Eihän se meidän startti

Anonyymi-ap

mikään kummoisen hyvä ollut ja hyvä kun ei päästykään starttia pidemmälle. Aloitus koskee monia.

16

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me olemme kaivattuni kanssa telineissä vasta. Kaikki On Edessä.

    • Anonyymi

      Juuri näin. Jos oltais starttia pidemmälle silloin päästy/edetty, niin seuraukset olis olleet yhtä tuhoisat kuin jos olis ajettu täysiä päin puuta tai seinää. Sinä painoit kaasun pohjaan ja annoit mennä hetken täysillä mutta onneksi minä painoin lujaa jarrua niin tilanne meni ohi vain suurella säikähdyksellä :D

      Naiselta miehelle

    • Anonyymi

      Olemme tosiaan vasta telineissä rakkaani kanssa, mutta tukevasti. Asento on hyvä vaikka millaisenn lentoon. Jos olisi tehty hätiköity startti, kengänkorko jäänyt kiinni telineisiin, tai mies ottanut vahingossa liukkaat tanssikengät mukaan, huonostihan siinä olisi voinut käydä.

      • Anonyymi

        Ruostuu nää telineet pystyyn kun aika vaan kuluu ja meitä ei tuu.


    • Anonyymi

      Aloitus ei ollut hyvä mut mua se harmittaa. Oon yrittänyt mut hänellä on henkinen jarru pohjassa.

      • Anonyymi

        Aloitus ei ollut minulta, mutta tuntuu, että sinulla on myös henkinen jarru pohjassa. Otetaan jarru pois, ykkönen silmää ja kevyesti kaasua.


    • Anonyymi

      Teillä oli sentään startti.

    • Anonyymi

      Minähän sanoin että ei tarvikeosaa kannata laittaa

      • Oon yleensä vaan vaihtanut hiilet alkuperäiseen. 🙃 Toimii usein paremmin kuin tarvike ja ei maksa vitostakaan. 😋

        🧸


    • Anonyymi

      Jos ei starttaa iha kunnolla vaikka haluis kannattaa vaik vähän sörkkii härkkii räplää,
      Jos vaikka auttaisi..
      Kosketushäikkää ehkä vaan..

    • Anonyymi

      No eipä se minunnvika ollut itseppä aloit räyhätä eikä mua enään kiinnostakkaan kun on tullut selväksi kummoinen räyhääjä olet en kaipaa tuollaista edes ystävksi

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä, ettet itse tee ikinä virheitä.


    • Anonyymi

      Huomaa että arki taas koittanut näistä kommenteista.

      • Anonyymi

        Minusta tämä on kylläkin tätä samaa yhden miehen yksinpulinaa, mutta Koita nyt


    • Anonyymi

      Niin se oli.lähdin lopullisesti sitten pois kun ei sua kiinnostunut mun seura.hyvää myöhäistä nimpparia.🌹

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe