Kansallista veteraanipäivää tänne!

🇫🇮😊👍 Mun juttuja on toi kuumattytötbotti nostellut näköjään tänne näkyviin 30 kertaa. Ne näkyvät mun komenttihistoriassa, jonka eilen tyhjensin entisistä kommenteista. Komenttihistoria näkyy mulle mun profiilissa. Historian tyhjentäminen ei poista kommentteja palstalta. Ei ne mun aloitukset mitään kaunokirjallisuutta ole. En niitä itse tänne nostele.

Kiva huomata kun vanhat aloitukset ovat yhdellä listalla profiilissa helposti näkyvissä, etteivät ne ihan samoja asioita käsittele. Ei ole liikaa toistoa, vaikka samoissa ikävän tunnelmissa niitä kirjoitan.

21

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli mieleen, kun katsoin noita mun historiassa olevia tietoja, että se botti taitaa olla tekoälyllä tuotettu. Se osaa nyt muuttaa sitä kommentin alussa olevaa emojirypästä niin, että joka kommenttiin on tullut hiukan erilainen emojirypäs. Se hankaloittaa automaattisiivousta.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­­­y­­m­­f­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­y­m­­f­­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Luvatkaa nyt jum lauta että tätä maata ei kenellekkään anneta 🥺 haluaisin myös irti eusta. Sanelevat liikaa miten meidän tulisi olla. Nyt jo facebookissa eu rajottaa meitä. Antavat kuitenkin kaikki myrkyt syötää meille.
      Pitäkää miehet meidän puolia. Haluan kouluihin kaikki totutut laulut takaisin.

      • Anonyymi

        Ps. Hyvää veteraanin päivää🇫🇮🦢joutsenetkin ovat tulleet pelloille☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Hyvää veteraanin päivää🇫🇮🦢joutsenetkin ovat tulleet pelloille☺️

        Oi! Joutsenet on ylväimpiä lintuja.


      • On se EU mun mielestä ihan hyvä nykytilanteessa. Sieltähän tuli niitä Frontex joukkojakin meille avustamaan itärajan valvonnassa. Sieltä on saatumaataloustukia ym ja ruoka-apuakin, varmaan kohta taas tulee ruokapaketteja jos mepit osaavat pitää meidän puolia.


      • Anonyymi

        Valitettavasti satavuotias höperö natsiukko pilasi antisemitistisellä möläytyksellään koko hienon juhlan!


    • Anonyymi

      Hyvää juhlapäivää kaikille veteraaneille. Ilman heitä Suomi ei olisi koskaan jota se on nyt, kaikkine asioineen, joidta saamme nauttia päivittäisessä elämässä 👍

      • Sanos muuta. Kyllä täytyy kunnioittaa veteraaneja. Mutta myös kotirintama hoiti oman osuutensa kunniakkaasti. Maalla emännät hoitivat karjan ja viljelykset lastensa ohella. Lotat ja pikkulotat ahersivat omalta osaltaan auttamassa. Silloin suomalaiset puhalsivat yhteen hiileen.


    • Anonyymi

      Mun aloituksiin ja kommentteihin tuo on iskenyt nikillisiin yli 100 ja anona varmaan saman verran.

      • Anonyymi

        Niin sullahan niitä nikkejä ja anonyymihuutelua piisaa🪓💣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sullahan niitä nikkejä ja anonyymihuutelua piisaa🪓💣

        Olet nokkelana jo hoksannut miehen kuvion, joka on hyvinkin kaavamainen


      • Mulle näyttää tulleen kuumat tytöt 50 kertaa eilen ja tänään tuonne profiilin kommenttihistoriaan. Tosi ärsyttävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sullahan niitä nikkejä ja anonyymihuutelua piisaa🪓💣

        Mitäs sillä on väliä?


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulle näyttää tulleen kuumat tytöt 50 kertaa eilen ja tänään tuonne profiilin kommenttihistoriaan. Tosi ärsyttävää.

        Sain tyhjennettyä kommenttihistorian , kun valitsin siitä listasta "valitse kaikki". Siitä tuli näkyviin uusi lista, jonka yläosassa luki "merkitse kaikki luetuksi". Se tyhjensi ne bottikommentit kerralla pois.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Mitäs sillä on väliä?

        No nyt taas tuosta mun vastauksesta joku luulija luulee, että mulla on useampia nikkejä kuin tämä. Mutta eipä ole!

        Tarkoitin vaan, että eikö se ole ihan sama mitä muut täällä kirjoittavat, kun ne eivät ole itselle tarkoitettu.


    • Anonyymi

      Hullu luulee, että ryZZän botti jotenkin kohdistaa toimenpiteensä juuri hänen sepustuksiinsa. Tämä koko palsta on saastunut. Ihan vaan tiedoksi. Suomihan näyttää olevan IT-osaamisen huippumaa. Mitään ei näemmä osata tehdä botin estämiseksi. Aloittaja taas voisi hakeutua luuloineen lääkärin juttusille⚠️

      • Anonyymi

        Siitähän tulisi olla jo otettu


      • Pitäsköhän sun rauhoittua noitten solvaustesi kanssa. Kommenttisi ei vaikuta oikein järkevältä. En mitenkään luule, että ne olisi minuun kohdistettu nuo botin hyökkäykset. Kyllä se on kyse palvelunestohyökkäyksestä ja todennäköisesti jos joku seuraa linkkiä kuumiin tyttöihin, niin sieltä tarttuu joku virus koneeseen.

        Noita bottikommentteja tulee muillekin suomi24 palstoille. Ei tämä ikävä palsta ole ainoa missä niitä esiintyy.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe