En ole oikeasti luonut

Anonyymi-ap

Mitään mielikuvaa sinusta tämän sivuston perusteella. Lähinnä miettinyt ja päätellyt että ehkä voisit vastata ja kommentoida noin. Metsään tietty menee mutta eipä tämä nyt niin vakavaa ole.
Joskus tulee mieleen että rauhallisen ja pidättäytyväisen naisen takaa löytyy kuitenkin pieni piru myös.
Menikö edes se oikein.
Ole huoleti aion lopettaa tämän koko palstailun kesään menessä. On parempaa tekemistä vaikka sinä oletkin paras.

34

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan varmasti löytyy. Kaikkea voi ja saa kuvitella. Ihan vapaasti. Se on sitten eri juttu ne ihmiset, joihin oikeasti tutustuu. Silloin pikku hiljaa alkaa tietää, mikä se toinen on.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­y­­m­f­o­­­m­a­a­­­n­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Siellä huomataan se että olemme täysin tavallisia kuten kaikki toisetkin. Jokaisella teityst on omat piirteensä.

      • Anonyymi

        Hienoa tunnekasvatusta mies for dummies


    • Anonyymi

      Vitut sanon minä tän ajan kanssa. Hetkistä ei sovi tippua. Siellä on elämä. Väleissä on vain tyhjää. Kurkottamassa kohti uutta sydämen lyöntiä. Ikuinen tanssi. En ole kohdallani. Se on harvinaista. Mutta näköjään niinkin voi tapahtua. Mutta sitkeä olen. Ja siinäkin tosissani. Leikillänikin. Aina.

      • Anonyymi

        Mikä tässä oli mies se odotettu tunnemiljöö- en ihan saanut kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä oli mies se odotettu tunnemiljöö- en ihan saanut kiinni

        Mä mikään mies edes ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä oli mies se odotettu tunnemiljöö- en ihan saanut kiinni

        No eipä ollut sulle yksenkertaisuuden huipentumalle 😂😂


    • Anonyymi

      No pakko sitä tässä yhteiskunnassa ja sosiaalisessa kanssakäymisessä on niitä sarvia myös olla 😈 ihan nössöt poljetaan jalkoihin.
      Yksityiselämässä olen todella rauhallinen ja kiltti, ahkera ja huomioonottava 😉 varmaan ollut myös nuorena.
      Jotakuta täällä muistellut tekstin muodossa kyllä..
      Eihän se ikävä mihinkään katoa vaikka kuinka yrittää, niin sieltä se aina pulpahtaa pintaan kuin korkki!
      Kyllä se tästä kun pääsee pyörällä taas enimmät energiat kuluttamaan.
      En silti aio unohtaa miestä, sitä ainoaa joka sydämen saa sulamaan ❤️ siinä pieni luritus ihan sydämestä kaivettu.
      - Joku vanha pieni pirulAinen -

      • Anonyymi

        Esityksesi naisena on vähän päälleliimattuja, ei viisas sanoja tuhlaa vaikka onhan tässä tullut lauottua pakon edessä ja osin ihan luonnesyistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esityksesi naisena on vähän päälleliimattuja, ei viisas sanoja tuhlaa vaikka onhan tässä tullut lauottua pakon edessä ja osin ihan luonnesyistä

        Sä olet joku iki kanttura. Tai harmaa hapsukka. Saat iha. Ite valita. Tai käännä vasta suuntaan. Pohjimmiltasi ihana ja mahtava, mutta ihan väärässä roolissa.
        Mitä lienee sullekin käynyt, jotta noin kieroksi koko huumorisi kääntynyt. Oletko nero, vaiko piru? Meitä muita holhoamassa. Kummallisessa osastolla olo suhteessa. Palstaharharharhassa. Niin pirun kummassa. Missä kaikki kääntyy ylös alaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esityksesi naisena on vähän päälleliimattuja, ei viisas sanoja tuhlaa vaikka onhan tässä tullut lauottua pakon edessä ja osin ihan luonnesyistä

        Höhelö puhuu itselleen vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höhelö puhuu itselleen vaan

        Ei vaan just sille kaiken väliin hölöttäjälle ja luulijalle. Jolle ei kukaan koskaan puhu mitään. Sille puhuin nyt ja kysymyksenkin olin ainakin olevinaan osoittavinaan ihan sinne ja suoraan. Sulla on tehtäväsi ja paikkasi. Älä luule että et ole tullut huomatuksi ja tunnustetuksi.


    • Anonyymi

      Tavatkaa irl. On tyhmää tehdä päätelmiä suuntaan tai toiseen, negatiivisia tai positiivisia, palstalta. Kymmenen eri ihmistä vastaa yhteen kysymykseen. Et voi sieltä valikoida jotain, että juuri joku ärsyttävä kommentti olisi häneltä - tai myöskään, jotain suurta rakkaudentunnustusta.

      Vai?

      • Anonyymi

        No olikko roskiksessa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olikko roskiksessa ?

        Saattaisit pitää myös sanasta rosis, tai et ehkä enää? Sivusta


      • Anonyymi

        Haittaako tämä jotenkin sun kuvaa täydellisestä maaiilmasta, missä kaikki löytää toisensa irl?
        Mitä sinä siinä tapauksessa tekisit täällä, kun ei ole ketään jota neuvoa ja opastaa?!
        Sinä että kaiketi kaipaa ketään, mutta nautit vaan kun saat neuvoa muita jotka kyllä ovat ihan suloisia ja tietävät kyllä nämä asiat ilman sinun opastustakin.
        Olet varmaan huomannut että tämän palstan aihealue on IKÄVÄ!!
        Tällä saa ihan luvan kanssa ikävöidä, ilman että heti syöksytään toisen elämään.
        Onneksi huomenna alkaa jälleen koulut. Vähenee nämä Besser wisserit huomattavasti.
        Muutama höheli kyllä jää päälleliimaamaan ( se on sen suosikki sana ) 🤯🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako tämä jotenkin sun kuvaa täydellisestä maaiilmasta, missä kaikki löytää toisensa irl?
        Mitä sinä siinä tapauksessa tekisit täällä, kun ei ole ketään jota neuvoa ja opastaa?!
        Sinä että kaiketi kaipaa ketään, mutta nautit vaan kun saat neuvoa muita jotka kyllä ovat ihan suloisia ja tietävät kyllä nämä asiat ilman sinun opastustakin.
        Olet varmaan huomannut että tämän palstan aihealue on IKÄVÄ!!
        Tällä saa ihan luvan kanssa ikävöidä, ilman että heti syöksytään toisen elämään.
        Onneksi huomenna alkaa jälleen koulut. Vähenee nämä Besser wisserit huomattavasti.
        Muutama höheli kyllä jää päälleliimaamaan ( se on sen suosikki sana ) 🤯🥳

        Älä poksahda. Vaikutat ihanalta. Parhaimpia on ne poksahtamattomat täällä. Toki, miten sen kukakin taas määritteleekään. Mutta yksinkertaisesti. Pidin vastauksestasi. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako tämä jotenkin sun kuvaa täydellisestä maaiilmasta, missä kaikki löytää toisensa irl?
        Mitä sinä siinä tapauksessa tekisit täällä, kun ei ole ketään jota neuvoa ja opastaa?!
        Sinä että kaiketi kaipaa ketään, mutta nautit vaan kun saat neuvoa muita jotka kyllä ovat ihan suloisia ja tietävät kyllä nämä asiat ilman sinun opastustakin.
        Olet varmaan huomannut että tämän palstan aihealue on IKÄVÄ!!
        Tällä saa ihan luvan kanssa ikävöidä, ilman että heti syöksytään toisen elämään.
        Onneksi huomenna alkaa jälleen koulut. Vähenee nämä Besser wisserit huomattavasti.
        Muutama höheli kyllä jää päälleliimaamaan ( se on sen suosikki sana ) 🤯🥳

        Vastaan kysymyksiisi.

        Ei haittaa.

        Neuvoin nimenomaan siksi, koska aloittaja tekee päätelmiä niin, että tuntuu saavan siitä vain murhetta. Halusin siis opastaa toiseen suuntaan. Älä vedä hernekeittoa tästä nenääsi.

        Väärin, kaipaan. Hänet olen tavannut irl. En siis päättele täällä sitä minkälainen on. Kaipaan vain.

        Vastasit itse omaan vuodatukseesi: täällä todella saa ikävöidä, niinkuin minäkin teen. En ole ”syöksymässä kenenkään elämään”. Suurin osa kirjoittaa saadakseen kommentteja. Sinä olet poikkeus. Et halua, että muutkaan saavat.

        Oisko hiukan vähemmän agrea parempi?

        Miksi uhriudut aloittajan puolesta? Samat asiathan täällä pyörii: samat kysymykset ja samat vastaukset.

        Besserwisser on muuten yksi sana. Kerron, kun olen itse koulunkäynnin jo saanut päätökseen ja tämä asia on siksi jo tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olikko roskiksessa ?

        Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisit pitää myös sanasta rosis, tai et ehkä enää? Sivusta

        Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä poksahda. Vaikutat ihanalta. Parhaimpia on ne poksahtamattomat täällä. Toki, miten sen kukakin taas määritteleekään. Mutta yksinkertaisesti. Pidin vastauksestasi. Sivusta.

        Jep 😈👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan kysymyksiisi.

        Ei haittaa.

        Neuvoin nimenomaan siksi, koska aloittaja tekee päätelmiä niin, että tuntuu saavan siitä vain murhetta. Halusin siis opastaa toiseen suuntaan. Älä vedä hernekeittoa tästä nenääsi.

        Väärin, kaipaan. Hänet olen tavannut irl. En siis päättele täällä sitä minkälainen on. Kaipaan vain.

        Vastasit itse omaan vuodatukseesi: täällä todella saa ikävöidä, niinkuin minäkin teen. En ole ”syöksymässä kenenkään elämään”. Suurin osa kirjoittaa saadakseen kommentteja. Sinä olet poikkeus. Et halua, että muutkaan saavat.

        Oisko hiukan vähemmän agrea parempi?

        Miksi uhriudut aloittajan puolesta? Samat asiathan täällä pyörii: samat kysymykset ja samat vastaukset.

        Besserwisser on muuten yksi sana. Kerron, kun olen itse koulunkäynnin jo saanut päätökseen ja tämä asia on siksi jo tiedossa.

        Minä en todella odota että joku minua nuorempi ja vähemmällä elämänkokemuksella alkaa neuvomaan. Jos tarvitsen neuvoa niin osaan kyllä kysyä sitä!
        Nyky ihmisissä on se vika että pyytämättä tungetaan neuvomaan niinkuin tuossakin sinun ohjeistuksessasi olis jotain uutta jollekin!
        Ehkä kannattaa harkita alaa psykologin ammatista jos niin kovasti tekee mieli päteä.
        Olet ainoastaan ärsyttävä ystävällisyydessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en todella odota että joku minua nuorempi ja vähemmällä elämänkokemuksella alkaa neuvomaan. Jos tarvitsen neuvoa niin osaan kyllä kysyä sitä!
        Nyky ihmisissä on se vika että pyytämättä tungetaan neuvomaan niinkuin tuossakin sinun ohjeistuksessasi olis jotain uutta jollekin!
        Ehkä kannattaa harkita alaa psykologin ammatista jos niin kovasti tekee mieli päteä.
        Olet ainoastaan ärsyttävä ystävällisyydessäsi.

        Kyllä nuoremmallakin voi olla tietoa ja kokemusta. Ei se katso ikää! Ihmiset voi nilla kokeneita elämän saralla vaikka ikää ei olisi ja jokainen ihminen näkee asiat eri tavalla. Jokaisen mielipiteitä pitäisi pyrkiä kunnioittamaan.
        Aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olikko roskiksessa ?

        Ohi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisit pitää myös sanasta rosis, tai et ehkä enää? Sivusta

        Ohi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en todella odota että joku minua nuorempi ja vähemmällä elämänkokemuksella alkaa neuvomaan. Jos tarvitsen neuvoa niin osaan kyllä kysyä sitä!
        Nyky ihmisissä on se vika että pyytämättä tungetaan neuvomaan niinkuin tuossakin sinun ohjeistuksessasi olis jotain uutta jollekin!
        Ehkä kannattaa harkita alaa psykologin ammatista jos niin kovasti tekee mieli päteä.
        Olet ainoastaan ärsyttävä ystävällisyydessäsi.

        En näe järkeä riidellä kanssasi anonyymipalstalla. Olet liian vihainen koko ajan.


    • Anonyymi

      Pointtina se. Täällä asiat elävät omaa elämäänsä. Älä ole liian tiukka. Anna sinne joskus, minne pitää jotakin saada. Ja lopeta kitsastelut siitä, mihin joku tuntuu käyttävän reittiäsi. En ole niitä, mutta tajusit varmaan kun siitä... Mitä hiton väliä kun anona pitäisi saada kollektiivista viestiä yksilötasolle perille tajuttavalle tasolle. On oltava valmiita antamaan sekä luopumaan. Tai johdettava jotakin armeijaa...Kunhan...mietin vaan taas...

    • Anonyymi

      Läähättäminen on turhaa kun se on ikävän serkku.

    • Anonyymi

      Tiäkkö mitä! Ota noista kaikista akoista kuka vaan
      Mä haluan nyt nuoremman miehen kuin sinä papparainen. Onhan sulla rahaa senku valkkaat jonku. Heippa

      • Anonyymi

        Ei ole ketään akoista, joita ottaa vaan. Missä harhassa sä vietät oikein aikaasi kallista. Heräähän nyt jo ystävä hyvä. Elämme vapaassa maailmassa. Miehet eivät myöskään valitse tai ota yhtään mitään. Ne, jotka joutuvat tunteidensa pauloihin samaan ääneen kiroavat kuinka hyvin olisivat selvinneet oikein hyvin ja ihan ilmankin. Kaikella on kääntö puolensa. Koita muistaa nähdä sinnekin saakka. Vaikka provoon vastasinkin. Siitä silti voi sisältöä saadakin.


    • Anonyymi

      Kumpi sukupuoli on aloituksessa?

    • Anonyymi

      Siksi on tärkeää että asiat hoidetaan mahdollisimman pian ihmisen kanssa kasvotusten eikä oleteta kaikenlaista. Itse olen ajatteleva, tunteikas nainen ja yritän etsiä aina sitä positiivista jostain jotta elämää jaksaa eteenpäin kaikissa vastoinkäymisissä. Jos tuntee olevansa eksyksissä. Piru en mielestäni ole vaan syvästi tunteva ja herkkä, vaikka yritänkin käsitellä tunteita monelta kantilta ja jos en saa vastauksia niin koen olevani tyhjän päällä. Tämä on kestänyt jo liian kauan joten ihan syystäkin tunteet kuohuu aina välillä, ehkä se on niin parempi että on mentävä elämässä jo eteenpäin tämän kaiken kanssa koska muuten ei tule pistettä milloinkaan. Koen olevani hyvin loukkaantunut itselleni ja tunteilleni siksi tämä ei ole enää hyvä asia ja vaikka minulla ei olisikaan syytä oikeasti olla loukkaantunut realiteetteihin nähden. Ihmismieli on kummallinen ja monimutkainen, ihmisiä me kaikki kuitenkin ollaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe