Onko Globe office luotettava lainananantaja? Kokemuksia?

Anonyymi-ap

Hei! Löytyykö kellään kokemuksia Globe office lainan antajasta: https://globexoffice.com/index.php

Itseltäni pyysivät 530€ takuusen jonka lupasivat palauttaa, kun 6000€ laina on maksettu.

Onko tämä kusetus firma? Onko kellään kokemusta?

18

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysytkö tosissasi?

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­­­y­m­­f­o­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Itseltäni vaativat kokoajan lisää rahaa niin kyllä tämä nyt kusetukselta vaikuttaa.Sanoin että palauttavat sen rahan tililleni kun en ala makselee kokoajan lisää.

      • Anonyymi

        No, ehkä he maksavat sinulle lainaa, kun kaikki etu maksut suoritettu. Kyllä noi rahoittajatkin tarvii etu maksut, kun lainaajat voi olla hyvinki epäluotettavia .


      • Anonyymi

        Mulla samoin pyysivät lisäää saitko rahan takas mulle ei ole tullut sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla samoin pyysivät lisäää saitko rahan takas mulle ei ole tullut sitä

        Ei oo viel tullu lupasivat lähettää huoh odottavan aika pitkä on.


      • Anonyymi

        Lainaa netistä ilman vakuuksia - https://hespac.com/vippi.htm
        Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.


    • Anonyymi

      EI OLE LUOTETTAVA LAINAN MYÖNTÄJÄ

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko sieltä joku oikeasti saanut sitä rahamäärää mitä on lainannut ja kuinka paljon joutuu maksamaan ensin heille tai onko joku saanut tuon etumaksun takaisin

      • Anonyymi

        :D :D


      • Anonyymi

        Ei oo etumaksu tullu takasin
        Olkoot.


    • Anonyymi

      Sait siis lainan tilillesi vai? Maksoit lainan takaisin mutta et ole saanut etumaksua takaisin…kannattaisko jotain rikosilmoitusta tehdä

      • Anonyymi

        Teidän pitä maksa etumaksu koska jos laina peruuntuu tarvitaa jokin turva pankille muuten pankki ei saada mitään. Etumaksu tarvitaan myös koska EU vaatia selvittää hakijan vakavuus.


      • Anonyymi

        En saanu en etu maksut enkä lainaa prkl.


      • Anonyymi

        Kyllä tein rikosilmoituksen koska kysessa rikolinen toiminta en ole saamut rahaani takas kannatta tehdä että saavat kiini noi rikoliset


    • Anonyymi

      Moi mulla on on huijari firma ilmota asiasta poliisille koska ne ihmiset pitää saada kiini kyse on rikolisesta toiminnasta laita firman nimi ja sähköpostit nii ne saa nää kiinni autat muita ihmisiä jotummatta huojatuksi niin mä tein rikosilmotuksen

    • Anonyymi

      Ei ole mikään huijaus. Etumaksu maksetaan juuri sen takia että jos lainanhakija osoittautuu epäluotettavaksi. Täytyyhän lainafirmankin jotain saada.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe