https://www.vauva.fi/keskustelu/3906118/kansalaisaloite-lastensuojelun-mielivaltainen-oikeus-lapsiimme-korjattava nuorista tulee syrjäytyneitä huostaanoton jälkeen. Eli onko tämä hyvä asia????
Herätkää Kuopion sossut
13
1322
Vastaukset
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8904737/kuopiossa-perheita-tuhotaan leeni on 5/5
- Anonyymi
Tämä. Yhteiskunta ei omista meidän lapsia.
- Anonyymi
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.- Anonyymi
Sääntöjä annetaan,mutta otsikossa ei pysytä yötäpäivää näpytellään,mitä vain eikä lepotaukojakaan pidetä saatika lomia.Ilmeisesti jääty näpyttelemään lehtien tietoja omia asioitaan julkiseksi.Joistain kirjoituksista käräjilläkin oltu.
- Anonyymi
Tämä liittyy Kuopion toimintaan nimenomaan.
- Anonyymi
Ei niitä kiinnosta kuin raha.
- Anonyymi
Eihän ne välitä kuin omasta palkasta.
- Anonyymi
Huomenna sossut ryyppää kun tilille tulee palkka ja huostaanottolisät.
- Anonyymi
Niiden mielestä on etu että nuoret ahdistuu mutta samaan aikaan pieniä lapsia pahoinpidellään kodeissa eikä kukaan puutu!Mutta kuten sanon,en välitä enää,koska minua on kohdeltu väärin! Saa olla minun puolesta yhteiskunnan asiat .
- Anonyymi
Meillä kävi kaksi todella lihavaa perhetyöntekijää ja meidän tuolit on aina kestäneet normaalipainoisia niin näiden alla narisi tuolit ja lähes hajosi niin oli kirjanneet Perheellä on rikkinäisiä kalusteita. Mitä helvettiä. Minunko pitäisi varautua isokokoisiin ihmisiin??? Itsekin vähän pyöreä,mutta kyllä nämä tuolit on minua kestäneet!!!
- Anonyymi
Karmaisa detalji että se muistuttaa kovin ulosottolautoksen piittaamattomia toimia täydellisesti.
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086