Mikseivät ne tee ExpressBus-hulluudesta ja matkustajien harhaanjohtamisesta julistuksenomaisesti jo vihdoin loppua? Lakkauttakaa valhesivusto eb.fi ja sen somesivut ja nullifioikaa EB:n historia (eli että ei tunnusteta EB:tä koskaan olleen olemassakaan vaan suhtaudutaan kuin EB:tä ei olisi koskaan ollut olemassakaan)
Onko Länslinjat ja Pekola unessa?
113
1272
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs tämä? Intohimonamme on tuottaa hyvää asiakaspalvelua ja siksi toiminta-ajatuksemme on yhdistää erinomainen palvelu sekä joustava hinnoittelu ja korkea laatu.
Tämä sadun pätkä on Onnibusin itsensä kertomaa.
Aika harhaanjohtavaa.- Anonyymi
EB oli linja-autoliiton juoni pienten liikennöitsijöiden orjuuttamiseksi ja kuiviin imemiseksi suurten sukuoikeussukujen hyväksi.
Linja-autoliittoliitto = suuret sukuoikeussuvut + hyödylliset idiootit (=orjuutetut pienet liikennöitsijät) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EB oli linja-autoliiton juoni pienten liikennöitsijöiden orjuuttamiseksi ja kuiviin imemiseksi suurten sukuoikeussukujen hyväksi.
Linja-autoliittoliitto = suuret sukuoikeussuvut hyödylliset idiootit (=orjuutetut pienet liikennöitsijät)Kun et tiedä linja-autoliitosta tai EB:stä mitään muuta, kuin mitä punapöksyt niistä ovat sinulle kertoneet, niin pysyisit ihan hiljaa.
Kukaan ei orjuuttanut ketään, Expressbussiin sai liittyä, erota tai olla liittymättä.
Se jos toivottiin yhtenäistä väritystä EB-vuoroille on normaalia brändimaailmassa.
Vai miksipä luulet, että esim. K-Marketit ovat aika lailla saman näköisiä? Tai miksi Onnibusin alihankkijoilla on OB-kyltit tuulilasilla? Osa jopa maalasi autonsa punaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun et tiedä linja-autoliitosta tai EB:stä mitään muuta, kuin mitä punapöksyt niistä ovat sinulle kertoneet, niin pysyisit ihan hiljaa.
Kukaan ei orjuuttanut ketään, Expressbussiin sai liittyä, erota tai olla liittymättä.
Se jos toivottiin yhtenäistä väritystä EB-vuoroille on normaalia brändimaailmassa.
Vai miksipä luulet, että esim. K-Marketit ovat aika lailla saman näköisiä? Tai miksi Onnibusin alihankkijoilla on OB-kyltit tuulilasilla? Osa jopa maalasi autonsa punaiseksi.Artturi Anttilan kohtalona oli ajaa EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnus ikkunalla, saikohan surumielisen näköinen kuski edes ruokaa palkaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Artturi Anttilan kohtalona oli ajaa EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnus ikkunalla, saikohan surumielisen näköinen kuski edes ruokaa palkaksi?
En tiedä kuljettajan ulkonäköä, eikä sillä ole merkitystäkään.
Jos AA on ajanut jotain vuoroa, niin kai se on ollut hänen valintansa.
Ei Länsilinjat tai EB ole sitä pakottanut ajamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Artturi Anttilan kohtalona oli ajaa EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnus ikkunalla, saikohan surumielisen näköinen kuski edes ruokaa palkaksi?
Anttila ajoi aikoinaan pikavuoroja Porista Jyväskylään ja Seinäjoelle omilla liikenneluvillaan. Länsilinjoilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Mistä näin hullu väite on saanut alkunsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun et tiedä linja-autoliitosta tai EB:stä mitään muuta, kuin mitä punapöksyt niistä ovat sinulle kertoneet, niin pysyisit ihan hiljaa.
Kukaan ei orjuuttanut ketään, Expressbussiin sai liittyä, erota tai olla liittymättä.
Se jos toivottiin yhtenäistä väritystä EB-vuoroille on normaalia brändimaailmassa.
Vai miksipä luulet, että esim. K-Marketit ovat aika lailla saman näköisiä? Tai miksi Onnibusin alihankkijoilla on OB-kyltit tuulilasilla? Osa jopa maalasi autonsa punaiseksi.Pitkän linjan bussiharrastajat ovat paljastaneet minulle paronien huolellisimminkin vartioimat salaisuudet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anttila ajoi aikoinaan pikavuoroja Porista Jyväskylään ja Seinäjoelle omilla liikenneluvillaan. Länsilinjoilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Mistä näin hullu väite on saanut alkunsa?
Kyllä AA joutui ajamaan Tampere Kankaanpäätäkin Länsilinjojen lukuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä AA joutui ajamaan Tampere Kankaanpäätäkin Länsilinjojen lukuun.
Länsilinjoilla oli sukuoikeus Tre-Kpää reitille jonka LAL oli vahvistanut ikuiseksi. Ainoa keino pienelle yrittäjälle, kuten Anttila, päästä suuren sukuoikeussuvun reviirille oli alistua ja ajaa ko. reittiä orjana tilittäen lipputulot sukuoikeuden hallussaanpitäjälle, eli ns. isäntäliikennöitsijälle, eli tässä tapauksessa Länsilinjoille. Mikäli Anttila olisi vikuroinut, olisi tieto oitis kiirinyt Lauttasaarentielle ja Anttilan ajot olisi olleet sillä siunaamalla loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsilinjoilla oli sukuoikeus Tre-Kpää reitille jonka LAL oli vahvistanut ikuiseksi. Ainoa keino pienelle yrittäjälle, kuten Anttila, päästä suuren sukuoikeussuvun reviirille oli alistua ja ajaa ko. reittiä orjana tilittäen lipputulot sukuoikeuden hallussaanpitäjälle, eli ns. isäntäliikennöitsijälle, eli tässä tapauksessa Länsilinjoille. Mikäli Anttila olisi vikuroinut, olisi tieto oitis kiirinyt Lauttasaarentielle ja Anttilan ajot olisi olleet sillä siunaamalla loppu.
Loppu tuli Anttilalle silti lopulta Lauttakylän Auton viikatteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsilinjoilla oli sukuoikeus Tre-Kpää reitille jonka LAL oli vahvistanut ikuiseksi. Ainoa keino pienelle yrittäjälle, kuten Anttila, päästä suuren sukuoikeussuvun reviirille oli alistua ja ajaa ko. reittiä orjana tilittäen lipputulot sukuoikeuden hallussaanpitäjälle, eli ns. isäntäliikennöitsijälle, eli tässä tapauksessa Länsilinjoille. Mikäli Anttila olisi vikuroinut, olisi tieto oitis kiirinyt Lauttasaarentielle ja Anttilan ajot olisi olleet sillä siunaamalla loppu.
Miltä se tuntuu olla noin hölmö?
MIKSI Anttilan oli PAKKO päästä ajamaan ilmaiseksi ja mielestäsi maksamaankin Länsilinjoille ajamisesta?
Tuollainen höpöttäminen vaatii kyllä jo lääkärihoitoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä se tuntuu olla noin hölmö?
MIKSI Anttilan oli PAKKO päästä ajamaan ilmaiseksi ja mielestäsi maksamaankin Länsilinjoille ajamisesta?
Tuollainen höpöttäminen vaatii kyllä jo lääkärihoitoa.Kaikkia taustoja minulla ei ole tiedossa mutta Anttila ajoi. Sen tiedän. Ja eihän Anttilan nujerrustapaus suinkaan ainoa laatuaan ole. LAL suursukuineen päätti monen muunkin pienen liikennöitsijän taipaleen kun katsoi ettei tuosta ole enää riittävästi hyötyä suursuvuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia taustoja minulla ei ole tiedossa mutta Anttila ajoi. Sen tiedän. Ja eihän Anttilan nujerrustapaus suinkaan ainoa laatuaan ole. LAL suursukuineen päätti monen muunkin pienen liikennöitsijän taipaleen kun katsoi ettei tuosta ole enää riittävästi hyötyä suursuvuille.
Minulle on näytetty tuosta valokuvakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on näytetty tuosta valokuvakin!
Siis ihan analoginen konkreettinen paperivalokuva Anttilan orjuutuksesta EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnuksin, otos Tampereen Hämeenkadulta, kuva on Laurilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan analoginen konkreettinen paperivalokuva Anttilan orjuutuksesta EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnuksin, otos Tampereen Hämeenkadulta, kuva on Laurilla
LAL kaatoi myös kesälahden linjan ja Mattilan liikenteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsilinjoilla oli sukuoikeus Tre-Kpää reitille jonka LAL oli vahvistanut ikuiseksi. Ainoa keino pienelle yrittäjälle, kuten Anttila, päästä suuren sukuoikeussuvun reviirille oli alistua ja ajaa ko. reittiä orjana tilittäen lipputulot sukuoikeuden hallussaanpitäjälle, eli ns. isäntäliikennöitsijälle, eli tässä tapauksessa Länsilinjoille. Mikäli Anttila olisi vikuroinut, olisi tieto oitis kiirinyt Lauttasaarentielle ja Anttilan ajot olisi olleet sillä siunaamalla loppu.
Vuosituhannen vaihteen tienoilla Anttila tosiaankin ajoi jonkin aikaa Kankaanpään ja Tampereen välistä iltavuoroa. En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti. Syynä tähän oli se, että vuoro sopi paremmin Anttilan auto- ja kuljettajakiertoihin kuin Länsilinjojen. Kyseessä ei ollut siis mikään eräiden kehittelemien salaliittoteorioiden mukainen pakottaminen tai muu järjenvastainen syy. Vuoro ei myöskään ollut EB-vuoro vaan aivan tavallinen vakiovuoro. Järjestelystä hyötyivät molemmat osapuolet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LAL kaatoi myös kesälahden linjan ja Mattilan liikenteen
Harmiksesi täytyy tarkentaa, että Kesälahden Linja kaatui omaan mahdottomuuteensa sekä siihen, että uskoi Onnibussin katteettomiin lupauksiin. Se kuuluu siis siihen joukkoon muutaman muun hyväuskoisen kanssa, joita ob puukotti härskisti selkään.
Mattilan Liikenne taas on oma lukunsa. Sen kohtalon sinetöi omistajan oma toiminta. Kyseinen "yrittelijä" jatkoi toimintaansa konkurssin jälkeen mm. nimillä ML-Charter ja Kajaanin Kaupunkiliikenne. Niidenkin loppu on kaikkien tiedoissa sekä myös loppuun johtaneet syyt. Tämän yrittelijän toimintaoli sellaista, että jossakin vaiheessa oltiin myös leivättömän pöydän ääressä tapahtuneita asioita selvittelemässä. Osa surkeaa tarinaa oli myös ob-yhteistyö, mutta ilman sitäkin toiminta olisi ajautunut konkurssiin. Ob-yhteistyö vain nopeutti loppua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosituhannen vaihteen tienoilla Anttila tosiaankin ajoi jonkin aikaa Kankaanpään ja Tampereen välistä iltavuoroa. En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti. Syynä tähän oli se, että vuoro sopi paremmin Anttilan auto- ja kuljettajakiertoihin kuin Länsilinjojen. Kyseessä ei ollut siis mikään eräiden kehittelemien salaliittoteorioiden mukainen pakottaminen tai muu järjenvastainen syy. Vuoro ei myöskään ollut EB-vuoro vaan aivan tavallinen vakiovuoro. Järjestelystä hyötyivät molemmat osapuolet.
AA ajoi sitä likaisella EB bussilla LL isäntätunnukset ikkunalla, todisteet on, eikä AA siitä mitään hyötynyt vaan sai muutaman vuoden päästä puukon selkäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AA ajoi sitä likaisella EB bussilla LL isäntätunnukset ikkunalla, todisteet on, eikä AA siitä mitään hyötynyt vaan sai muutaman vuoden päästä puukon selkäänsä.
Länskä oli hyötyjä. Ei tarvinnut ajaa mutta sai lipputulot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmiksesi täytyy tarkentaa, että Kesälahden Linja kaatui omaan mahdottomuuteensa sekä siihen, että uskoi Onnibussin katteettomiin lupauksiin. Se kuuluu siis siihen joukkoon muutaman muun hyväuskoisen kanssa, joita ob puukotti härskisti selkään.
Mattilan Liikenne taas on oma lukunsa. Sen kohtalon sinetöi omistajan oma toiminta. Kyseinen "yrittelijä" jatkoi toimintaansa konkurssin jälkeen mm. nimillä ML-Charter ja Kajaanin Kaupunkiliikenne. Niidenkin loppu on kaikkien tiedoissa sekä myös loppuun johtaneet syyt. Tämän yrittelijän toimintaoli sellaista, että jossakin vaiheessa oltiin myös leivättömän pöydän ääressä tapahtuneita asioita selvittelemässä. Osa surkeaa tarinaa oli myös ob-yhteistyö, mutta ilman sitäkin toiminta olisi ajautunut konkurssiin. Ob-yhteistyö vain nopeutti loppua.Kesälahden linjan kaatoi LAL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosituhannen vaihteen tienoilla Anttila tosiaankin ajoi jonkin aikaa Kankaanpään ja Tampereen välistä iltavuoroa. En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti. Syynä tähän oli se, että vuoro sopi paremmin Anttilan auto- ja kuljettajakiertoihin kuin Länsilinjojen. Kyseessä ei ollut siis mikään eräiden kehittelemien salaliittoteorioiden mukainen pakottaminen tai muu järjenvastainen syy. Vuoro ei myöskään ollut EB-vuoro vaan aivan tavallinen vakiovuoro. Järjestelystä hyötyivät molemmat osapuolet.
"En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti"
No mutta eihän tuolloin ollut mitään markkinaehtoista liikennettä. Ko. vuorot olivat sukuoikeusehtoista liikennettä. Sukuoikeudet ja hillonherutus olivat tässä tapauksessa vaan eri osoitteessa kuin operointi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länskä oli hyötyjä. Ei tarvinnut ajaa mutta sai lipputulot.
Olisiko näin hölmölle väitteelle mitään perustetta? Vai onko samaa perusteetonta möngerrystä kuin ob-mielisten puskista huutelu yleensä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesälahden linjan kaatoi LAL
Mistä näin päättelet? Onnibussi puukotti selkään tätäkin kokematonta, naivia ja sinisilmäistä "liikennöitsijää".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näin päättelet? Onnibussi puukotti selkään tätäkin kokematonta, naivia ja sinisilmäistä "liikennöitsijää".
LAL:n silloinen pj hyökkäsi jopa julkisuuden kautta Kesälahden Linjan kimppuun. Ahdistelu Kiasman pysäkillä oli niinikään MH:n organisoimaa. Kesälahden Linja joutui piilottelemaan Töölön kisahallin takana lähtöaikaansa odotellessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti"
No mutta eihän tuolloin ollut mitään markkinaehtoista liikennettä. Ko. vuorot olivat sukuoikeusehtoista liikennettä. Sukuoikeudet ja hillonherutus olivat tässä tapauksessa vaan eri osoitteessa kuin operointi.Ja kertoisitko vielä syyn miksi AA oli pakotettu ajamaan Länsilinjan linjaa?
Kuka pakotti? Miksi AA:n olisi ollut pakko suostua? Ja miten joku on niin hullu, että suoltaa tuollaista suu vaahdossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kertoisitko vielä syyn miksi AA oli pakotettu ajamaan Länsilinjan linjaa?
Kuka pakotti? Miksi AA:n olisi ollut pakko suostua? Ja miten joku on niin hullu, että suoltaa tuollaista suu vaahdossa?Kaikki tiedot olen saanut luotettavista lähteistä. Valokuvatodistein. Ei pysy paronien touhut salassa, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tiedot olen saanut luotettavista lähteistä. Valokuvatodistein. Ei pysy paronien touhut salassa, ei.
Minä kuulin luotettavista lähteistä, että Laurin hölmöilyt kaatoi koko koiviston auto konsernin sijoitusyhtiön syliin. Lauri onkin kirottu nimi tommolan sivulle.
Minä kuulin luotettavista lähteistä että Kimmon tunarointi aiheutti valkeakosken liikenteen rökäletappion valkeakosken kilpailutuksessa ja sen jälkeen rahaa on hassattu urakalla 3-tielle. Nykyomistaja ei kauaa omista enää mitään jos tunarointi jatkuu vielä.
Tästä on olemassa todisteena paljon valokuvia ja jopa filmimateriaalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuulin luotettavista lähteistä, että Laurin hölmöilyt kaatoi koko koiviston auto konsernin sijoitusyhtiön syliin. Lauri onkin kirottu nimi tommolan sivulle.
Minä kuulin luotettavista lähteistä että Kimmon tunarointi aiheutti valkeakosken liikenteen rökäletappion valkeakosken kilpailutuksessa ja sen jälkeen rahaa on hassattu urakalla 3-tielle. Nykyomistaja ei kauaa omista enää mitään jos tunarointi jatkuu vielä.
Tästä on olemassa todisteena paljon valokuvia ja jopa filmimateriaalia.Elokuvakin lienee tekeillä näistä hullunhauskoista "liikennöitsijöistä" ?
Mel Brooks ohjaamaan ja menestys on taattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kertoisitko vielä syyn miksi AA oli pakotettu ajamaan Länsilinjan linjaa?
Kuka pakotti? Miksi AA:n olisi ollut pakko suostua? Ja miten joku on niin hullu, että suoltaa tuollaista suu vaahdossa?Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tiedot olen saanut luotettavista lähteistä. Valokuvatodistein. Ei pysy paronien touhut salassa, ei.
Sanopa nyt rehellisesti, että voitko edes kuvitella tilanteen, jossa Penttilän Esko ja Jorma
uhkaavat Artturi Anttilaa: Ajat meidän linjaa, maksat ajamisesta meille ja lipputulot meille, sinä maksat palkan, polttoaineen ja auton!
Jos voit, niin soita heti 112. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.
Tuo valtuutus tehtiin LAL:ssa siis AA-taustaisten toimijoiden selkien takana. Kun operaatio oli ohi ja AA pakotettu myymään itsensä Lauttakylän Autolle, AA-taustaiset toimijat savustettiin spontaanein menettelyin Linja-autoliitosta ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo valtuutus tehtiin LAL:ssa siis AA-taustaisten toimijoiden selkien takana. Kun operaatio oli ohi ja AA pakotettu myymään itsensä Lauttakylän Autolle, AA-taustaiset toimijat savustettiin spontaanein menettelyin Linja-autoliitosta ulos.
Päivänvaloa ei myöskään kestä ne menettelyt joilla LAL määräsi Onnibussille kymmenkertaiset lähtömaksut kilpailunrajoittamistarkoituksessa. Siihen päälle liiketoiminnan häirintä Kiasman pysäkillä, mm. kiusantekokunnallisvalitus Helsingin kaupungille, onnibussilaisten mafiatyyliset ulossaattelut Kampin kauppakeskuksesta sekä kuljettajille ja matkustajille ärjynnät Kiasman pysäkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa nyt rehellisesti, että voitko edes kuvitella tilanteen, jossa Penttilän Esko ja Jorma
uhkaavat Artturi Anttilaa: Ajat meidän linjaa, maksat ajamisesta meille ja lipputulot meille, sinä maksat palkan, polttoaineen ja auton!
Jos voit, niin soita heti 112.Ei sitä noin kouriintuntuvalla tavalla hoidettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivänvaloa ei myöskään kestä ne menettelyt joilla LAL määräsi Onnibussille kymmenkertaiset lähtömaksut kilpailunrajoittamistarkoituksessa. Siihen päälle liiketoiminnan häirintä Kiasman pysäkillä, mm. kiusantekokunnallisvalitus Helsingin kaupungille, onnibussilaisten mafiatyyliset ulossaattelut Kampin kauppakeskuksesta sekä kuljettajille ja matkustajille ärjynnät Kiasman pysäkillä.
Maksut eivät olleet kymmenkertaisia, mutta kuitenkin hieman kovemmat kuin muilla. Näitä puitiin oikeudessakin ja käsittely päättyi onnibussin tappioon. Syynä oli se, että onnibus olisi halunnut Kampin palvelut mutta ei olisi halunnut maksaa niistä. Lopulta onnibus joutui nöyrtymään ja siirtymään Kamppiin, koska Helsingin pyöräilijät ärsyyntyivät Kiasman pysäkin kohdan pyöräväylän tukkimisesta onnibussin matkustajien toimesta. Kummasti on historia saanut väriä kymmenen vuoden aikana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.
Tämäkin salaliittoteoria on helppo ampua alas. Anttilan myynnin syy oli niinkin yksinkertainen kuin jatkajien puuttuminen. Anttilan liikennealue kärsi myös voimakkaasta väestön vähentymisestä ja ikääntymisestä, jotka molemmat söivät pahasti toiminnan kannattavuutta. Anttila oli kooltaan sellainen, että sillä oli suuremman yrityksen kulut mutta ei kuitenkaan pienten yritysten joustavuutta. Kaikki nämä syyt johtivat toiminnan myyntiin suuremmalle toimijalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksut eivät olleet kymmenkertaisia, mutta kuitenkin hieman kovemmat kuin muilla. Näitä puitiin oikeudessakin ja käsittely päättyi onnibussin tappioon. Syynä oli se, että onnibus olisi halunnut Kampin palvelut mutta ei olisi halunnut maksaa niistä. Lopulta onnibus joutui nöyrtymään ja siirtymään Kamppiin, koska Helsingin pyöräilijät ärsyyntyivät Kiasman pysäkin kohdan pyöräväylän tukkimisesta onnibussin matkustajien toimesta. Kummasti on historia saanut väriä kymmenen vuoden aikana!
Eli kun Matkahuolto tekee Helsingille kunnallisvalituksen Postitalon tilausajopysäkin käyttämisestä myös Onnibussin reittiliikenteen tarpeisiin niin syy onkin pyöräilijöissä? Pyöräilijätkö ne olivat nekin jotka uhkasivat että satamasta tulevat paronibussit alkavat myös käyttää ko. pysäkkiä tukkien paikan liikenteen ellei kaupunki kiellä Onnibussia käyttämästä pysäkkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.
Onkohan elämä mukavaa noin harhaisessa maailmassa?
Miksihän Tommolan suku ei saanut suojelua, vaan joutui antamaan yhtiönsä Capstereille?
Miksi punapöksyjä ei suojellut kukaan kun saivat lähetteen junaradalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kun Matkahuolto tekee Helsingille kunnallisvalituksen Postitalon tilausajopysäkin käyttämisestä myös Onnibussin reittiliikenteen tarpeisiin niin syy onkin pyöräilijöissä? Pyöräilijätkö ne olivat nekin jotka uhkasivat että satamasta tulevat paronibussit alkavat myös käyttää ko. pysäkkiä tukkien paikan liikenteen ellei kaupunki kiellä Onnibussia käyttämästä pysäkkiä?
Eikö ole itsestään selvää, että Kiasman pysäkki on tarkoitettu vain turistiliikenteelle? Linjaliikenteen käyttöön paikka on äärimmäisen huono ja sopimaton. Kaiken lisäksi muutaman sadan metrin etäisyydellä on Kampin asematilat. Onnibussin tarkoitus oli tässäkin pelkästään olla maksamatta lähtöpaikasta. Tosi on myös se, että lopullinen niitti pysäkin käytölle oli Helsingin pyöräilijöiden kyllästyminen heidän reittinsä tukkimiseen. Kannattaa muistaa, että Helsingissä pyöräilijä on Jumalasta seuraava, osa hieman ylempänäkin ainakin heidän omasta mielestään, joten tämän ryhmän mielipiteellä oli painoarvoa myös Onnibussin toimintaan nähden.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsilinjoilla oli sukuoikeus Tre-Kpää reitille jonka LAL oli vahvistanut ikuiseksi. Ainoa keino pienelle yrittäjälle, kuten Anttila, päästä suuren sukuoikeussuvun reviirille oli alistua ja ajaa ko. reittiä orjana tilittäen lipputulot sukuoikeuden hallussaanpitäjälle, eli ns. isäntäliikennöitsijälle, eli tässä tapauksessa Länsilinjoille. Mikäli Anttila olisi vikuroinut, olisi tieto oitis kiirinyt Lauttasaarentielle ja Anttilan ajot olisi olleet sillä siunaamalla loppu.
Sitä tässä olen ihmetellyt, kun Tamponi tai VL ei ole perustanut vuoroja Tampere-Kankaanpää? Pääsisivät vuoleskelemaan kultaa.
Taitaa kylläkin Tamponin kirstunvartija pikku hiljaa heräillä ja lakkauttavat vuoroja kiihtyvällä tahdilla.
Ja laittavat ennen heidän mielestään vanhentuneita bingovuoroja ajelemaan Espoon kautta satamaan.
- Anonyymi
Kannatan myös sukuoikeusajan "nullifiointia"
- Anonyymi
Milloin kuluttajia armotta harhaanjohtava eb.fi sivu suljetaan?
- Anonyymi
Mitähän pahaa Saarikon Elli teki Linja-autoliiton herroille 1970-luvun alussa, kun häneltä evättiin liikennöinti, ja reitit annettiin ikuisiksi ajoiksi Länsilinjoille sukuoikeuslinjoiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän pahaa Saarikon Elli teki Linja-autoliiton herroille 1970-luvun alussa, kun häneltä evättiin liikennöinti, ja reitit annettiin ikuisiksi ajoiksi Länsilinjoille sukuoikeuslinjoiksi?
Niinkin pahan ja harvinaisen teon hän teki, että tuli vanhaksi ja myi yhtiönsä pois.
Sai nauttia vielä eläkepäivistä parisenkymmentä vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin pahan ja harvinaisen teon hän teki, että tuli vanhaksi ja myi yhtiönsä pois.
Sai nauttia vielä eläkepäivistä parisenkymmentä vuotta.Syyllistyiköhän A.Tiurakin vanhenemiseen? Onkohan tuo vanheneminenkin paronien juonia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyllistyiköhän A.Tiurakin vanhenemiseen? Onkohan tuo vanheneminenkin paronien juonia?
Yksi kahjo näkee paronien juonia kaikkialla. Sekin oli LAL:n pomojen juonia Artturi Anttilan pään menoksi, kun Artturin leski myi yhtiönsä 96-vuotiaana, poikansa jäädessä eläkkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kahjo näkee paronien juonia kaikkialla. Sekin oli LAL:n pomojen juonia Artturi Anttilan pään menoksi, kun Artturin leski myi yhtiönsä 96-vuotiaana, poikansa jäädessä eläkkeelle.
Linja-autoharrastajilta ei paroneille armoa heru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linja-autoharrastajilta ei paroneille armoa heru.
Perjantaina on kokous jonka jälkeen -> uutisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linja-autoharrastajilta ei paroneille armoa heru.
Ja tämä liittyy jotenkin Artturi Anttilan lesken tekemään yrityskauppaan?
Punapöksypojathan olivat tosiaan liikenteenharrastelijoita ja tuloksethan on nähtävissä junaradan varressa ja Afrikassako toinen lienee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä liittyy jotenkin Artturi Anttilan lesken tekemään yrityskauppaan?
Punapöksypojathan olivat tosiaan liikenteenharrastelijoita ja tuloksethan on nähtävissä junaradan varressa ja Afrikassako toinen lienee.Sen suurempia liikennöitsijöitä Suomessa ei ole ollut eikä tule kuin Pekka ja Lauri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen suurempia liikennöitsijöitä Suomessa ei ole ollut eikä tule kuin Pekka ja Lauri.
He olivat myös oikeita yrittäjiä eikä mitään syöttiläitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He olivat myös oikeita yrittäjiä eikä mitään syöttiläitä.
Nimenomaan he olivat syöttiläitä sanan varsinaisessa merkityksessä.
Käsi oli jatkuvasti sugardaddyjen taskuissa(kin). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen suurempia liikennöitsijöitä Suomessa ei ole ollut eikä tule kuin Pekka ja Lauri.
Montako linja-autoa Laurilla ja Pekalla onkaan tällä hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina on kokous jonka jälkeen -> uutisia!
TIEDOTE:
Ensi viikosta alkaen Pupun liikevaihto kasvaa jälleen - kiitos Paunun pesänjaon. Asialla tulee olemaan jättimäinen merkitys Pupun taloudelle. Sitä entisestään röyhistäen.
TAMPERE-HELSINKI-linjat 6.5.24 alkaen:
V130 Tampere - VALKEAKOSKI - Hämeenlinna, l.-as. - (LENTOASEMA) - Helsinki (+ moottoritien ramppien (mt) välipysäkit).
M3 Tampere - Lempäälä (Sääksjärvi) - Hämeenlinna (Goodman/Kaivokatu) - Vantaa (Keimola/Kivistö) - Helsinki (EI mt välipysäkkejä).
F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - Helsinki (+ mt välipysäkit).
F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - ESPOO, LEPPÄVAARA- ESPOO, KEILANIEMI - Helsinki, LÄNSISATAMA (+ mt välipysäkit).
HYVIÄ MATKOJA KOLMOSTIELLÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIEDOTE:
Ensi viikosta alkaen Pupun liikevaihto kasvaa jälleen - kiitos Paunun pesänjaon. Asialla tulee olemaan jättimäinen merkitys Pupun taloudelle. Sitä entisestään röyhistäen.
TAMPERE-HELSINKI-linjat 6.5.24 alkaen:
V130 Tampere - VALKEAKOSKI - Hämeenlinna, l.-as. - (LENTOASEMA) - Helsinki ( moottoritien ramppien (mt) välipysäkit).
M3 Tampere - Lempäälä (Sääksjärvi) - Hämeenlinna (Goodman/Kaivokatu) - Vantaa (Keimola/Kivistö) - Helsinki (EI mt välipysäkkejä).
F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - Helsinki ( mt välipysäkit).
F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - ESPOO, LEPPÄVAARA- ESPOO, KEILANIEMI - Helsinki, LÄNSISATAMA ( mt välipysäkit).
HYVIÄ MATKOJA KOLMOSTIELLÄ!Kiitos Pupulle ja Hirvelle hyvästä palvelusta 3-tiellä kun paroneista ei siihen ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina on kokous jonka jälkeen -> uutisia!
Linja-autoharrastajat toteavat seuraavaa: ExpressBus on alennustilassa ja oikeastaan sitä ei enää edes ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linja-autoharrastajat toteavat seuraavaa: ExpressBus on alennustilassa ja oikeastaan sitä ei enää edes ole olemassa.
Kohteliaimmin pyydämme palstan paronimielisiä saattamaan tämän tiedoksi myös Länsilinjoille ja Pekolalle jotta ymmärtäisivät poistaa häpeälliset ExpressBus-kuosit autojensa kyljistä sekä lakkauttaa pystyynkuolleen eb.fi-sivuston somekanavineen jatkuvaa ja vakavaa häpeää kyseisille liikennöitsijöille tuottamasta. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIEDOTE:
Ensi viikosta alkaen Pupun liikevaihto kasvaa jälleen - kiitos Paunun pesänjaon. Asialla tulee olemaan jättimäinen merkitys Pupun taloudelle. Sitä entisestään röyhistäen.
TAMPERE-HELSINKI-linjat 6.5.24 alkaen:
V130 Tampere - VALKEAKOSKI - Hämeenlinna, l.-as. - (LENTOASEMA) - Helsinki ( moottoritien ramppien (mt) välipysäkit).
M3 Tampere - Lempäälä (Sääksjärvi) - Hämeenlinna (Goodman/Kaivokatu) - Vantaa (Keimola/Kivistö) - Helsinki (EI mt välipysäkkejä).
F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - Helsinki ( mt välipysäkit).
F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - ESPOO, LEPPÄVAARA- ESPOO, KEILANIEMI - Helsinki, LÄNSISATAMA ( mt välipysäkit).
HYVIÄ MATKOJA KOLMOSTIELLÄ!Jotta VL saisi viime vuosina tehdyt raskaat tappiot peitetyksi, pitäisi sen tehdä vähintään 10 vuotta erityisen hyvää tulosta. Olen varma, että näin ei tule käymään. Kolmostien liikenteeseen on tulossa suuri yllätys, joka seisauttaa veret Valkeakoskella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta VL saisi viime vuosina tehdyt raskaat tappiot peitetyksi, pitäisi sen tehdä vähintään 10 vuotta erityisen hyvää tulosta. Olen varma, että näin ei tule käymään. Kolmostien liikenteeseen on tulossa suuri yllätys, joka seisauttaa veret Valkeakoskella.
Väitän että VL tulee tekemään Kimmon ideoin semmoisen tuloksen ettei ole alalla perinteisissä firmoissa ennen nähty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitän että VL tulee tekemään Kimmon ideoin semmoisen tuloksen ettei ole alalla perinteisissä firmoissa ennen nähty!
Ei varmasti ole ennen nähty, alustavat tiedot Waltikan illanistujaisista vihjaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti ole ennen nähty, alustavat tiedot Waltikan illanistujaisista vihjaavat.
Ja nyt jo on seuraavat illanistujaiset suunnitteilla Waltikkaan! Kesä on kokoontumisten aikaa. Paistakoon aurinko kuumasti. (Pupubussissa ilmastointikin on tikissä!)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitän että VL tulee tekemään Kimmon ideoin semmoisen tuloksen ettei ole alalla perinteisissä firmoissa ennen nähty!
No se on aivan varmaa se. Sellaista tappiota ei varmasti ole terveissä yrityksissä milloinkaan nähty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIEDOTE:
Ensi viikosta alkaen Pupun liikevaihto kasvaa jälleen - kiitos Paunun pesänjaon. Asialla tulee olemaan jättimäinen merkitys Pupun taloudelle. Sitä entisestään röyhistäen.
TAMPERE-HELSINKI-linjat 6.5.24 alkaen:
V130 Tampere - VALKEAKOSKI - Hämeenlinna, l.-as. - (LENTOASEMA) - Helsinki ( moottoritien ramppien (mt) välipysäkit).
M3 Tampere - Lempäälä (Sääksjärvi) - Hämeenlinna (Goodman/Kaivokatu) - Vantaa (Keimola/Kivistö) - Helsinki (EI mt välipysäkkejä).
F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - Helsinki ( mt välipysäkit).
F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - ESPOO, LEPPÄVAARA- ESPOO, KEILANIEMI - Helsinki, LÄNSISATAMA ( mt välipysäkit).
HYVIÄ MATKOJA KOLMOSTIELLÄ!Onnibus antautuu 10-tiellä! Onnibus lopettaa F10-linjan liikennöinnin. Pekolan Liikenne lisää vuoroja Turun ja Lahden välille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus antautuu 10-tiellä! Onnibus lopettaa F10-linjan liikennöinnin. Pekolan Liikenne lisää vuoroja Turun ja Lahden välille.
Parin matkustajan takia ei oikein kannata ajaa. Onnibus jättää myös Valkeakosken välistä jatkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus antautuu 10-tiellä! Onnibus lopettaa F10-linjan liikennöinnin. Pekolan Liikenne lisää vuoroja Turun ja Lahden välille.
Onnibus teki pro bono -teon Pekolalle. Pekolahan ei kuulunut varsinaisiin roistoihin eikä niinmuodoin Onnibus ole ajanut sitä suohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus teki pro bono -teon Pekolalle. Pekolahan ei kuulunut varsinaisiin roistoihin eikä niinmuodoin Onnibus ole ajanut sitä suohon.
Aivan niin, kun OB heittää pyyhkeen kehään valtavien tappioidensa takia jollakin reitillä, niin se kääntyykin heti hyvän tahdon eleeksi toiselle liikennöitsijälle. On se veikeä aivorasia punapöksypojilla.
Mitenkäs muuten muhkeita voittoja OB keräilee varastamansa Alamäen Rovaniemi-Helsinki vuorolta`? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin, kun OB heittää pyyhkeen kehään valtavien tappioidensa takia jollakin reitillä, niin se kääntyykin heti hyvän tahdon eleeksi toiselle liikennöitsijälle. On se veikeä aivorasia punapöksypojilla.
Mitenkäs muuten muhkeita voittoja OB keräilee varastamansa Alamäen Rovaniemi-Helsinki vuorolta`?tonni joka päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parin matkustajan takia ei oikein kannata ajaa. Onnibus jättää myös Valkeakosken välistä jatkossa.
Tässä on selvääkin selvempi markkinoiden sovittu jakaminen. Kilpailuviranomaisella saattaa olla jokin mielipide tästä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus teki pro bono -teon Pekolalle. Pekolahan ei kuulunut varsinaisiin roistoihin eikä niinmuodoin Onnibus ole ajanut sitä suohon.
OB-leiri osaa tämän valkopesun erittäin hyvin. Puheissa negatiivisetkin asiat, kuten matkustajien vähyys käännetään voitoiksi. Yritys olisi suorastaan loistava, jos tulokset vastaisivat sitä mitä suuret puheet ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OB-leiri osaa tämän valkopesun erittäin hyvin. Puheissa negatiivisetkin asiat, kuten matkustajien vähyys käännetään voitoiksi. Yritys olisi suorastaan loistava, jos tulokset vastaisivat sitä mitä suuret puheet ovat.
No siitä pitää nostaa Ob:lle hattua! Jos Tamponi palaisi poroksi matkustajineen, niin tiedotusosasto mainostaisi ympäristöystävällistä metalli-/ruosteromun kierrätysmetodia ja matkustajatkin olivat venäläisiä ebolaan kuolleita sotarikollisia matkalla krematorioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin, kun OB heittää pyyhkeen kehään valtavien tappioidensa takia jollakin reitillä, niin se kääntyykin heti hyvän tahdon eleeksi toiselle liikennöitsijälle. On se veikeä aivorasia punapöksypojilla.
Mitenkäs muuten muhkeita voittoja OB keräilee varastamansa Alamäen Rovaniemi-Helsinki vuorolta`?V. Alamäki Oy:n listi Matkahuolto. Onnibus pelasti Alamäen vuoroja käyttäneet matkustajat. Hätäavun matkustajille antoi Onnibus-kumppani Valkeakosken Liikenne välillä Lahti-lentoasema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V. Alamäki Oy:n listi Matkahuolto. Onnibus pelasti Alamäen vuoroja käyttäneet matkustajat. Hätäavun matkustajille antoi Onnibus-kumppani Valkeakosken Liikenne välillä Lahti-lentoasema.
Aika paljon niitä hätää kärsiviä matkustajia on ollut vai mitä?
V.Alamäen listi kehno taloudenpito ja riittämättömät tulot, Onnibus oli suurin syyllinen saalistushintoineen.
Nyt sitten karsitaan liikennettä ja kartellisopimuksin pyritään saamaan talous edes jonkinlaiseen kuntoon, mutta tehtävä on toivoton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V. Alamäki Oy:n listi Matkahuolto. Onnibus pelasti Alamäen vuoroja käyttäneet matkustajat. Hätäavun matkustajille antoi Onnibus-kumppani Valkeakosken Liikenne välillä Lahti-lentoasema.
Taisi olla tämä VL:n Lahti - Lentoasema kestoltaan lyhyin epäonnistunut yritys, mitä Suomessa koskaan on nähty. No, sopii hyvin tämän firman toimintatapoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla tämä VL:n Lahti - Lentoasema kestoltaan lyhyin epäonnistunut yritys, mitä Suomessa koskaan on nähty. No, sopii hyvin tämän firman toimintatapoihin.
Kyllähän tuolla VL:n ketteryydellä saatiin matkustajille pika-apu Matkahuollossa äkisti toteutettuun Alamäen kolkkaukseen ja toimintakyvyttömäksi saattamiseen. Onnibussille jäi näin aikaa käynnistellä Alamäen vuorot korvaava pidempiaikainen palvelu. Nykyään palvelusta vastaa OB-kumppani Orajärvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin, kun OB heittää pyyhkeen kehään valtavien tappioidensa takia jollakin reitillä, niin se kääntyykin heti hyvän tahdon eleeksi toiselle liikennöitsijälle. On se veikeä aivorasia punapöksypojilla.
Mitenkäs muuten muhkeita voittoja OB keräilee varastamansa Alamäen Rovaniemi-Helsinki vuorolta`?OB toki tekee voittoa, Koiviston konserni ja sen muut yksiköt tappiollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OB toki tekee voittoa, Koiviston konserni ja sen muut yksiköt tappiollisia.
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuolla VL:n ketteryydellä saatiin matkustajille pika-apu Matkahuollossa äkisti toteutettuun Alamäen kolkkaukseen ja toimintakyvyttömäksi saattamiseen. Onnibussille jäi näin aikaa käynnistellä Alamäen vuorot korvaava pidempiaikainen palvelu. Nykyään palvelusta vastaa OB-kumppani Orajärvi.
Harras kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus teki pro bono -teon Pekolalle. Pekolahan ei kuulunut varsinaisiin roistoihin eikä niinmuodoin Onnibus ole ajanut sitä suohon.
Entä ketä kohtaan F40-linjan lopettaminen on armoteko? Tai M9-vuorojen lopettaminen Kuopion ja Kajaanin väliltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ketä kohtaan F40-linjan lopettaminen on armoteko? Tai M9-vuorojen lopettaminen Kuopion ja Kajaanin väliltä?
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
Saattaa hyvinkin olla, mutta et vastannut kysymyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OB toki tekee voittoa, Koiviston konserni ja sen muut yksiköt tappiollisia.
Totuus on tässäkin asiassa jotakin muuta. Ostoliikennettä ajavat konsernin osat tekevät lievää voittoa, mutta OB on tappiollinen. Sisäisillä siirroilla tuloksia voidaan hieman muokata, jotta tilanne ei näyttäisi niin huonolta OB:n kannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuolla VL:n ketteryydellä saatiin matkustajille pika-apu Matkahuollossa äkisti toteutettuun Alamäen kolkkaukseen ja toimintakyvyttömäksi saattamiseen. Onnibussille jäi näin aikaa käynnistellä Alamäen vuorot korvaava pidempiaikainen palvelu. Nykyään palvelusta vastaa OB-kumppani Orajärvi.
Taas löytyi hyvin ob-mielinen selitys sille, että VL teki hetkessä niin paljon tappiota tuolla kokeilulla, että päätti lopettaa rahan polttamisen tuon reitin osalta. Jokainen voi tietysti uskoa ja ajatella niin kuin haluaa, mutta eivät kaikki puolijauhoiset jutut kaikille mene läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on tässäkin asiassa jotakin muuta. Ostoliikennettä ajavat konsernin osat tekevät lievää voittoa, mutta OB on tappiollinen. Sisäisillä siirroilla tuloksia voidaan hieman muokata, jotta tilanne ei näyttäisi niin huonolta OB:n kannalta.
Eli Ob saa suuralmun konsernin oikeilta yhtiöiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linja-autoharrastajilta ei paroneille armoa heru.
"Linja-autoharrastajilta ei paroneille armoa heru."
Ei kai kukaan täysjärkinen ala katkeroituneiden poispotkittujen kaljaporukoilta armoa anomaankaan, hullu ajatuksenakin.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä pitäisi "suhtautua kuin eb ei olisi koskaan ollut olemassakaan"?
- Anonyymi
Pyyhkäistäisiin häpeällinen historia pois! Tietty se de facto tapahtuneeksi jäisi mutta ei tunnustettaisi sitä de jure.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyyhkäistäisiin häpeällinen historia pois! Tietty se de facto tapahtuneeksi jäisi mutta ei tunnustettaisi sitä de jure.
Tätä kannatan.
Kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyyhkäistäisiin häpeällinen historia pois! Tietty se de facto tapahtuneeksi jäisi mutta ei tunnustettaisi sitä de jure.
Latesta ja Pexistä ilmeisesti puhutaan? Kannatan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latesta ja Pexistä ilmeisesti puhutaan? Kannatan.
Puhe lienee kyllä expressbussista joka veti lopulta suuretkin suvut ahdinkoon.
- Anonyymi
Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle niin kaikki tahot kohisivat ja suurin osa ylisti. Vain paronit katkeroituivat. Kohisten kuitenkin hekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle niin kaikki tahot kohisivat ja suurin osa ylisti. Vain paronit katkeroituivat. Kohisten kuitenkin hekin.
"Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle niin kaikki tahot kohisivat ja suurin osa ylisti."
Niinhän muutamat kahjot ylistävät Lauri-messiasta vieläkin, huomaamatta, että messiaalle tuli lähtö jo puolitosta vuotta sitten, kun isäntä totesi, etteivät kyvyt riitä noin vaativaan tehtävään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle niin kaikki tahot kohisivat ja suurin osa ylisti."
Niinhän muutamat kahjot ylistävät Lauri-messiasta vieläkin, huomaamatta, että messiaalle tuli lähtö jo puolitosta vuotta sitten, kun isäntä totesi, etteivät kyvyt riitä noin vaativaan tehtävään.Ilman pyhää Nimeä Onnibussia ei olisi tänäänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman pyhää Nimeä Onnibussia ei olisi tänäänkään.
Eihän Onnibussia oikeasti olekaan. Todellisuudessa on Koivisto-konsernin kaukoliikenne, jonka bussit on maalattu punaisiksi. Laurin ja Pekan aloittama Onnibus on enää kaukainen muisto vain.
- Anonyymi
Tällä viikolla ilmestyneen Auto, Tekniikka ja Kuljetus -lehden pääkirjoitus käsitteli samaa asiaa. Siinä ei mainittu nimeltä Lauria tai Pekkaa, vaan syylliseksi nimettiin Merja Kyllönen. Varmasti kokematon ja aatteen värjäämä Kyllönen onkin suuri syyllinen, mutta kaikki tietävät Pekan ja Laurin lobanneen häntä voimakkaasti ja vaikuttaneen hänen päätöksiinsä. Osaamattoman ministerin ja hallituksen päätösten seurauksena koko liikennejärjestelmä romuttui, noin kaksi miljoonaa kansalaista jäi joukkoliikenneyhteyksien ulkopuolelle ja yhteiskunnan suora menetys oli noin 200 miljoonaa heti alkuvaiheessa lehden mukaan. Kaikki tämä on kylmä totuus ja jokainen tietää, miten paljon yhteiskunnan varoja on kulunut tämän jälkeen täysin turhaan huonojen päätösten seurauksena. Eipä ole ihme, että Suomen valtion talous on siinä tilassa kuin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Onnibussia oikeasti olekaan. Todellisuudessa on Koivisto-konsernin kaukoliikenne, jonka bussit on maalattu punaisiksi. Laurin ja Pekan aloittama Onnibus on enää kaukainen muisto vain.
Muistatko paljonko Koivisto-konsernin busseissa liput maksoivat ennen Pekkaa ja Lauria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko paljonko Koivisto-konsernin busseissa liput maksoivat ennen Pekkaa ja Lauria?
Tänä aamuna ostin lipun Tampereelta Hämeenlinnaan, hinta varausmaksuineen 4,90e, M3-vuorolle. Montakos vuoroa Koivisto-konsernilla olikaan Tampereelta Hämeenlinnaan ennen Pekkaa ja Lauria? Ei yhtään. Ja jos olisikin ollut, ei 4,90 eurolla olisi päässyt pysäkinväliäkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla ilmestyneen Auto, Tekniikka ja Kuljetus -lehden pääkirjoitus käsitteli samaa asiaa. Siinä ei mainittu nimeltä Lauria tai Pekkaa, vaan syylliseksi nimettiin Merja Kyllönen. Varmasti kokematon ja aatteen värjäämä Kyllönen onkin suuri syyllinen, mutta kaikki tietävät Pekan ja Laurin lobanneen häntä voimakkaasti ja vaikuttaneen hänen päätöksiinsä. Osaamattoman ministerin ja hallituksen päätösten seurauksena koko liikennejärjestelmä romuttui, noin kaksi miljoonaa kansalaista jäi joukkoliikenneyhteyksien ulkopuolelle ja yhteiskunnan suora menetys oli noin 200 miljoonaa heti alkuvaiheessa lehden mukaan. Kaikki tämä on kylmä totuus ja jokainen tietää, miten paljon yhteiskunnan varoja on kulunut tämän jälkeen täysin turhaan huonojen päätösten seurauksena. Eipä ole ihme, että Suomen valtion talous on siinä tilassa kuin on.
Möttö kutsui Kyllöstä Kainuun Rautarouvaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla ilmestyneen Auto, Tekniikka ja Kuljetus -lehden pääkirjoitus käsitteli samaa asiaa. Siinä ei mainittu nimeltä Lauria tai Pekkaa, vaan syylliseksi nimettiin Merja Kyllönen. Varmasti kokematon ja aatteen värjäämä Kyllönen onkin suuri syyllinen, mutta kaikki tietävät Pekan ja Laurin lobanneen häntä voimakkaasti ja vaikuttaneen hänen päätöksiinsä. Osaamattoman ministerin ja hallituksen päätösten seurauksena koko liikennejärjestelmä romuttui, noin kaksi miljoonaa kansalaista jäi joukkoliikenneyhteyksien ulkopuolelle ja yhteiskunnan suora menetys oli noin 200 miljoonaa heti alkuvaiheessa lehden mukaan. Kaikki tämä on kylmä totuus ja jokainen tietää, miten paljon yhteiskunnan varoja on kulunut tämän jälkeen täysin turhaan huonojen päätösten seurauksena. Eipä ole ihme, että Suomen valtion talous on siinä tilassa kuin on.
Minkähänmoiset suhteet tuolla aviisilla on linja-auto-, taksi- ja neuvostoliittoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähänmoiset suhteet tuolla aviisilla on linja-auto-, taksi- ja neuvostoliittoihin?
Kyllä on selvästi paronit ja sukuoikeustaksarit sanelleet "toimittajalle" mitä pitää kirjoittaa. Amatöörimäistä lähdekritiikittömyyttä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänä aamuna ostin lipun Tampereelta Hämeenlinnaan, hinta varausmaksuineen 4,90e, M3-vuorolle. Montakos vuoroa Koivisto-konsernilla olikaan Tampereelta Hämeenlinnaan ennen Pekkaa ja Lauria? Ei yhtään. Ja jos olisikin ollut, ei 4,90 eurolla olisi päässyt pysäkinväliäkään!
Eikö niinkun yhtään raksuta pääkopassa? Tuollaisilla hinnoilla ei voi linjaliikennettä harjoittaa, paitsi jos haluaa tehdä tappiota.
Olisit ostanut 1 euron lipun, niitähän ne mainostavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möttö kutsui Kyllöstä Kainuun Rautarouvaksi.
Minkälaiset suhteet punpöksyillä oli virkamiehiin ministeriössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähänmoiset suhteet tuolla aviisilla on linja-auto-, taksi- ja neuvostoliittoihin?
Ei tuossa lehtijutussa mistään suhteista liene ollut kysymys. Tuskin kukaan voi kiistää, että n. puolen Suomen väestöstä joukkoliikenneyhteydet loppuivat tai heikkenivät selvästi ja valtion menot nousivat sadoilla miljoonilla. Minäkin luin saman jutun ja siinä mainittiin myös Anne Berner taksiliikenteen pilaajana. Nämä molemmat ovat totuuksia, jotka ovat vasta vuosia tapahtumien jälkeen valjenneet monille, mutta toisaalta moni osasi ennustaa tapahtumien kehityksen jo 10 vuotta sitten. Valitettavasti näiden jotka oikein ennustivat, varoituksille vain naureskeltiin silloin. Jälkeen päin virheitä on vaikea korjata, koska suomalaisen perinteen mukaan poliitikko tai virkamies ei koskaan tee virheitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaiset suhteet punpöksyillä oli virkamiehiin ministeriössä?
"Minkälaiset suhteet punpöksyillä oli virkamiehiin ministeriössä?"
Oikeammin pitäisi kuulemma kysyä, minkälainen suhde virkahenkilöön ministeriössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on selvästi paronit ja sukuoikeustaksarit sanelleet "toimittajalle" mitä pitää kirjoittaa. Amatöörimäistä lähdekritiikittömyyttä!
Tämä mainittu "aviisi" on tietääkseni täysin puolueeton julkaisu eikä sillä ole suhteita mihinkään etujärjestöön. Ikäviä totuuksia näyttäisi olevan joskus vaikea hyväksyä, erityisesti silloin jos totuus on kaikkea muuta mitä itse on suu vaahdossa julistanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa lehtijutussa mistään suhteista liene ollut kysymys. Tuskin kukaan voi kiistää, että n. puolen Suomen väestöstä joukkoliikenneyhteydet loppuivat tai heikkenivät selvästi ja valtion menot nousivat sadoilla miljoonilla. Minäkin luin saman jutun ja siinä mainittiin myös Anne Berner taksiliikenteen pilaajana. Nämä molemmat ovat totuuksia, jotka ovat vasta vuosia tapahtumien jälkeen valjenneet monille, mutta toisaalta moni osasi ennustaa tapahtumien kehityksen jo 10 vuotta sitten. Valitettavasti näiden jotka oikein ennustivat, varoituksille vain naureskeltiin silloin. Jälkeen päin virheitä on vaikea korjata, koska suomalaisen perinteen mukaan poliitikko tai virkamies ei koskaan tee virheitä.
Otetaan nyt tähän ketjun ehkä harhaisimman kirjoittajan juttu uusiksi:
"Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.
Piilota
Tuo valtuutus tehtiin LAL:ssa siis AA-taustaisten toimijoiden selkien takana. Kun operaatio oli ohi ja AA pakotettu myymään itsensä Lauttakylän Autolle, AA-taustaiset toimijat savustettiin spontaanein menettelyin Linja-autoliitosta ulos."
Tuon harhaisen sepustuksen perusteella voisi päätellä, että Arto Anttila olisi katkeroitunut LAL:n vihaaja, vaan eipähän ole, vaan on edelleen LAL:n kannattajajäsen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan nyt tähän ketjun ehkä harhaisimman kirjoittajan juttu uusiksi:
"Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.
Piilota
Tuo valtuutus tehtiin LAL:ssa siis AA-taustaisten toimijoiden selkien takana. Kun operaatio oli ohi ja AA pakotettu myymään itsensä Lauttakylän Autolle, AA-taustaiset toimijat savustettiin spontaanein menettelyin Linja-autoliitosta ulos."
Tuon harhaisen sepustuksen perusteella voisi päätellä, että Arto Anttila olisi katkeroitunut LAL:n vihaaja, vaan eipähän ole, vaan on edelleen LAL:n kannattajajäsenNiin, vertaapa Rosenlewin myyntiin. Sielläkin oli tapahtuneen jälkeen varsin tyytyväinen oman porukan jäsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan nyt tähän ketjun ehkä harhaisimman kirjoittajan juttu uusiksi:
"Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.
Piilota
Tuo valtuutus tehtiin LAL:ssa siis AA-taustaisten toimijoiden selkien takana. Kun operaatio oli ohi ja AA pakotettu myymään itsensä Lauttakylän Autolle, AA-taustaiset toimijat savustettiin spontaanein menettelyin Linja-autoliitosta ulos."
Tuon harhaisen sepustuksen perusteella voisi päätellä, että Arto Anttila olisi katkeroitunut LAL:n vihaaja, vaan eipähän ole, vaan on edelleen LAL:n kannattajajäsenAnttila Oy:n orjuutuksesta on valokuvatodistekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anttila Oy:n orjuutuksesta on valokuvatodistekin.
Onko Onnibussin loppu nyt lähellä, vai mistä kumpuavat nämä onnibus-mielisten todella sakeat jutut. Jutut käyvät jatkuvasti hullummiksi, joten jotakin suurta lienee tulossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Onnibussin loppu nyt lähellä, vai mistä kumpuavat nämä onnibus-mielisten todella sakeat jutut. Jutut käyvät jatkuvasti hullummiksi, joten jotakin suurta lienee tulossa?
Onkohan LAL:n loppu jo lähellä? Mihin sitä tarvitaan? Charter Club Finland on nyt IN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan LAL:n loppu jo lähellä? Mihin sitä tarvitaan? Charter Club Finland on nyt IN.
Viranomaisten lahjonnalle ei ole enää tarvetta (ei ole sukuoikeuksia ja markkina on vapaa) joten Linja-autoliittoakaan ei enää tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anttila Oy:n orjuutuksesta on valokuvatodistekin.
Minulla on valokuvatodisteita Atro Vuolteen, ML-Charterin, Åbergin, Vuorelan, Vesman, Varkauden Matkamiehen, Oulun Onnikan, Soisalon, Petterin, Keskimatkan ja lukuisten muiden orjuuttamisesta Onnibusin taholta.
Valokuvissa näkyy alistettujen pakotetun käyttämään Onnibus-kylttejä ja surullisen näköisiä kuljettajia.
Onnibus luettelee päivittäisessä päiväkäskyssä vasalleilleen kenen on tänään lähdettävä tekemään Onnibusin töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan nyt tähän ketjun ehkä harhaisimman kirjoittajan juttu uusiksi:
"Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.
Piilota
Tuo valtuutus tehtiin LAL:ssa siis AA-taustaisten toimijoiden selkien takana. Kun operaatio oli ohi ja AA pakotettu myymään itsensä Lauttakylän Autolle, AA-taustaiset toimijat savustettiin spontaanein menettelyin Linja-autoliitosta ulos."
Tuon harhaisen sepustuksen perusteella voisi päätellä, että Arto Anttila olisi katkeroitunut LAL:n vihaaja, vaan eipähän ole, vaan on edelleen LAL:n kannattajajäsenEnhän hyväksy tätä
- Anonyymi
Täällä pk seudulla kyl aika kreisii tää liikenne, on juoppoo ja huumekuskii paljo enemmän. Mummo sano maamubussikuskille että aja rauhallisesti, katso vierestä että näin tapahtuu. Hyvä mummo!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1323767- 851875
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151721Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541392Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1231264VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu931241Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi331183- 691114
- 681004
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k102975