Palsta täynnä törkyä

Anonyymi-ap

Moderoiko tätä palstaa nykyään enää kukaan? Päivittäin ilmestyy spämmiviestejä, joissa houkutellaan klikkailemaan linkkejä k18-sivuille.

En klikkaile spämmilinkkejä niin en tiedä mihin johtavat.

Tällä palstalla ollut mukavaa jutustelua bändistä taas viime aikoina. Palstan trollit ja jatkuvat spämmibotit vaan vievät mielekkyyttä palstan selaamisesta.

14

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se hyvä että osan moderaattorit poisrtaneet hänen kommenttejaan mut kun niit on tullu niin hiton palijon noin kuukauden aikajaksolla niin en ihmettele etteivät ole kerinneet tai jaksaneet poistaa niitä kaikkia kun niitä viestejä on tullut aivan älyttömän suuri määrä kun melkein koko ajan hän lähettää niitä samoja viestei.
      Mun pikkuveli kun on tietokoneista hyvinymmärtävä niin kun kerran kävi niin että mun tietokoneelle murtautui joku henkilö niin veljeni sai hänet kiinni ja sen henkilön toiminta oli rikollista toimintaa, mutta emme lähteneet oikeustoimiin(hän asui sitäpaitsi yhdysvalloissa eikä niistä aina tiedä kun voivat olla todella vaarallisen arvaamattomia niin ajattelimme että parempi olla häntä ärsyttämättä) niin sain ajatuksen että jos siellä moderaattoreissa olisi joku joka voisi jäljittää (esim IP-osoitteen kautta) sen henkilön niin loppuisi sitten sen henkilön viestien lähettelyt.

      On ollut todella ärsyttävää seurata sen toimintaa. Ei tyypillä ole todellakaan kaikki muumit laaksossa.

    • Anonyymi

      Raportoikaa ne ylläpidolle, näkee sitten onko aktiivisella palstalla aktiivinen moderointi.

      • Anonyymi

        Heti vaan nähdessä ilmoitusta menemään kaikki.


    • Anonyymi

      Ihan mahdotonta spämmiä. Tätä palstaa on melkein mahdotonta enää lukea kun samaa skeidaa melkein joka ketjussa.

      Kaikki viestit raportoitu heti kun tulee vastaan. Toivottavasti ylläpito reagoi asiaan.

      Näillä palstoilla pitäisi olla omat vapaaehtoiset moderaattorit kuten aikanaan. Nyt taitaa kaikki mennä keskitetysti ylläpidon kautta.

      • Anonyymi

        myö en ymmärrä että miten ei häntä saaja kuriin että onko moderaattorit nykyään niin välinpitämättömiä?? Myös moni on ihmetellyt suomi24 palstalkla moderaattorien toimintaa joka aika-ajoin kuin koulu%&työpaikkakiusaamista että saattavat poistella ihan asiallisiakin viestejä ja sitten eivät välttämättä poista sellaisia mitkä pitäisi poistaa, mut ehkä ymmärrän osittain kun niillä on niin vaativa työ ja yks joka tullee mieleen on se, että onkohan moderaattoreissakin alettu pihistää että leikattu niistäki ettei ole varaa ylläpitää mut silloin ussein laatu kärsii jos aletaan isompiin leikkausoperaatioihin, mut onhan se toi raha vaikea asia, että ymmärrän kyllä päättäjiä että vaikiassa paikassa on suomi kun raha meinaa loppua. Ehkä moderaattoritkin on katoamaan päin niin meno on täällä suomi24 palstoilla melkein kuin villissä lännessä ja nää trollit vaan voi koko ajan trollata miten haluaa eikä kukaan oikein välitä.


    • Anonyymi

      Ongelmasta on ollut lehdissä ja ylläpito tiedottanut asiasta. Ei vain tämän palstan ongelma vaan kaikkien.

      Toivottavasti saadaan ongelma kuriin niin viitsii täälläkin taas käydä keskustelua.

      • Anonyymi

        kyl häirikkö jää kiinni kun jäljittää sen IP-osoitteen niin ihmettelen että miten eivät ole aiemmin sitä toimenpidettä tehneet kun noin 1-2 kuukautta sama häirikkö on häiriköinyt koko suomikeskustelu24 paikkaa eli ei ainoastaan tätä dingopalstaa vaan ihan kaikkia palstoja. mulla ainakin meni hermot moderaattorien hitaaseen toimintaan sillä tein monta valitusta moderaattoreille niiden saamattomuudesta ja siitä kun ne poistaa välillä asiallisia kommentteja ja eivät poista sellaisia kommentteja mitkä pitää poistaa, mut jotenki ei yllättänyt mua moderaattorien reaktio joka oli se että he jättivät vastaamatta minulle mut en ole ainoa joka valittanut tästä asiasta noin 10 vuoden aikana että täällä suomi24 palstalla moderaattotien toiminta on tällaista.


      • Anonyymi

        No perusfiksut ja jopa tyhmemmätkin luulis tajuavan sen, ettei niitä linkkejä pijä avata .


    • Anonyymi

      Aamun aikana ilmestynyt taas törkyä. Enää ei riitä pelkkä kommentointi vanhoihin ketjuihin vaan tehdään urakalla uusia.

      Ilmiannoin kaikki. Tehkää samoin.

      • Anonyymi

        ei aiemmin ole tullut siltä näin paljoa eri viestejä eli niitä viestei on niin palijo, että mahdoton enää löytää näitä muita keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei aiemmin ole tullut siltä näin paljoa eri viestejä eli niitä viestei on niin palijo, että mahdoton enää löytää näitä muita keskusteluja.

        Ikävää jos aktiivinen palsta menee pilalle tämän takia. Eihän täällä kukaan enää viitsi mitään kirjoitella kun kaikki katoaa roskan sekaan.


    • Anonyymi

      Nyt on tullut häneltä niin paljon eri viestejä että ei aiemmin ole tullut näin paljoa että nyt on erittäin vaikea löytää muita keskusteluja. Menee nyt erittäin vaikeaksi.

      • Anonyymi

        Tässä on kyse jostain automatisoidusta spämmibotista. Ei samasta tyypistä kuin se palstaa aiemmin häiriköinyt trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on kyse jostain automatisoidusta spämmibotista. Ei samasta tyypistä kuin se palstaa aiemmin häiriköinyt trolli.

        vittu kaiken maailman surkuhupaisia ihmisiä niitä tällä maapallolla onkaan! En tykkää enkä arvosta ehkä olen kova mut pakko myöntää rehellisesti nyt.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1820
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      235
      1590
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      90
      1504
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe