Alan olla jo sinut yksinäisyyden ja kärsimyksen kanssa

Anonyymi-ap

Kuolema tulee ennen aikojaan kaikki viittaa siihen mutta senkin kanssa olen jotenkin sinut

18

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta se vapauttaa sisäistä luovaa voimaa. Saat aikaseks taideteosta ja kaikki taputta ja viheltää sulle. Ja sitten kumarrut ja poistut, ehkä vähän aikaisemmin, mutta kuuluisana. Omasta kokemuksesta myös puhun. 🥳🥳🥳👏👏👏🥂🥂🥂

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­­N­­y­m­f­­­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mukaiset hae apu? Etkö välitä enää mistään mitään

      • Anonyymi

        En. Meno irl on liian "retardia" minun makuuni, niin maailmalla kuin myös yksityiselämässäni. Tänäänkin aion vetää vielä kunnon kännit koska mitä sen on väliä? Kuolemanpelkoa minulla ei todellakaan ole, sehän on tässä se hyvä puoli. - sivusta.


      • Anonyymi

        En itseäni aio tappaa mutta kaikki pelkoni yhdestä sairaudesta alkanut osottautua todeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Meno irl on liian "retardia" minun makuuni, niin maailmalla kuin myös yksityiselämässäni. Tänäänkin aion vetää vielä kunnon kännit koska mitä sen on väliä? Kuolemanpelkoa minulla ei todellakaan ole, sehän on tässä se hyvä puoli. - sivusta.

        Jos masentaa niin mikään ei tunnu miltään. Tarvitset apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itseäni aio tappaa mutta kaikki pelkoni yhdestä sairaudesta alkanut osottautua todeksi.

        Olet masentunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itseäni aio tappaa mutta kaikki pelkoni yhdestä sairaudesta alkanut osottautua todeksi.

        Sama täällä ,paitsi en pelkää sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ,paitsi en pelkää sitä.

        Sama täällä myös. Meillä on täällä jokaisella määrätty aika ja sen mukaan mennään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos masentaa niin mikään ei tunnu miltään. Tarvitset apua.

        En välitä siitäkään. Pitäisi olla edes yksi kaveri, tiedän sen. Pelkästään se helpottaisi elämääni huimasti. Apatiaan kuuluu muitakin tuntemuksia. Vihan tunne saa ainakin kokemaan olevansa elossa, sillä se on voimakas tunne. En ole uskovainen vaikka pohdinkin syntyjä syviä. Eli siis kun Jeesus kärsi ihmisten puolesta ja Jeesus oli puoliksi ihminen ja puoliksi Jumala, niin ehkäpä me kärsivät yksilöt olemme lähempänä Jumalaa koska kärsimme kuten Jeesus. Lähempänä Jumalaa kuin narsistit, psykopaatit ym. rikkaiden kerma, joka johtaa ihmiskuntaa tahallaan kohti dystopiaa.


    • Anonyymi

      Ymmärrän sua. Joskus elämän raadollisuus yllättää ja pysäyttää. Melankolinen mieli ja pitkään jatkunut suru ei tee kenellekään hyvää.

    • Anonyymi

      Menen päivä kerrallaan. Mene säkin.

    • Anonyymi

      Hiljalleen olen mäkin alkanut sopeutua osaani, vaikka välillä yksinäisyys on aika raakaa, toisinaan. Terveys on alkanut horjua sen verran, että lähtö tulee varmaan ennemmin kuin myöhemmin. Se on ihan ok, vaikken aivan vielä kuoleman kanssa sinut ookkaan. Mutta jos edes se olis helppoa?

      • Mutta sä oot kuitenkin varmaan saanut elämäs aikana paljon aikaseks. niin kannattaa pistää kansiin. mä oon keränny omistani valokuvistani, siis mun ottamista, parhaat ja koonnu ne kirjaks, arkistosta ottanu taustatiedot. ja siitä hienosti taittanu. Jos painat yli 50 kirjaa, niin sun "täytyy" lähettää kuusi kirjaa kansalliskirjastoon. mutta eihän ne sitä tiedä, vaikka painaisit vain ne kuusi. Mä tein jo vähän yötä päivää, mutta nyt sain kevennytä töissä, että kyllä tässä varmaan viis vuotta vielä ollaan hengissä. Niin on aikaa etsiä painajaa. mielellään teettäis suomessa, mutta sakelsmanneilla on niin paljon parempi käyttöliittymä. Siihen vaan tiputat kuvat ja tekstit. Eli miten teen. Vaikeesti vai rupeenko maanpetturiksi.


    • Anonyymi

      Ei tästä voi nousta, kukaan ei voi parantaa maiseman vaihtokaan tunnu juuri miltään, hautaan asti mustaa.

    • Anonyymi

      Tällaisia lukiessa tulee surulliseksi. Moni asia on lopulta kiinni ajatuksista. Siitä, kuinka ne alkaa kiertää kehää ja eristää ihmisen. Uskon, että Jumala on antanut ihmiselle tulevaisuuden ja toivon. Nämä on löydettävissä uskon kautta Jeesukseen.

    • Anonyymi

      En arvoita itseäni ulkopuolelta. Ihmiset ovat petollisia, sen olen ajat sitten huomannut. Olen ihmisten takia menettänyt ja kärsinyt paljon. Silti haen vielä omaa tapani elää. Ystäviä ei aina ole ollut, olen liian outo ja erilainen. Mutta nykyään ylpeä siitä. Minut on yritetty lannistaa, painaa maahan, yritetty ajaa itsemurhaan. No täällä olen.

      Minulla on suojelusenkeleitä. Kun aloin vihdoin aistimaan heitä ja pyytämään apua, alkoi sitä apua tulla ja elämä kantamaan kun vaan uskalsin luottaa. Olen nöyrä Jumalan edessä, mutten kenenkään toisen ihmisen. Minulle on helpompaa olla vaikka kokonaan yksin, kuin väärässä ihmisseurassa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe