Himoitsen vanhempaa naispuolista pomoani

Anonyymi-ap

Tulen hulluksi, kun en voi lakata ajattelemasta pomoani. Hän on karismaattinen ja voimakastahtoinen nainen, hyvin yksityinen ja pidättyväinen henkilö. Olemme tehneet vuosia töitä yhdessä ja molemmat onnellisesti tahoillamme naimisissa. Nyt meillä oli kuitenkin suuri riita pari kuukautta sitten ja jostain syystä hänen tulistumisensa sytytti minussa jotain mitä en ole tuntenut koskaan aiemmin.

Hän siis loukkaantui minulle kun haastoin hänet avoimesti yhdessä kokouksessa ja nyt hän pitää minulle mykkäkoulua. Jotenkin hänen yleensä hyvin dominoivan persoonansa haavoittuvuus on minusta hyvin kiihottavaa. En tiedä haluanko pyytää anteeksi ja lohduttaa häntä, alistua hänen dominointiinsa ja antautua hänelle, vai vuorostani dominoida ja rankaista häntä näistä kaikkien vuosien kaltoinkohtelusta jota olen kärsinyt.

En ole koskaan aiemmin kiihottunut naisista tai lesboseksistä millään tavalla, mutta hän täyttää kaikki ajatukseni. Miten puristaisin hänen tuuheaa tukkaansa, koskettaisin hänen poveaan, miltä hänen sormensa tuntuisivat sisälläni ja kuinka kosteaksi tulisin kun tuntisin hänen huulensa omillani ja kielen klitoriksellani.

En ole koskaan tuntenut vastaavaa intohimoa ja olen varma, että se johtuu siitä, että olen itse hyvin voimakas ja omatahtoinen persoona ja hänen avuton vastaanpanemisensa auktoriteetti asemassa ovat täydellinen triggeri minulle. Tuntuu että hän painaa kaikkia oikeita nappuloita, enkä tiedä härnääkö hän minua tarkoituksella. Yrittäen sulkea minut ulos ja karata, mikä saa minut vain entistä enemmän haluamaan hänen luokseen ja pakottaa kohtaamaan minut.

Tiedän, että kiihotukseni ja intohimoni ovat pelkkää fantasiaa ja en voi oikeasti koskaan saavuttaa häntä sillä olemme molemmat heteroita ja ikäeroakin on 25 vuotta. Siitä huolimatta, oloni on kuumeinen ja heikko. Tuntuu että pakahdun. Voi kun seksi mieheni kanssa auttaisi, mutta senkin aikana ajattelen vain häntä enkä tule kylläiseksi.

Päästäkää minut pahasta.

13

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Minä olen pannut exän naispuolista pomoa, ihan vaan kun teki mieli.

• Anonyymi

Tuokin vain unelmissas onneton eunukki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin vain unelmissas onneton eunukki

Ihan kuule hereillä ja selvinpäin, kaksi kertaa eri asennoissa.

• Anonyymi

U­­­u­­­s­­­i s­­ek­­sitea­­tteri ava­­utuu Suome­­en! Ku­­tsumme kai­kk­­i­. Il­­­mo­it­tau­tum­­ine­­­n ryhmä­­­ämm­­­e tä­äll­­­ä 👉 http://armtown.com/H/H3g6H3

• Pyydä hänet panolle.

• Anonyymi

Suksi hevon vittuun kääpä

• Anonyymi

Sää mää ja bää on nyt kääpä buaahaa

• Anonyymi

H­­e­­­i! Ku­­tsum­­­me sinu­­­t kä­­­ym­ään u­­ude­­ssa cha­­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://alegroup.info/H/U4l3C9

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nyt marssit sen horon toimistoon, kaivat vitun esiin ja kuset lattialle.

• Anonyymi

Uu­­si s­ek­­si­­­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­ome­en! Ku­tsu­­mme kai­­kk­­­i. Il­­mo­ittau­tumine­n ryhmä­­­ämme tä­äl­l­­­ä 👉 http://antikbutik.com/H/C9a7M1

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1589
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1414
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1240
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1133
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1018
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      979
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      210
      784
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      753
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      119
      703
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe