      • Anonyymi

        Kusitko langalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusitko langalle?

        Minäpä aikanaan pikkupoikana kusin. Faija uunotti. Lopputulos kuitenkin korvasi hetkellisen harmin kun sähköiskun voimasta lerssistä kasvoi 20cm pitkä (levossa).


      • Anonyymi

        paimenpojassa on tasku lampun paristot,


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaikki sähköautojen akut on suojamaadoitettu. Samalla tavalal kuin kotona suojamaadoitetut pistokkeetkin on suojattu tällä loisravalla tekniikalla.

      Suojamaadoitetusta töpselistä ei voi saada kuolettavaa sähköiskua. Eikä Sähkö-Teslasta sen kummemmin. Kunnollinen maadoitus on kaiken A ja O.

      • Anonyymi

        Töpselistä voi saada sähköiskun mutta siihen kytketystä laitteesta et rikkomatta laitetta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe