Onko Länslinjat ja Pekola unessa?

Anonyymi-ap

Mikseivät ne tee ExpressBus-hulluudesta ja matkustajien harhaanjohtamisesta julistuksenomaisesti jo vihdoin loppua? Lakkauttakaa valhesivusto eb.fi ja sen somesivut ja nullifioikaa EB:n historia (eli että ei tunnusteta EB:tä koskaan olleen olemassakaan vaan suhtaudutaan kuin EB:tä ei olisi koskaan ollut olemassakaan)

100

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entäs tämä? Intohimonamme on tuottaa hyvää asiakaspalvelua ja siksi toiminta-ajatuksemme on yhdistää erinomainen palvelu sekä joustava hinnoittelu ja korkea laatu.

      Tämä sadun pätkä on Onnibusin itsensä kertomaa.
      Aika harhaanjohtavaa.

      • Anonyymi

        EB oli linja-autoliiton juoni pienten liikennöitsijöiden orjuuttamiseksi ja kuiviin imemiseksi suurten sukuoikeussukujen hyväksi.

        Linja-autoliittoliitto = suuret sukuoikeussuvut + hyödylliset idiootit (=orjuutetut pienet liikennöitsijät)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EB oli linja-autoliiton juoni pienten liikennöitsijöiden orjuuttamiseksi ja kuiviin imemiseksi suurten sukuoikeussukujen hyväksi.

        Linja-autoliittoliitto = suuret sukuoikeussuvut hyödylliset idiootit (=orjuutetut pienet liikennöitsijät)

        Kun et tiedä linja-autoliitosta tai EB:stä mitään muuta, kuin mitä punapöksyt niistä ovat sinulle kertoneet, niin pysyisit ihan hiljaa.
        Kukaan ei orjuuttanut ketään, Expressbussiin sai liittyä, erota tai olla liittymättä.
        Se jos toivottiin yhtenäistä väritystä EB-vuoroille on normaalia brändimaailmassa.

        Vai miksipä luulet, että esim. K-Marketit ovat aika lailla saman näköisiä? Tai miksi Onnibusin alihankkijoilla on OB-kyltit tuulilasilla? Osa jopa maalasi autonsa punaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et tiedä linja-autoliitosta tai EB:stä mitään muuta, kuin mitä punapöksyt niistä ovat sinulle kertoneet, niin pysyisit ihan hiljaa.
        Kukaan ei orjuuttanut ketään, Expressbussiin sai liittyä, erota tai olla liittymättä.
        Se jos toivottiin yhtenäistä väritystä EB-vuoroille on normaalia brändimaailmassa.

        Vai miksipä luulet, että esim. K-Marketit ovat aika lailla saman näköisiä? Tai miksi Onnibusin alihankkijoilla on OB-kyltit tuulilasilla? Osa jopa maalasi autonsa punaiseksi.

        Artturi Anttilan kohtalona oli ajaa EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnus ikkunalla, saikohan surumielisen näköinen kuski edes ruokaa palkaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Artturi Anttilan kohtalona oli ajaa EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnus ikkunalla, saikohan surumielisen näköinen kuski edes ruokaa palkaksi?

        En tiedä kuljettajan ulkonäköä, eikä sillä ole merkitystäkään.
        Jos AA on ajanut jotain vuoroa, niin kai se on ollut hänen valintansa.
        Ei Länsilinjat tai EB ole sitä pakottanut ajamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Artturi Anttilan kohtalona oli ajaa EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnus ikkunalla, saikohan surumielisen näköinen kuski edes ruokaa palkaksi?

        Anttila ajoi aikoinaan pikavuoroja Porista Jyväskylään ja Seinäjoelle omilla liikenneluvillaan. Länsilinjoilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Mistä näin hullu väite on saanut alkunsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et tiedä linja-autoliitosta tai EB:stä mitään muuta, kuin mitä punapöksyt niistä ovat sinulle kertoneet, niin pysyisit ihan hiljaa.
        Kukaan ei orjuuttanut ketään, Expressbussiin sai liittyä, erota tai olla liittymättä.
        Se jos toivottiin yhtenäistä väritystä EB-vuoroille on normaalia brändimaailmassa.

        Vai miksipä luulet, että esim. K-Marketit ovat aika lailla saman näköisiä? Tai miksi Onnibusin alihankkijoilla on OB-kyltit tuulilasilla? Osa jopa maalasi autonsa punaiseksi.

        Pitkän linjan bussiharrastajat ovat paljastaneet minulle paronien huolellisimminkin vartioimat salaisuudet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anttila ajoi aikoinaan pikavuoroja Porista Jyväskylään ja Seinäjoelle omilla liikenneluvillaan. Länsilinjoilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Mistä näin hullu väite on saanut alkunsa?

        Kyllä AA joutui ajamaan Tampere Kankaanpäätäkin Länsilinjojen lukuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä AA joutui ajamaan Tampere Kankaanpäätäkin Länsilinjojen lukuun.

        Länsilinjoilla oli sukuoikeus Tre-Kpää reitille jonka LAL oli vahvistanut ikuiseksi. Ainoa keino pienelle yrittäjälle, kuten Anttila, päästä suuren sukuoikeussuvun reviirille oli alistua ja ajaa ko. reittiä orjana tilittäen lipputulot sukuoikeuden hallussaanpitäjälle, eli ns. isäntäliikennöitsijälle, eli tässä tapauksessa Länsilinjoille. Mikäli Anttila olisi vikuroinut, olisi tieto oitis kiirinyt Lauttasaarentielle ja Anttilan ajot olisi olleet sillä siunaamalla loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsilinjoilla oli sukuoikeus Tre-Kpää reitille jonka LAL oli vahvistanut ikuiseksi. Ainoa keino pienelle yrittäjälle, kuten Anttila, päästä suuren sukuoikeussuvun reviirille oli alistua ja ajaa ko. reittiä orjana tilittäen lipputulot sukuoikeuden hallussaanpitäjälle, eli ns. isäntäliikennöitsijälle, eli tässä tapauksessa Länsilinjoille. Mikäli Anttila olisi vikuroinut, olisi tieto oitis kiirinyt Lauttasaarentielle ja Anttilan ajot olisi olleet sillä siunaamalla loppu.

        Loppu tuli Anttilalle silti lopulta Lauttakylän Auton viikatteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsilinjoilla oli sukuoikeus Tre-Kpää reitille jonka LAL oli vahvistanut ikuiseksi. Ainoa keino pienelle yrittäjälle, kuten Anttila, päästä suuren sukuoikeussuvun reviirille oli alistua ja ajaa ko. reittiä orjana tilittäen lipputulot sukuoikeuden hallussaanpitäjälle, eli ns. isäntäliikennöitsijälle, eli tässä tapauksessa Länsilinjoille. Mikäli Anttila olisi vikuroinut, olisi tieto oitis kiirinyt Lauttasaarentielle ja Anttilan ajot olisi olleet sillä siunaamalla loppu.

        Miltä se tuntuu olla noin hölmö?
        MIKSI Anttilan oli PAKKO päästä ajamaan ilmaiseksi ja mielestäsi maksamaankin Länsilinjoille ajamisesta?
        Tuollainen höpöttäminen vaatii kyllä jo lääkärihoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se tuntuu olla noin hölmö?
        MIKSI Anttilan oli PAKKO päästä ajamaan ilmaiseksi ja mielestäsi maksamaankin Länsilinjoille ajamisesta?
        Tuollainen höpöttäminen vaatii kyllä jo lääkärihoitoa.

        Kaikkia taustoja minulla ei ole tiedossa mutta Anttila ajoi. Sen tiedän. Ja eihän Anttilan nujerrustapaus suinkaan ainoa laatuaan ole. LAL suursukuineen päätti monen muunkin pienen liikennöitsijän taipaleen kun katsoi ettei tuosta ole enää riittävästi hyötyä suursuvuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia taustoja minulla ei ole tiedossa mutta Anttila ajoi. Sen tiedän. Ja eihän Anttilan nujerrustapaus suinkaan ainoa laatuaan ole. LAL suursukuineen päätti monen muunkin pienen liikennöitsijän taipaleen kun katsoi ettei tuosta ole enää riittävästi hyötyä suursuvuille.

        Minulle on näytetty tuosta valokuvakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on näytetty tuosta valokuvakin!

        Siis ihan analoginen konkreettinen paperivalokuva Anttilan orjuutuksesta EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnuksin, otos Tampereen Hämeenkadulta, kuva on Laurilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan analoginen konkreettinen paperivalokuva Anttilan orjuutuksesta EB väreissä Länsilinjojen isäntätunnuksin, otos Tampereen Hämeenkadulta, kuva on Laurilla

        LAL kaatoi myös kesälahden linjan ja Mattilan liikenteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsilinjoilla oli sukuoikeus Tre-Kpää reitille jonka LAL oli vahvistanut ikuiseksi. Ainoa keino pienelle yrittäjälle, kuten Anttila, päästä suuren sukuoikeussuvun reviirille oli alistua ja ajaa ko. reittiä orjana tilittäen lipputulot sukuoikeuden hallussaanpitäjälle, eli ns. isäntäliikennöitsijälle, eli tässä tapauksessa Länsilinjoille. Mikäli Anttila olisi vikuroinut, olisi tieto oitis kiirinyt Lauttasaarentielle ja Anttilan ajot olisi olleet sillä siunaamalla loppu.

        Vuosituhannen vaihteen tienoilla Anttila tosiaankin ajoi jonkin aikaa Kankaanpään ja Tampereen välistä iltavuoroa. En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti. Syynä tähän oli se, että vuoro sopi paremmin Anttilan auto- ja kuljettajakiertoihin kuin Länsilinjojen. Kyseessä ei ollut siis mikään eräiden kehittelemien salaliittoteorioiden mukainen pakottaminen tai muu järjenvastainen syy. Vuoro ei myöskään ollut EB-vuoro vaan aivan tavallinen vakiovuoro. Järjestelystä hyötyivät molemmat osapuolet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LAL kaatoi myös kesälahden linjan ja Mattilan liikenteen

        Harmiksesi täytyy tarkentaa, että Kesälahden Linja kaatui omaan mahdottomuuteensa sekä siihen, että uskoi Onnibussin katteettomiin lupauksiin. Se kuuluu siis siihen joukkoon muutaman muun hyväuskoisen kanssa, joita ob puukotti härskisti selkään.

        Mattilan Liikenne taas on oma lukunsa. Sen kohtalon sinetöi omistajan oma toiminta. Kyseinen "yrittelijä" jatkoi toimintaansa konkurssin jälkeen mm. nimillä ML-Charter ja Kajaanin Kaupunkiliikenne. Niidenkin loppu on kaikkien tiedoissa sekä myös loppuun johtaneet syyt. Tämän yrittelijän toimintaoli sellaista, että jossakin vaiheessa oltiin myös leivättömän pöydän ääressä tapahtuneita asioita selvittelemässä. Osa surkeaa tarinaa oli myös ob-yhteistyö, mutta ilman sitäkin toiminta olisi ajautunut konkurssiin. Ob-yhteistyö vain nopeutti loppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosituhannen vaihteen tienoilla Anttila tosiaankin ajoi jonkin aikaa Kankaanpään ja Tampereen välistä iltavuoroa. En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti. Syynä tähän oli se, että vuoro sopi paremmin Anttilan auto- ja kuljettajakiertoihin kuin Länsilinjojen. Kyseessä ei ollut siis mikään eräiden kehittelemien salaliittoteorioiden mukainen pakottaminen tai muu järjenvastainen syy. Vuoro ei myöskään ollut EB-vuoro vaan aivan tavallinen vakiovuoro. Järjestelystä hyötyivät molemmat osapuolet.

        AA ajoi sitä likaisella EB bussilla LL isäntätunnukset ikkunalla, todisteet on, eikä AA siitä mitään hyötynyt vaan sai muutaman vuoden päästä puukon selkäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AA ajoi sitä likaisella EB bussilla LL isäntätunnukset ikkunalla, todisteet on, eikä AA siitä mitään hyötynyt vaan sai muutaman vuoden päästä puukon selkäänsä.

        Länskä oli hyötyjä. Ei tarvinnut ajaa mutta sai lipputulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmiksesi täytyy tarkentaa, että Kesälahden Linja kaatui omaan mahdottomuuteensa sekä siihen, että uskoi Onnibussin katteettomiin lupauksiin. Se kuuluu siis siihen joukkoon muutaman muun hyväuskoisen kanssa, joita ob puukotti härskisti selkään.

        Mattilan Liikenne taas on oma lukunsa. Sen kohtalon sinetöi omistajan oma toiminta. Kyseinen "yrittelijä" jatkoi toimintaansa konkurssin jälkeen mm. nimillä ML-Charter ja Kajaanin Kaupunkiliikenne. Niidenkin loppu on kaikkien tiedoissa sekä myös loppuun johtaneet syyt. Tämän yrittelijän toimintaoli sellaista, että jossakin vaiheessa oltiin myös leivättömän pöydän ääressä tapahtuneita asioita selvittelemässä. Osa surkeaa tarinaa oli myös ob-yhteistyö, mutta ilman sitäkin toiminta olisi ajautunut konkurssiin. Ob-yhteistyö vain nopeutti loppua.

        Kesälahden linjan kaatoi LAL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosituhannen vaihteen tienoilla Anttila tosiaankin ajoi jonkin aikaa Kankaanpään ja Tampereen välistä iltavuoroa. En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti. Syynä tähän oli se, että vuoro sopi paremmin Anttilan auto- ja kuljettajakiertoihin kuin Länsilinjojen. Kyseessä ei ollut siis mikään eräiden kehittelemien salaliittoteorioiden mukainen pakottaminen tai muu järjenvastainen syy. Vuoro ei myöskään ollut EB-vuoro vaan aivan tavallinen vakiovuoro. Järjestelystä hyötyivät molemmat osapuolet.

        "En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti"

        No mutta eihän tuolloin ollut mitään markkinaehtoista liikennettä. Ko. vuorot olivat sukuoikeusehtoista liikennettä. Sukuoikeudet ja hillonherutus olivat tässä tapauksessa vaan eri osoitteessa kuin operointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länskä oli hyötyjä. Ei tarvinnut ajaa mutta sai lipputulot.

        Olisiko näin hölmölle väitteelle mitään perustetta? Vai onko samaa perusteetonta möngerrystä kuin ob-mielisten puskista huutelu yleensä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesälahden linjan kaatoi LAL

        Mistä näin päättelet? Onnibussi puukotti selkään tätäkin kokematonta, naivia ja sinisilmäistä "liikennöitsijää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näin päättelet? Onnibussi puukotti selkään tätäkin kokematonta, naivia ja sinisilmäistä "liikennöitsijää".

        LAL:n silloinen pj hyökkäsi jopa julkisuuden kautta Kesälahden Linjan kimppuun. Ahdistelu Kiasman pysäkillä oli niinikään MH:n organisoimaa. Kesälahden Linja joutui piilottelemaan Töölön kisahallin takana lähtöaikaansa odotellessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En muista, oliko kyseessä ely-liikenne vai markkinaehtoinen liikennöinti"

        No mutta eihän tuolloin ollut mitään markkinaehtoista liikennettä. Ko. vuorot olivat sukuoikeusehtoista liikennettä. Sukuoikeudet ja hillonherutus olivat tässä tapauksessa vaan eri osoitteessa kuin operointi.

        Ja kertoisitko vielä syyn miksi AA oli pakotettu ajamaan Länsilinjan linjaa?
        Kuka pakotti? Miksi AA:n olisi ollut pakko suostua? Ja miten joku on niin hullu, että suoltaa tuollaista suu vaahdossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kertoisitko vielä syyn miksi AA oli pakotettu ajamaan Länsilinjan linjaa?
        Kuka pakotti? Miksi AA:n olisi ollut pakko suostua? Ja miten joku on niin hullu, että suoltaa tuollaista suu vaahdossa?

        Kaikki tiedot olen saanut luotettavista lähteistä. Valokuvatodistein. Ei pysy paronien touhut salassa, ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tiedot olen saanut luotettavista lähteistä. Valokuvatodistein. Ei pysy paronien touhut salassa, ei.

        Minä kuulin luotettavista lähteistä, että Laurin hölmöilyt kaatoi koko koiviston auto konsernin sijoitusyhtiön syliin. Lauri onkin kirottu nimi tommolan sivulle.
        Minä kuulin luotettavista lähteistä että Kimmon tunarointi aiheutti valkeakosken liikenteen rökäletappion valkeakosken kilpailutuksessa ja sen jälkeen rahaa on hassattu urakalla 3-tielle. Nykyomistaja ei kauaa omista enää mitään jos tunarointi jatkuu vielä.
        Tästä on olemassa todisteena paljon valokuvia ja jopa filmimateriaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuulin luotettavista lähteistä, että Laurin hölmöilyt kaatoi koko koiviston auto konsernin sijoitusyhtiön syliin. Lauri onkin kirottu nimi tommolan sivulle.
        Minä kuulin luotettavista lähteistä että Kimmon tunarointi aiheutti valkeakosken liikenteen rökäletappion valkeakosken kilpailutuksessa ja sen jälkeen rahaa on hassattu urakalla 3-tielle. Nykyomistaja ei kauaa omista enää mitään jos tunarointi jatkuu vielä.
        Tästä on olemassa todisteena paljon valokuvia ja jopa filmimateriaalia.

        Elokuvakin lienee tekeillä näistä hullunhauskoista "liikennöitsijöistä" ?
        Mel Brooks ohjaamaan ja menestys on taattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kertoisitko vielä syyn miksi AA oli pakotettu ajamaan Länsilinjan linjaa?
        Kuka pakotti? Miksi AA:n olisi ollut pakko suostua? Ja miten joku on niin hullu, että suoltaa tuollaista suu vaahdossa?

        Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tiedot olen saanut luotettavista lähteistä. Valokuvatodistein. Ei pysy paronien touhut salassa, ei.

        Sanopa nyt rehellisesti, että voitko edes kuvitella tilanteen, jossa Penttilän Esko ja Jorma
        uhkaavat Artturi Anttilaa: Ajat meidän linjaa, maksat ajamisesta meille ja lipputulot meille, sinä maksat palkan, polttoaineen ja auton!
        Jos voit, niin soita heti 112.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.

        Tuo valtuutus tehtiin LAL:ssa siis AA-taustaisten toimijoiden selkien takana. Kun operaatio oli ohi ja AA pakotettu myymään itsensä Lauttakylän Autolle, AA-taustaiset toimijat savustettiin spontaanein menettelyin Linja-autoliitosta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo valtuutus tehtiin LAL:ssa siis AA-taustaisten toimijoiden selkien takana. Kun operaatio oli ohi ja AA pakotettu myymään itsensä Lauttakylän Autolle, AA-taustaiset toimijat savustettiin spontaanein menettelyin Linja-autoliitosta ulos.

        Päivänvaloa ei myöskään kestä ne menettelyt joilla LAL määräsi Onnibussille kymmenkertaiset lähtömaksut kilpailunrajoittamistarkoituksessa. Siihen päälle liiketoiminnan häirintä Kiasman pysäkillä, mm. kiusantekokunnallisvalitus Helsingin kaupungille, onnibussilaisten mafiatyyliset ulossaattelut Kampin kauppakeskuksesta sekä kuljettajille ja matkustajille ärjynnät Kiasman pysäkillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa nyt rehellisesti, että voitko edes kuvitella tilanteen, jossa Penttilän Esko ja Jorma
        uhkaavat Artturi Anttilaa: Ajat meidän linjaa, maksat ajamisesta meille ja lipputulot meille, sinä maksat palkan, polttoaineen ja auton!
        Jos voit, niin soita heti 112.

        Ei sitä noin kouriintuntuvalla tavalla hoidettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivänvaloa ei myöskään kestä ne menettelyt joilla LAL määräsi Onnibussille kymmenkertaiset lähtömaksut kilpailunrajoittamistarkoituksessa. Siihen päälle liiketoiminnan häirintä Kiasman pysäkillä, mm. kiusantekokunnallisvalitus Helsingin kaupungille, onnibussilaisten mafiatyyliset ulossaattelut Kampin kauppakeskuksesta sekä kuljettajille ja matkustajille ärjynnät Kiasman pysäkillä.

        Maksut eivät olleet kymmenkertaisia, mutta kuitenkin hieman kovemmat kuin muilla. Näitä puitiin oikeudessakin ja käsittely päättyi onnibussin tappioon. Syynä oli se, että onnibus olisi halunnut Kampin palvelut mutta ei olisi halunnut maksaa niistä. Lopulta onnibus joutui nöyrtymään ja siirtymään Kamppiin, koska Helsingin pyöräilijät ärsyyntyivät Kiasman pysäkin kohdan pyöräväylän tukkimisesta onnibussin matkustajien toimesta. Kummasti on historia saanut väriä kymmenen vuoden aikana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.

        Tämäkin salaliittoteoria on helppo ampua alas. Anttilan myynnin syy oli niinkin yksinkertainen kuin jatkajien puuttuminen. Anttilan liikennealue kärsi myös voimakkaasta väestön vähentymisestä ja ikääntymisestä, jotka molemmat söivät pahasti toiminnan kannattavuutta. Anttila oli kooltaan sellainen, että sillä oli suuremman yrityksen kulut mutta ei kuitenkaan pienten yritysten joustavuutta. Kaikki nämä syyt johtivat toiminnan myyntiin suuremmalle toimijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksut eivät olleet kymmenkertaisia, mutta kuitenkin hieman kovemmat kuin muilla. Näitä puitiin oikeudessakin ja käsittely päättyi onnibussin tappioon. Syynä oli se, että onnibus olisi halunnut Kampin palvelut mutta ei olisi halunnut maksaa niistä. Lopulta onnibus joutui nöyrtymään ja siirtymään Kamppiin, koska Helsingin pyöräilijät ärsyyntyivät Kiasman pysäkin kohdan pyöräväylän tukkimisesta onnibussin matkustajien toimesta. Kummasti on historia saanut väriä kymmenen vuoden aikana!

        Eli kun Matkahuolto tekee Helsingille kunnallisvalituksen Postitalon tilausajopysäkin käyttämisestä myös Onnibussin reittiliikenteen tarpeisiin niin syy onkin pyöräilijöissä? Pyöräilijätkö ne olivat nekin jotka uhkasivat että satamasta tulevat paronibussit alkavat myös käyttää ko. pysäkkiä tukkien paikan liikenteen ellei kaupunki kiellä Onnibussia käyttämästä pysäkkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt leikitä hölmöä. AA toimi vuosia LAL:ssa ajaen itseään suurempien sukujen etuja, heidän saappaitaan nuollen. Miksi? Saadakseen suojelua. Ja se saikin sitä melko kauan mutta lopulta sai kuitenkin puukon selkäänsä kun LAL valtuutti Lauttakylän Auton tekemään salamahaltuunoton Kankaanoäässä.

        Onkohan elämä mukavaa noin harhaisessa maailmassa?
        Miksihän Tommolan suku ei saanut suojelua, vaan joutui antamaan yhtiönsä Capstereille?
        Miksi punapöksyjä ei suojellut kukaan kun saivat lähetteen junaradalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun Matkahuolto tekee Helsingille kunnallisvalituksen Postitalon tilausajopysäkin käyttämisestä myös Onnibussin reittiliikenteen tarpeisiin niin syy onkin pyöräilijöissä? Pyöräilijätkö ne olivat nekin jotka uhkasivat että satamasta tulevat paronibussit alkavat myös käyttää ko. pysäkkiä tukkien paikan liikenteen ellei kaupunki kiellä Onnibussia käyttämästä pysäkkiä?

        Eikö ole itsestään selvää, että Kiasman pysäkki on tarkoitettu vain turistiliikenteelle? Linjaliikenteen käyttöön paikka on äärimmäisen huono ja sopimaton. Kaiken lisäksi muutaman sadan metrin etäisyydellä on Kampin asematilat. Onnibussin tarkoitus oli tässäkin pelkästään olla maksamatta lähtöpaikasta. Tosi on myös se, että lopullinen niitti pysäkin käytölle oli Helsingin pyöräilijöiden kyllästyminen heidän reittinsä tukkimiseen. Kannattaa muistaa, että Helsingissä pyöräilijä on Jumalasta seuraava, osa hieman ylempänäkin ainakin heidän omasta mielestään, joten tämän ryhmän mielipiteellä oli painoarvoa myös Onnibussin toimintaan nähden.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kannatan myös sukuoikeusajan "nullifiointia"

    • Anonyymi

      Milloin kuluttajia armotta harhaanjohtava eb.fi sivu suljetaan?

      • Anonyymi

        Mitähän pahaa Saarikon Elli teki Linja-autoliiton herroille 1970-luvun alussa, kun häneltä evättiin liikennöinti, ja reitit annettiin ikuisiksi ajoiksi Länsilinjoille sukuoikeuslinjoiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän pahaa Saarikon Elli teki Linja-autoliiton herroille 1970-luvun alussa, kun häneltä evättiin liikennöinti, ja reitit annettiin ikuisiksi ajoiksi Länsilinjoille sukuoikeuslinjoiksi?

        Niinkin pahan ja harvinaisen teon hän teki, että tuli vanhaksi ja myi yhtiönsä pois.
        Sai nauttia vielä eläkepäivistä parisenkymmentä vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkin pahan ja harvinaisen teon hän teki, että tuli vanhaksi ja myi yhtiönsä pois.
        Sai nauttia vielä eläkepäivistä parisenkymmentä vuotta.

        Syyllistyiköhän A.Tiurakin vanhenemiseen? Onkohan tuo vanheneminenkin paronien juonia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllistyiköhän A.Tiurakin vanhenemiseen? Onkohan tuo vanheneminenkin paronien juonia?

        Yksi kahjo näkee paronien juonia kaikkialla. Sekin oli LAL:n pomojen juonia Artturi Anttilan pään menoksi, kun Artturin leski myi yhtiönsä 96-vuotiaana, poikansa jäädessä eläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kahjo näkee paronien juonia kaikkialla. Sekin oli LAL:n pomojen juonia Artturi Anttilan pään menoksi, kun Artturin leski myi yhtiönsä 96-vuotiaana, poikansa jäädessä eläkkeelle.

        Linja-autoharrastajilta ei paroneille armoa heru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linja-autoharrastajilta ei paroneille armoa heru.

        Perjantaina on kokous jonka jälkeen -> uutisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linja-autoharrastajilta ei paroneille armoa heru.

        Ja tämä liittyy jotenkin Artturi Anttilan lesken tekemään yrityskauppaan?
        Punapöksypojathan olivat tosiaan liikenteenharrastelijoita ja tuloksethan on nähtävissä junaradan varressa ja Afrikassako toinen lienee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä liittyy jotenkin Artturi Anttilan lesken tekemään yrityskauppaan?
        Punapöksypojathan olivat tosiaan liikenteenharrastelijoita ja tuloksethan on nähtävissä junaradan varressa ja Afrikassako toinen lienee.

        Sen suurempia liikennöitsijöitä Suomessa ei ole ollut eikä tule kuin Pekka ja Lauri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen suurempia liikennöitsijöitä Suomessa ei ole ollut eikä tule kuin Pekka ja Lauri.

        He olivat myös oikeita yrittäjiä eikä mitään syöttiläitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He olivat myös oikeita yrittäjiä eikä mitään syöttiläitä.

        Nimenomaan he olivat syöttiläitä sanan varsinaisessa merkityksessä.
        Käsi oli jatkuvasti sugardaddyjen taskuissa(kin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen suurempia liikennöitsijöitä Suomessa ei ole ollut eikä tule kuin Pekka ja Lauri.

        Montako linja-autoa Laurilla ja Pekalla onkaan tällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina on kokous jonka jälkeen -> uutisia!

        TIEDOTE:

        Ensi viikosta alkaen Pupun liikevaihto kasvaa jälleen - kiitos Paunun pesänjaon. Asialla tulee olemaan jättimäinen merkitys Pupun taloudelle. Sitä entisestään röyhistäen.

        TAMPERE-HELSINKI-linjat 6.5.24 alkaen:

        V130 Tampere - VALKEAKOSKI - Hämeenlinna, l.-as. - (LENTOASEMA) - Helsinki (+ moottoritien ramppien (mt) välipysäkit).

        M3 Tampere - Lempäälä (Sääksjärvi) - Hämeenlinna (Goodman/Kaivokatu) - Vantaa (Keimola/Kivistö) - Helsinki (EI mt välipysäkkejä).

        F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - Helsinki (+ mt välipysäkit).

        F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - ESPOO, LEPPÄVAARA- ESPOO, KEILANIEMI - Helsinki, LÄNSISATAMA (+ mt välipysäkit).

        HYVIÄ MATKOJA KOLMOSTIELLÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TIEDOTE:

        Ensi viikosta alkaen Pupun liikevaihto kasvaa jälleen - kiitos Paunun pesänjaon. Asialla tulee olemaan jättimäinen merkitys Pupun taloudelle. Sitä entisestään röyhistäen.

        TAMPERE-HELSINKI-linjat 6.5.24 alkaen:

        V130 Tampere - VALKEAKOSKI - Hämeenlinna, l.-as. - (LENTOASEMA) - Helsinki ( moottoritien ramppien (mt) välipysäkit).

        M3 Tampere - Lempäälä (Sääksjärvi) - Hämeenlinna (Goodman/Kaivokatu) - Vantaa (Keimola/Kivistö) - Helsinki (EI mt välipysäkkejä).

        F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - Helsinki ( mt välipysäkit).

        F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - ESPOO, LEPPÄVAARA- ESPOO, KEILANIEMI - Helsinki, LÄNSISATAMA ( mt välipysäkit).

        HYVIÄ MATKOJA KOLMOSTIELLÄ!

        Kiitos Pupulle ja Hirvelle hyvästä palvelusta 3-tiellä kun paroneista ei siihen ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina on kokous jonka jälkeen -> uutisia!

        Linja-autoharrastajat toteavat seuraavaa: ExpressBus on alennustilassa ja oikeastaan sitä ei enää edes ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linja-autoharrastajat toteavat seuraavaa: ExpressBus on alennustilassa ja oikeastaan sitä ei enää edes ole olemassa.

        Kohteliaimmin pyydämme palstan paronimielisiä saattamaan tämän tiedoksi myös Länsilinjoille ja Pekolalle jotta ymmärtäisivät poistaa häpeälliset ExpressBus-kuosit autojensa kyljistä sekä lakkauttaa pystyynkuolleen eb.fi-sivuston somekanavineen jatkuvaa ja vakavaa häpeää kyseisille liikennöitsijöille tuottamasta. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TIEDOTE:

        Ensi viikosta alkaen Pupun liikevaihto kasvaa jälleen - kiitos Paunun pesänjaon. Asialla tulee olemaan jättimäinen merkitys Pupun taloudelle. Sitä entisestään röyhistäen.

        TAMPERE-HELSINKI-linjat 6.5.24 alkaen:

        V130 Tampere - VALKEAKOSKI - Hämeenlinna, l.-as. - (LENTOASEMA) - Helsinki ( moottoritien ramppien (mt) välipysäkit).

        M3 Tampere - Lempäälä (Sääksjärvi) - Hämeenlinna (Goodman/Kaivokatu) - Vantaa (Keimola/Kivistö) - Helsinki (EI mt välipysäkkejä).

        F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - Helsinki ( mt välipysäkit).

        F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - ESPOO, LEPPÄVAARA- ESPOO, KEILANIEMI - Helsinki, LÄNSISATAMA ( mt välipysäkit).

        HYVIÄ MATKOJA KOLMOSTIELLÄ!

        Jotta VL saisi viime vuosina tehdyt raskaat tappiot peitetyksi, pitäisi sen tehdä vähintään 10 vuotta erityisen hyvää tulosta. Olen varma, että näin ei tule käymään. Kolmostien liikenteeseen on tulossa suuri yllätys, joka seisauttaa veret Valkeakoskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta VL saisi viime vuosina tehdyt raskaat tappiot peitetyksi, pitäisi sen tehdä vähintään 10 vuotta erityisen hyvää tulosta. Olen varma, että näin ei tule käymään. Kolmostien liikenteeseen on tulossa suuri yllätys, joka seisauttaa veret Valkeakoskella.

        Väitän että VL tulee tekemään Kimmon ideoin semmoisen tuloksen ettei ole alalla perinteisissä firmoissa ennen nähty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän että VL tulee tekemään Kimmon ideoin semmoisen tuloksen ettei ole alalla perinteisissä firmoissa ennen nähty!

        Ei varmasti ole ennen nähty, alustavat tiedot Waltikan illanistujaisista vihjaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ole ennen nähty, alustavat tiedot Waltikan illanistujaisista vihjaavat.

        Ja nyt jo on seuraavat illanistujaiset suunnitteilla Waltikkaan! Kesä on kokoontumisten aikaa. Paistakoon aurinko kuumasti. (Pupubussissa ilmastointikin on tikissä!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän että VL tulee tekemään Kimmon ideoin semmoisen tuloksen ettei ole alalla perinteisissä firmoissa ennen nähty!

        No se on aivan varmaa se. Sellaista tappiota ei varmasti ole terveissä yrityksissä milloinkaan nähty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TIEDOTE:

        Ensi viikosta alkaen Pupun liikevaihto kasvaa jälleen - kiitos Paunun pesänjaon. Asialla tulee olemaan jättimäinen merkitys Pupun taloudelle. Sitä entisestään röyhistäen.

        TAMPERE-HELSINKI-linjat 6.5.24 alkaen:

        V130 Tampere - VALKEAKOSKI - Hämeenlinna, l.-as. - (LENTOASEMA) - Helsinki ( moottoritien ramppien (mt) välipysäkit).

        M3 Tampere - Lempäälä (Sääksjärvi) - Hämeenlinna (Goodman/Kaivokatu) - Vantaa (Keimola/Kivistö) - Helsinki (EI mt välipysäkkejä).

        F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - Helsinki ( mt välipysäkit).

        F3 Tampere - TOIJALA MT - Hämeenlinna L.-AS. - ESPOO, LEPPÄVAARA- ESPOO, KEILANIEMI - Helsinki, LÄNSISATAMA ( mt välipysäkit).

        HYVIÄ MATKOJA KOLMOSTIELLÄ!

        Onnibus antautuu 10-tiellä! Onnibus lopettaa F10-linjan liikennöinnin. Pekolan Liikenne lisää vuoroja Turun ja Lahden välille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus antautuu 10-tiellä! Onnibus lopettaa F10-linjan liikennöinnin. Pekolan Liikenne lisää vuoroja Turun ja Lahden välille.

        Parin matkustajan takia ei oikein kannata ajaa. Onnibus jättää myös Valkeakosken välistä jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus antautuu 10-tiellä! Onnibus lopettaa F10-linjan liikennöinnin. Pekolan Liikenne lisää vuoroja Turun ja Lahden välille.

        Onnibus teki pro bono -teon Pekolalle. Pekolahan ei kuulunut varsinaisiin roistoihin eikä niinmuodoin Onnibus ole ajanut sitä suohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus teki pro bono -teon Pekolalle. Pekolahan ei kuulunut varsinaisiin roistoihin eikä niinmuodoin Onnibus ole ajanut sitä suohon.

        Aivan niin, kun OB heittää pyyhkeen kehään valtavien tappioidensa takia jollakin reitillä, niin se kääntyykin heti hyvän tahdon eleeksi toiselle liikennöitsijälle. On se veikeä aivorasia punapöksypojilla.

        Mitenkäs muuten muhkeita voittoja OB keräilee varastamansa Alamäen Rovaniemi-Helsinki vuorolta`?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, kun OB heittää pyyhkeen kehään valtavien tappioidensa takia jollakin reitillä, niin se kääntyykin heti hyvän tahdon eleeksi toiselle liikennöitsijälle. On se veikeä aivorasia punapöksypojilla.

        Mitenkäs muuten muhkeita voittoja OB keräilee varastamansa Alamäen Rovaniemi-Helsinki vuorolta`?

        tonni joka päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parin matkustajan takia ei oikein kannata ajaa. Onnibus jättää myös Valkeakosken välistä jatkossa.

        Tässä on selvääkin selvempi markkinoiden sovittu jakaminen. Kilpailuviranomaisella saattaa olla jokin mielipide tästä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus teki pro bono -teon Pekolalle. Pekolahan ei kuulunut varsinaisiin roistoihin eikä niinmuodoin Onnibus ole ajanut sitä suohon.

        OB-leiri osaa tämän valkopesun erittäin hyvin. Puheissa negatiivisetkin asiat, kuten matkustajien vähyys käännetään voitoiksi. Yritys olisi suorastaan loistava, jos tulokset vastaisivat sitä mitä suuret puheet ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OB-leiri osaa tämän valkopesun erittäin hyvin. Puheissa negatiivisetkin asiat, kuten matkustajien vähyys käännetään voitoiksi. Yritys olisi suorastaan loistava, jos tulokset vastaisivat sitä mitä suuret puheet ovat.

        No siitä pitää nostaa Ob:lle hattua! Jos Tamponi palaisi poroksi matkustajineen, niin tiedotusosasto mainostaisi ympäristöystävällistä metalli-/ruosteromun kierrätysmetodia ja matkustajatkin olivat venäläisiä ebolaan kuolleita sotarikollisia matkalla krematorioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, kun OB heittää pyyhkeen kehään valtavien tappioidensa takia jollakin reitillä, niin se kääntyykin heti hyvän tahdon eleeksi toiselle liikennöitsijälle. On se veikeä aivorasia punapöksypojilla.

        Mitenkäs muuten muhkeita voittoja OB keräilee varastamansa Alamäen Rovaniemi-Helsinki vuorolta`?

        V. Alamäki Oy:n listi Matkahuolto. Onnibus pelasti Alamäen vuoroja käyttäneet matkustajat. Hätäavun matkustajille antoi Onnibus-kumppani Valkeakosken Liikenne välillä Lahti-lentoasema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V. Alamäki Oy:n listi Matkahuolto. Onnibus pelasti Alamäen vuoroja käyttäneet matkustajat. Hätäavun matkustajille antoi Onnibus-kumppani Valkeakosken Liikenne välillä Lahti-lentoasema.

        Aika paljon niitä hätää kärsiviä matkustajia on ollut vai mitä?
        V.Alamäen listi kehno taloudenpito ja riittämättömät tulot, Onnibus oli suurin syyllinen saalistushintoineen.
        Nyt sitten karsitaan liikennettä ja kartellisopimuksin pyritään saamaan talous edes jonkinlaiseen kuntoon, mutta tehtävä on toivoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V. Alamäki Oy:n listi Matkahuolto. Onnibus pelasti Alamäen vuoroja käyttäneet matkustajat. Hätäavun matkustajille antoi Onnibus-kumppani Valkeakosken Liikenne välillä Lahti-lentoasema.

        Taisi olla tämä VL:n Lahti - Lentoasema kestoltaan lyhyin epäonnistunut yritys, mitä Suomessa koskaan on nähty. No, sopii hyvin tämän firman toimintatapoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla tämä VL:n Lahti - Lentoasema kestoltaan lyhyin epäonnistunut yritys, mitä Suomessa koskaan on nähty. No, sopii hyvin tämän firman toimintatapoihin.

        Kyllähän tuolla VL:n ketteryydellä saatiin matkustajille pika-apu Matkahuollossa äkisti toteutettuun Alamäen kolkkaukseen ja toimintakyvyttömäksi saattamiseen. Onnibussille jäi näin aikaa käynnistellä Alamäen vuorot korvaava pidempiaikainen palvelu. Nykyään palvelusta vastaa OB-kumppani Orajärvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, kun OB heittää pyyhkeen kehään valtavien tappioidensa takia jollakin reitillä, niin se kääntyykin heti hyvän tahdon eleeksi toiselle liikennöitsijälle. On se veikeä aivorasia punapöksypojilla.

        Mitenkäs muuten muhkeita voittoja OB keräilee varastamansa Alamäen Rovaniemi-Helsinki vuorolta`?

        OB toki tekee voittoa, Koiviston konserni ja sen muut yksiköt tappiollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OB toki tekee voittoa, Koiviston konserni ja sen muut yksiköt tappiollisia.

        Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuolla VL:n ketteryydellä saatiin matkustajille pika-apu Matkahuollossa äkisti toteutettuun Alamäen kolkkaukseen ja toimintakyvyttömäksi saattamiseen. Onnibussille jäi näin aikaa käynnistellä Alamäen vuorot korvaava pidempiaikainen palvelu. Nykyään palvelusta vastaa OB-kumppani Orajärvi.

        Harras kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus teki pro bono -teon Pekolalle. Pekolahan ei kuulunut varsinaisiin roistoihin eikä niinmuodoin Onnibus ole ajanut sitä suohon.

        Entä ketä kohtaan F40-linjan lopettaminen on armoteko? Tai M9-vuorojen lopettaminen Kuopion ja Kajaanin väliltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä ketä kohtaan F40-linjan lopettaminen on armoteko? Tai M9-vuorojen lopettaminen Kuopion ja Kajaanin väliltä?

        Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!

        Saattaa hyvinkin olla, mutta et vastannut kysymyksiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        OB toki tekee voittoa, Koiviston konserni ja sen muut yksiköt tappiollisia.

        Totuus on tässäkin asiassa jotakin muuta. Ostoliikennettä ajavat konsernin osat tekevät lievää voittoa, mutta OB on tappiollinen. Sisäisillä siirroilla tuloksia voidaan hieman muokata, jotta tilanne ei näyttäisi niin huonolta OB:n kannalta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuolla VL:n ketteryydellä saatiin matkustajille pika-apu Matkahuollossa äkisti toteutettuun Alamäen kolkkaukseen ja toimintakyvyttömäksi saattamiseen. Onnibussille jäi näin aikaa käynnistellä Alamäen vuorot korvaava pidempiaikainen palvelu. Nykyään palvelusta vastaa OB-kumppani Orajärvi.

        Taas löytyi hyvin ob-mielinen selitys sille, että VL teki hetkessä niin paljon tappiota tuolla kokeilulla, että päätti lopettaa rahan polttamisen tuon reitin osalta. Jokainen voi tietysti uskoa ja ajatella niin kuin haluaa, mutta eivät kaikki puolijauhoiset jutut kaikille mene läpi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on tässäkin asiassa jotakin muuta. Ostoliikennettä ajavat konsernin osat tekevät lievää voittoa, mutta OB on tappiollinen. Sisäisillä siirroilla tuloksia voidaan hieman muokata, jotta tilanne ei näyttäisi niin huonolta OB:n kannalta.

        Eli Ob saa suuralmun konsernin oikeilta yhtiöiltä.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä pitäisi "suhtautua kuin eb ei olisi koskaan ollut olemassakaan"?

      • Anonyymi

        Pyyhkäistäisiin häpeällinen historia pois! Tietty se de facto tapahtuneeksi jäisi mutta ei tunnustettaisi sitä de jure.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyhkäistäisiin häpeällinen historia pois! Tietty se de facto tapahtuneeksi jäisi mutta ei tunnustettaisi sitä de jure.

        Tätä kannatan.

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyhkäistäisiin häpeällinen historia pois! Tietty se de facto tapahtuneeksi jäisi mutta ei tunnustettaisi sitä de jure.

        Latesta ja Pexistä ilmeisesti puhutaan? Kannatan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latesta ja Pexistä ilmeisesti puhutaan? Kannatan.

        Puhe lienee kyllä expressbussista joka veti lopulta suuretkin suvut ahdinkoon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Latesta ja Pexistä ilmeisesti puhutaan? Kannatan.

        Late ja Pekka ajoivat ahdinkoon koko toimialan ja samalla oman "yritystoimintansa". Helppoahan se oli, kun sai repiä suutaan mielin määrin ilman taloudellista vastuuta mistään koska leikittiin aina muiden rahoilla. Toinen huomasi itse, että homma ei toimi, mutta toinen joutui odottamaan että isot pojat antavat potkun takamukseen. Kaiken tämän sekoilun seurauksena yhteiskunta on joutunut panostamaan joukkoliikenteen ylläpitoon valtavasti enemmän rahaa kuin koskaan aikaisemmin, mutta silti palvelutaso on heikentynyt. Oikea tapa olisi laittaa nämä syylliset henkilökohtaiseen taloudelliseen vastuuseen aiheuttamistaan vahingoista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Late ja Pekka ajoivat ahdinkoon koko toimialan ja samalla oman "yritystoimintansa". Helppoahan se oli, kun sai repiä suutaan mielin määrin ilman taloudellista vastuuta mistään koska leikittiin aina muiden rahoilla. Toinen huomasi itse, että homma ei toimi, mutta toinen joutui odottamaan että isot pojat antavat potkun takamukseen. Kaiken tämän sekoilun seurauksena yhteiskunta on joutunut panostamaan joukkoliikenteen ylläpitoon valtavasti enemmän rahaa kuin koskaan aikaisemmin, mutta silti palvelutaso on heikentynyt. Oikea tapa olisi laittaa nämä syylliset henkilökohtaiseen taloudelliseen vastuuseen aiheuttamistaan vahingoista.

        Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle niin kaikki tahot kohisivat ja suurin osa ylisti. Vain paronit katkeroituivat. Kohisten kuitenkin hekin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle niin kaikki tahot kohisivat ja suurin osa ylisti. Vain paronit katkeroituivat. Kohisten kuitenkin hekin.

        "Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle niin kaikki tahot kohisivat ja suurin osa ylisti."

        Niinhän muutamat kahjot ylistävät Lauri-messiasta vieläkin, huomaamatta, että messiaalle tuli lähtö jo puolitosta vuotta sitten, kun isäntä totesi, etteivät kyvyt riitä noin vaativaan tehtävään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle niin kaikki tahot kohisivat ja suurin osa ylisti."

        Niinhän muutamat kahjot ylistävät Lauri-messiasta vieläkin, huomaamatta, että messiaalle tuli lähtö jo puolitosta vuotta sitten, kun isäntä totesi, etteivät kyvyt riitä noin vaativaan tehtävään.

        Ilman pyhää Nimeä Onnibussia ei olisi tänäänkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman pyhää Nimeä Onnibussia ei olisi tänäänkään.

        Eihän Onnibussia oikeasti olekaan. Todellisuudessa on Koivisto-konsernin kaukoliikenne, jonka bussit on maalattu punaisiksi. Laurin ja Pekan aloittama Onnibus on enää kaukainen muisto vain.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Late ja Pekka ajoivat ahdinkoon koko toimialan ja samalla oman "yritystoimintansa". Helppoahan se oli, kun sai repiä suutaan mielin määrin ilman taloudellista vastuuta mistään koska leikittiin aina muiden rahoilla. Toinen huomasi itse, että homma ei toimi, mutta toinen joutui odottamaan että isot pojat antavat potkun takamukseen. Kaiken tämän sekoilun seurauksena yhteiskunta on joutunut panostamaan joukkoliikenteen ylläpitoon valtavasti enemmän rahaa kuin koskaan aikaisemmin, mutta silti palvelutaso on heikentynyt. Oikea tapa olisi laittaa nämä syylliset henkilökohtaiseen taloudelliseen vastuuseen aiheuttamistaan vahingoista.

        Tällä viikolla ilmestyneen Auto, Tekniikka ja Kuljetus -lehden pääkirjoitus käsitteli samaa asiaa. Siinä ei mainittu nimeltä Lauria tai Pekkaa, vaan syylliseksi nimettiin Merja Kyllönen. Varmasti kokematon ja aatteen värjäämä Kyllönen onkin suuri syyllinen, mutta kaikki tietävät Pekan ja Laurin lobanneen häntä voimakkaasti ja vaikuttaneen hänen päätöksiinsä. Osaamattoman ministerin ja hallituksen päätösten seurauksena koko liikennejärjestelmä romuttui, noin kaksi miljoonaa kansalaista jäi joukkoliikenneyhteyksien ulkopuolelle ja yhteiskunnan suora menetys oli noin 200 miljoonaa heti alkuvaiheessa lehden mukaan. Kaikki tämä on kylmä totuus ja jokainen tietää, miten paljon yhteiskunnan varoja on kulunut tämän jälkeen täysin turhaan huonojen päätösten seurauksena. Eipä ole ihme, että Suomen valtion talous on siinä tilassa kuin on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Onnibussia oikeasti olekaan. Todellisuudessa on Koivisto-konsernin kaukoliikenne, jonka bussit on maalattu punaisiksi. Laurin ja Pekan aloittama Onnibus on enää kaukainen muisto vain.

        Muistatko paljonko Koivisto-konsernin busseissa liput maksoivat ennen Pekkaa ja Lauria?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko paljonko Koivisto-konsernin busseissa liput maksoivat ennen Pekkaa ja Lauria?

        Tänä aamuna ostin lipun Tampereelta Hämeenlinnaan, hinta varausmaksuineen 4,90e, M3-vuorolle. Montakos vuoroa Koivisto-konsernilla olikaan Tampereelta Hämeenlinnaan ennen Pekkaa ja Lauria? Ei yhtään. Ja jos olisikin ollut, ei 4,90 eurolla olisi päässyt pysäkinväliäkään!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viikolla ilmestyneen Auto, Tekniikka ja Kuljetus -lehden pääkirjoitus käsitteli samaa asiaa. Siinä ei mainittu nimeltä Lauria tai Pekkaa, vaan syylliseksi nimettiin Merja Kyllönen. Varmasti kokematon ja aatteen värjäämä Kyllönen onkin suuri syyllinen, mutta kaikki tietävät Pekan ja Laurin lobanneen häntä voimakkaasti ja vaikuttaneen hänen päätöksiinsä. Osaamattoman ministerin ja hallituksen päätösten seurauksena koko liikennejärjestelmä romuttui, noin kaksi miljoonaa kansalaista jäi joukkoliikenneyhteyksien ulkopuolelle ja yhteiskunnan suora menetys oli noin 200 miljoonaa heti alkuvaiheessa lehden mukaan. Kaikki tämä on kylmä totuus ja jokainen tietää, miten paljon yhteiskunnan varoja on kulunut tämän jälkeen täysin turhaan huonojen päätösten seurauksena. Eipä ole ihme, että Suomen valtion talous on siinä tilassa kuin on.

        Möttö kutsui Kyllöstä Kainuun Rautarouvaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viikolla ilmestyneen Auto, Tekniikka ja Kuljetus -lehden pääkirjoitus käsitteli samaa asiaa. Siinä ei mainittu nimeltä Lauria tai Pekkaa, vaan syylliseksi nimettiin Merja Kyllönen. Varmasti kokematon ja aatteen värjäämä Kyllönen onkin suuri syyllinen, mutta kaikki tietävät Pekan ja Laurin lobanneen häntä voimakkaasti ja vaikuttaneen hänen päätöksiinsä. Osaamattoman ministerin ja hallituksen päätösten seurauksena koko liikennejärjestelmä romuttui, noin kaksi miljoonaa kansalaista jäi joukkoliikenneyhteyksien ulkopuolelle ja yhteiskunnan suora menetys oli noin 200 miljoonaa heti alkuvaiheessa lehden mukaan. Kaikki tämä on kylmä totuus ja jokainen tietää, miten paljon yhteiskunnan varoja on kulunut tämän jälkeen täysin turhaan huonojen päätösten seurauksena. Eipä ole ihme, että Suomen valtion talous on siinä tilassa kuin on.

        Minkähänmoiset suhteet tuolla aviisilla on linja-auto-, taksi- ja neuvostoliittoihin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähänmoiset suhteet tuolla aviisilla on linja-auto-, taksi- ja neuvostoliittoihin?

        Kyllä on selvästi paronit ja sukuoikeustaksarit sanelleet "toimittajalle" mitä pitää kirjoittaa. Amatöörimäistä lähdekritiikittömyyttä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä aamuna ostin lipun Tampereelta Hämeenlinnaan, hinta varausmaksuineen 4,90e, M3-vuorolle. Montakos vuoroa Koivisto-konsernilla olikaan Tampereelta Hämeenlinnaan ennen Pekkaa ja Lauria? Ei yhtään. Ja jos olisikin ollut, ei 4,90 eurolla olisi päässyt pysäkinväliäkään!

        Eikö niinkun yhtään raksuta pääkopassa? Tuollaisilla hinnoilla ei voi linjaliikennettä harjoittaa, paitsi jos haluaa tehdä tappiota.
        Olisit ostanut 1 euron lipun, niitähän ne mainostavat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Möttö kutsui Kyllöstä Kainuun Rautarouvaksi.

        Minkälaiset suhteet punpöksyillä oli virkamiehiin ministeriössä?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1693
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1180
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      947
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      69
      829
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      809
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      40
      775
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      768
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      684
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe