SITTEN TUO TYYPPI KEHTAA VIELÄ SAIRAUSLOMAA HANKKIA. OLIS EDES SEN VERRAN MIES, ETTÄ PYYTÄS ANTEEKSI JULKISESTI JA SEISOT PÄÄ PYSTYSSÄ TEKOSISTAAN JA PYYTÄS EROA ITSE SE OLIS TÄSSÄ VAIHEESSA AINOA OIKEA JA MIEHEKÄS TEKO
Vastaukset 7
- Anonyymi
Emme tiedä mitä tapahtui mutta et sinä väärässä ole. Tosin eduskunnassa hakee palkkaa tai muuta suojarahaa myös ihmiset jotka tuhosivat tämän maan. Miten lie kehtaavat.
- Anonyymi
Et ole ainoa joka noin ajattelee.
Suomen rahoja ei pidä liipeille jaella!
- Anonyymi
Paras kun pysyy pois julkisuudesta.
- Anonyymi
ikuisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikuisesti
moni tavallinen köyhä mies tekee köyhän kiikun
- Anonyymi
eikös tämä mies ollut vielä poliisina toiminut aikaisemmin elämässään ja tulee väkisin ihmetellyksi, että mitä ja minkä tasoisia ne muut poliisit ovat jos tämä on sitä parasta ainesta kun on eri tietojen mukaan oikein presitentin kunnianosoituksella palkittu?
- Anonyymi
saakoha tämä täydellä palakalla nyt sitten alusta asti makoilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351985Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233924Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78863
- 64851
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37827- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65671- 71571