Minkä merkkisellä

Anonyymi-ap

Autolla ajat ja miksi, mikä oli suurin syy valintaan?

59

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli tarve vaihtaa autoa, ja kohtalo sen minulle määräsi ja osoitti. Löysin todellisen kaunottaren autokaupan sivulta. Lähdin heti seuraavana päivänä koeajamaan sen ja ostopäätös tuli tehtyä.

      • Anonyymi

        Kävisipä teinipersikan löytäminen yhtä kivuttomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisipä teinipersikan löytäminen yhtä kivuttomasti.

        Perskärpänen hiljaa! Kukaan ei kaipaa sinun kommenttejasi täällä!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävisipä teinipersikan löytäminen yhtä kivuttomasti.

        Kyllä se joillakin käy just niin kivuttomasti senkin löytäminen ja saaminen. Minä en syntynyt onnellisten tähtien alla.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­­N­y­­­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Skoda -92

    • Anonyymi

      Kohtahan mä lähen pihasta niin näät sitte

      • Anonyymi

        Tiedetään jo.Mustikka.


    • Anonyymi

      Minkä vuoksi se millä autolla ajan ja syy siihen on ikävä asia?

    • Anonyymi

      Red Bull...

    • Anonyymi

      Ooppeli ja valintaan vaikutti TM talviautotesti. Hintaluokassaan paras.

      • Anonyymi

        Annan tälle 👍


      • Anonyymi

        Saattaa se uutena hetkisen pelata. No kaikki autot ne on vanhempana ooppeleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan tälle 👍

        Peukut pystyyn ettei sammu kuin kätkäläisen varre katsastuksessa. Tutun opeli sammahti kesken katsastuksen ja kaikki autothan ne on vanhempana opeleita.


    • Anonyymi

      Opel on osoittautunut parhaaksi, joten miksi vaihtaa huonompaan saksalaiseen 🤔

      • Anonyymi

        Hahhahhaa ei sitä huonompaa kuin ooppeli olekaan. Jokainen reissu on suuri seikkailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhahhaa ei sitä huonompaa kuin ooppeli olekaan. Jokainen reissu on suuri seikkailu.

        kerit ensin opelistilla tuski vertailu pohjaa muihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhahhaa ei sitä huonompaa kuin ooppeli olekaan. Jokainen reissu on suuri seikkailu.

        Kuulostat että ajat muulla saksalaisella, hah. Ottaako itsetunnon päälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat että ajat muulla saksalaisella, hah. Ottaako itsetunnon päälle?

        On minulla ollut 3 opelia , mersu, volkkari ja 3 bemaria. Siirryin jo 18 vuotta sitten kaukoidän autoihin ja ihan kaikki ongelmat loppui siihen. 7 vuoden takuu annetaan autoille mitä ei tarvita. Pari nissania oli 15 vuotta eikä muuta kuin ajoa. Ihan samat on kokemukset tutuillakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On minulla ollut 3 opelia , mersu, volkkari ja 3 bemaria. Siirryin jo 18 vuotta sitten kaukoidän autoihin ja ihan kaikki ongelmat loppui siihen. 7 vuoden takuu annetaan autoille mitä ei tarvita. Pari nissania oli 15 vuotta eikä muuta kuin ajoa. Ihan samat on kokemukset tutuillakin.

        Mullakin oli Oooppeli, Opel kadet, nykyään on bemari ja ensmäinen auto jonka 12 v ostin oli kupla. kyllä mä Mazdaakin kokeilin, mutta on ne japsit hepposia saksalaisiin verrattuna. Paitsi GM toi Opeli kuuluu, ihmettelinkin, kun pakosarjaa vaihdoin, oli tuumakierre.


    • Anonyymi

      Audilla. Ei kai siinä mitään suurempaa järkeä ollut mutta kun silloin piti saada vähän isompaa konetta ja nelivetoa kun teki mieli. Nykyään pyöräilen niin paljon kuin mahdollista.

      • Nelivedolla baarista kotiin? 🤭😅🐼

        🐻🧸


      • Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

        Nelivedolla baarista kotiin? 🤭😅🐼

        🐻🧸

        On käynyt joskus niinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On käynyt joskus niinkin.

        Kerrankos sitä, kun ei tavaksi tule ✌️

        🐻


    • Anonyymi

      Nelivedolla, jolla melkein menee pers edellä puuhun.

    • Anonyymi

      Kia se piti ostaa kun Lexukselle ei pystynyt antamaan 7 vuoden takuuta. 2- 3 vuotta sitä ns. laatuautoille takuuta uskalletaan antaa. Pitkä takuuhan uskalletaan tehtaanpuolesta antaa autolle missä sitä ei tarvita.

    • Anonyymi

      Isuzulla ajelen.

    • Anonyymi

      Täältä mä tuuuun. Vrum.

      • Anonyymi

        Jaa,a kuka oot???


      • Anonyymi

        Meinaatko pöpelikköön kiihdyttää vai peltoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko pöpelikköön kiihdyttää vai peltoon?

        Johonkin suuntaan kyllä


      • Anonyymi

        Jotakin hupia


    • Anonyymi

      Datsun

    • Anonyymi

      Fiat 127,pieniruokainen😊

    • Anonyymi

      Ei mul oo autoo mä vaan dallaan.

    • Anonyymi

      Mitsubishi Carisma. On nii karismaattinen.

    • Anonyymi

      Hyundai i20. Punainen🤗

      • Anonyymi

        Onhan se tämä huihauauto lähes sama kuin Kia. Eri tehtaassa ne tehdään, mutta lähes samoja hyviä kopioita Toyotasta ja vielä pienin parannuksin. Parhaat takuut ylivoimaisesti annetaan ja se kertoo jotakin auton laadusta. Sakemannille uskalletaan antaa 2-3 vuotta takuuta, kun huihai ja Kia antaa 5 ja 7 takuut. On siinä ero paskalla ja pannukakulla. Kumpaa sinä syöt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tämä huihauauto lähes sama kuin Kia. Eri tehtaassa ne tehdään, mutta lähes samoja hyviä kopioita Toyotasta ja vielä pienin parannuksin. Parhaat takuut ylivoimaisesti annetaan ja se kertoo jotakin auton laadusta. Sakemannille uskalletaan antaa 2-3 vuotta takuuta, kun huihai ja Kia antaa 5 ja 7 takuut. On siinä ero paskalla ja pannukakulla. Kumpaa sinä syöt?

        Pannaria syön😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tämä huihauauto lähes sama kuin Kia. Eri tehtaassa ne tehdään, mutta lähes samoja hyviä kopioita Toyotasta ja vielä pienin parannuksin. Parhaat takuut ylivoimaisesti annetaan ja se kertoo jotakin auton laadusta. Sakemannille uskalletaan antaa 2-3 vuotta takuuta, kun huihai ja Kia antaa 5 ja 7 takuut. On siinä ero paskalla ja pannukakulla. Kumpaa sinä syöt?

        Et sinäkään mistään takuuista tai Aasian rotiskoista puhuisi jos sinulla olisi rahaa. Ja rahaa saa kun menee TÖIHIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään mistään takuuista tai Aasian rotiskoista puhuisi jos sinulla olisi rahaa. Ja rahaa saa kun menee TÖIHIN

        Olenhan minä työelämässä ollut vuosikymmeniä kolmen maan alueella ja nyt hyvällä eläkkeellä. En mene enää töihin! On noita autoja ainakin 15 ollut lukua en pitänyt. Puolet niitä saksalaisia hippuautoja joilla ei yhtään vuotta ilman ongelmaa, vaikka monet niistä upouusia. Nissanilla ajelin pitkään ja mitään vikaa koskaan. Nyt huomannut kuin moni muukin, että Koreassa luotettavat ja parhailla takuilla. Tutulla Kia ollut 10 vuotta, eli 7 vuoden takuutakaan ei tarvittu. Ei koskaan mitään ja kuluvat osat kuten iskaritkin alkuperäiset vaikka käytössä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään mistään takuuista tai Aasian rotiskoista puhuisi jos sinulla olisi rahaa. Ja rahaa saa kun menee TÖIHIN

        Eikö se kerro jotakin auton laadusta jos sille uskalletaan pitkä takuu antaa. On minulla rahaakin hieman vuosikymmenissä kertynyt, mutta miksi käyttäisin kalliisiin autoihin missä vikoja piisaa. Eikä minulla ole autolla näyttämisen tarvetta kuin keskenkasvuisilla. Kunhan pääsen luotettavasti ja mukavasti paikasta toiseen. Muut rahat käytä ihan muuhun elämisen laatuun kuin autoni esittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se kerro jotakin auton laadusta jos sille uskalletaan pitkä takuu antaa. On minulla rahaakin hieman vuosikymmenissä kertynyt, mutta miksi käyttäisin kalliisiin autoihin missä vikoja piisaa. Eikä minulla ole autolla näyttämisen tarvetta kuin keskenkasvuisilla. Kunhan pääsen luotettavasti ja mukavasti paikasta toiseen. Muut rahat käytä ihan muuhun elämisen laatuun kuin autoni esittelyyn.

        Teistä takuu huohottajista kukaan ei mainitse sen kian takuun ehtoja. Niinpä.


    • Anonyymi

      Suapilla. Noh, nykysin ku myyvvään vuuvven autoja. Tää jo on 23 vuuvven auto.

    • Anonyymi

      Just ny en minkään merkkisellä ku pitäs jaksaa vaivautua laittaan katastus kuntoon suurin syy kyseisen auton hankintaan oli lapsuuden/nuoruuden haave

    • Anonyymi

      Land Rover
      syy: tykkään ainaisesta ruuvailusta ja korjailemisesta, mutten tykkää jäädä jumiin hoitamattomalla tiellä.

      • Anonyymi

        Maasturit sytyttää kovasti..


    • Anonyymi

      Ssassouyang Musso. Mersun koneella.

    • Anonyymi

      Lada. Lujaa laatua lada.

    • Anonyymi

      Musta Mese🖤

      • Anonyymi

        Tykkään 🖤


    • Anonyymi

      En aja kohta minkäälaista tampereella hyvät yhteydet julkisilla;)

      • Anonyymi

        Treelle muutat?


    • Anonyymi

      Lamborghini mercy

    • Anonyymi

      Tesla. 😍

    • Hyundai, Citroen, Citroen, Citroen, Peugeot.
      Halpoja kilometrejä ✌️

      🧸

    • Anonyymi

      Merkin valintaan vaikutti hyvät kokemukset samasta merkistä, joista taisin kaivatullenikin kertoa...

    • Anonyymi

      ⠀⣠⣴⠿⠛⠛⠛⢷⣶⡾⠟⠛⠛⠿⣶⣴⠿⠛⠛⠛⢷⣦⡾⠟⠛⠛⠻⣶⣄⠀
      ⣰⡟⠁⠀⠀⠀⢀⣾⠛⣿⡄⠀⠀⢰⡟⢻⣆⠀⠀⢀⣾⠛⣿⡀⠀⠀⠀⠈⢻⣆
      ⣿⡇⠀⠀⠀⠀⢸⣏⠀⢸⡇⠀⠀⣿⡇⢈⣿⠀⠀⢸⣏⠀⢸⡇⠀⠀⠀⠀⢈⣿
      ⠹⣧⡀⠀⠀⠀⠈⢿⣤⣿⠃⠀⠀⠸⣧⣼⡏⠀⠀⠈⢿⣤⣿⠁⠀⠀⠀⠀⣼⡏
      ⠀⠙⠿⣦⣤⣤⣤⡾⠿⢷⣤⣤⣤⣴⠿⠿⣦⣤⣤⣤⡾⠿⢷⣤⣤⣤⣴⠾⠋⠀

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe