Lieksan cittari.

Anonyymi-ap

Inhoittaa käydä moisessa kaupassa, kun sisääntulon aulassa notkuu puliukkoja , homoja ja ties mitä pervoja kyttäämässä . Cittarin aulasta pitää poistaa ne penkint ettei siellä istuisi aina edm porukkaa ! On kolmekin rahatonta vanhaa juoppoa jotka kyttää ketkä menee alkoon ja tulee pois. Haaveeissa heillä se että jos joku vanha ryyppykaveri tulisi ja antaisi pullostaan huikat tai pari. Eivät vieläkään ymmärrä että sellaiset ajat on menneet ! Heidän ryyppykaverinsa on kuolleet viinaan jo aikoja sitten ! Toki uusi ryyppyveikkojen sukupolvi on syntynyt ja osoitus on näkyvillä cittarin aulassa !

39

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AIDSHOMO

      • Anonyymi

        Olen, 53 vuotias.🧒


    • Anonyymi

      Olen noin 63-vuotias mies

    • Anonyymi

      Laita vyö tiukalle ja henkselit kireälle ettei hoppeliukot pääse yllättämään!
      Se lisäksi muista huomauttaa ettei oven edessä ole suotavaa seisoskella, sillä kohta tulet ja vauhdilla kun käyt hakemassa juoksukaljat!
      Jäävät muuten alle ja koskettavat itsensä pahemman kerran! 🤣

    • Anonyymi

      Olen kosketellut itseäni intiimillä tavalla cittarin aulassa... 👋

      • Anonyymi

        Koskettelitko ahnustasi? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskettelitko ahnustasi? 🤔

        Mukava työntää sormi pyllyyn joskus yöllä siihen herää


    • Anonyymi

      Aloittaja! Seuraavankerran kun menet cittariin, niin laita kireämpi pipo päähäsi? Nähtävästi sinulla on ollut liian löysä pipo cittarissa käydessäsi.

    • Anonyymi

      Aloittaja kuumuu kuin vääräsääri näätä.

    • Anonyymi

      Homous lixassa

      • Anonyymi

        Vajakilta puuttuu kirjoitustaito, olet käynyt kolussa vain syömässä.


    • Anonyymi

      No sithän sinä sulaudut joukkoon täydellisesti🤣🤣🤣 vajakki.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa sithä ja lixa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa sithä ja lixa?

        pinpin karva pimulla.


    • Anonyymi

      Olen 50-vuotias mies ja itkettää, kun on niin ihanaa.

      • Anonyymi

        Olen kanssa 50-vuotias mutta ei itketä.


    • Anonyymi

      oon pannu 50 vee lixassa paljaalla

    • Anonyymi

      Sinne voi viedä lapset tai mummon päiväksi. Lupaavat, että sittari hoitaa.

      • Anonyymi

        Cittari hoitelee myös koirat ja muut kotieläimet, jos ovat loman tms. takia päivähoitoa vailla. Myös jotkut sairaat voi viedä hoideltavaksi Cittariin. Sairaspaikkoja on nyt kymmenen, lisätään tarvittaessa.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä Cittarissa joka päiväiset kyttääjät istuu penkillä siinä ne möllöttää möllit ovat möllejä jne.

      • Anonyymi

        Varo sanojasi, istujat ovat siellä hoidossa!


    • Anonyymi

      Onko ne menossa TE-toimistoon k-menurahaa hakemaan?

    • Anonyymi

      Bemaripoikia riittää.

    • Anonyymi

      Missä työttömät puliämmät notkuu/huojuu?

      • Anonyymi

        puliämmät on aktivointitoimenpiteissä ja kotona valmistetaan simaa laitetaan koko hiivapaketti sulamaan


    • Anonyymi

      Samalla tavalla porukkaa roikkuu S-marketissakin, ainoa, missä niitä ei roiku, on Lidl.

      • Anonyymi

        Lidlissä Zambot liikkuu rennosti, coop oluet sujahtaa povariin samoin härän sisäfileet ja elektroniikka. You mään...


    • Anonyymi

      ryyppyveikot vappumarssiin tanssimaan letkistä kuntouttavan työtoiminnan työkuntoiset voivat ohjata ja vappu tulee

    • Anonyymi

      Itse notkun cittarin kahvilassa. Kahvia siellä ryystän heti aamusta. Olenhan unski. Alkoa en käytä.

    • Anonyymi

      Kaikkein ärsyttävintä siellä cittarissa on ne limanuljaskat puhelinliittymien kauppiaat jotka on aina hihassa roikkumassa. Ihan noiden vuoksi käyn mieluummin muussa kaupassa aina kun mahdollista. Todella rasittavia tyyppejä!

      • Anonyymi

        Sinultako ne kysyi,,,sanohan suoraan, ooksa joku köyhä?


      • Anonyymi

        Limanuljaskat valehteli jotain jollekin mummolle kun kävin tsittarissa valehtelu on joidenkin työ miksi kauppias sallii vanhusten hyväksikäytön


    • Anonyymi

      Kusikin haisee

    • Anonyymi

      Jos inhottaa käydä kaupassa, älä käy.

    • Anonyymi

      Lidlistä haen Perlenbacheria heti kun aukeaa.

      • Anonyymi

        Lidlissä tehokas ovi viskaa ulos ei ole penkkiä missä saa kytätä himokkaasti miehiä


    • Anonyymi

      oon pannu Lidlissä paljaalla

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe