Hei! Löytyykö kellään kokemuksia Globe office lainan antajasta: https://globexoffice.com/index.php
Itseltäni pyysivät 530€ takuusen jonka lupasivat palauttaa, kun 6000€ laina on maksettu.
Onko tämä kusetus firma? Onko kellään kokemusta?
Onko Globe office luotettava lainananantaja? Kokemuksia?
21
1634
Vastaukset
- Anonyymi
Kysytkö tosissasi?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Itseltäni vaativat kokoajan lisää rahaa niin kyllä tämä nyt kusetukselta vaikuttaa.Sanoin että palauttavat sen rahan tililleni kun en ala makselee kokoajan lisää.
- Anonyymi
No, ehkä he maksavat sinulle lainaa, kun kaikki etu maksut suoritettu. Kyllä noi rahoittajatkin tarvii etu maksut, kun lainaajat voi olla hyvinki epäluotettavia .
- Anonyymi
Mulla samoin pyysivät lisäää saitko rahan takas mulle ei ole tullut sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla samoin pyysivät lisäää saitko rahan takas mulle ei ole tullut sitä
Ei oo viel tullu lupasivat lähettää huoh odottavan aika pitkä on.
- Anonyymi
EI OLE LUOTETTAVA LAINAN MYÖNTÄJÄ
- Anonyymi
Jos etsitte luotettavaa niin https://vertaalaina.com on todella hyvä!
- Anonyymi
Onko sieltä joku oikeasti saanut sitä rahamäärää mitä on lainannut ja kuinka paljon joutuu maksamaan ensin heille tai onko joku saanut tuon etumaksun takaisin
- Anonyymi
:D :D
- Anonyymi
Ei oo etumaksu tullu takasin
Olkoot.
- Anonyymi
Sait siis lainan tilillesi vai? Maksoit lainan takaisin mutta et ole saanut etumaksua takaisin…kannattaisko jotain rikosilmoitusta tehdä
- Anonyymi
Teidän pitä maksa etumaksu koska jos laina peruuntuu tarvitaa jokin turva pankille muuten pankki ei saada mitään. Etumaksu tarvitaan myös koska EU vaatia selvittää hakijan vakavuus.
- Anonyymi
En saanu en etu maksut enkä lainaa prkl.
- Anonyymi
Kyllä tein rikosilmoituksen koska kysessa rikolinen toiminta en ole saamut rahaani takas kannatta tehdä että saavat kiini noi rikoliset
- Anonyymi
No jos itse vapaaehtoisesti siirtää rahaa nigerialaishuijarille niin rahat on joka tapauksessa mennyt. Ilmoituksen voi tehdä, mutta se ei tule koskaan johtamaan mihinkään.
- Anonyymi
Moi mulla on on huijari firma ilmota asiasta poliisille koska ne ihmiset pitää saada kiini kyse on rikolisesta toiminnasta laita firman nimi ja sähköpostit nii ne saa nää kiinni autat muita ihmisiä jotummatta huojatuksi niin mä tein rikosilmotuksen
- Anonyymi
Ei ole mikään huijaus. Etumaksu maksetaan juuri sen takia että jos lainanhakija osoittautuu epäluotettavaksi. Täytyyhän lainafirmankin jotain saada.
- Anonyymi
Linnoitustie 52, 02600 Espoo näyttää olevan osoite, sinne vana käymään, toki siellä mitään heidän toimistoa edes ole.
Klassisesti linkit kaikkiin some tileihin, ei toimivia.
Puusilmäkin näkee että on huijaus. - Anonyymi
Multa saat paremmat ehdot, takuu vain 500e ja lainaan sulle 7000e.
- Anonyymi
Tänne saa kanssa laittaa etumaksuja. Lainaa en edes lupaa. Toki muutkaan etumaksuj pyytäjät ei sitä anna.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465025- 723142
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3071989Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631808Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701192
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137