Himoitsen vanhempaa naispuolista pomoani

Anonyymi-ap

Tulen hulluksi, kun en voi lakata ajattelemasta pomoani. Hän on karismaattinen ja voimakastahtoinen nainen, hyvin yksityinen ja pidättyväinen henkilö. Olemme tehneet vuosia töitä yhdessä ja molemmat onnellisesti tahoillamme naimisissa. Nyt meillä oli kuitenkin suuri riita pari kuukautta sitten ja jostain syystä hänen tulistumisensa sytytti minussa jotain mitä en ole tuntenut koskaan aiemmin.

Hän siis loukkaantui minulle kun haastoin hänet avoimesti yhdessä kokouksessa ja nyt hän pitää minulle mykkäkoulua. Jotenkin hänen yleensä hyvin dominoivan persoonansa haavoittuvuus on minusta hyvin kiihottavaa. En tiedä haluanko pyytää anteeksi ja lohduttaa häntä, alistua hänen dominointiinsa ja antautua hänelle, vai vuorostani dominoida ja rankaista häntä näistä kaikkien vuosien kaltoinkohtelusta jota olen kärsinyt.

En ole koskaan aiemmin kiihottunut naisista tai lesboseksistä millään tavalla, mutta hän täyttää kaikki ajatukseni. Miten puristaisin hänen tuuheaa tukkaansa, koskettaisin hänen poveaan, miltä hänen sormensa tuntuisivat sisälläni ja kuinka kosteaksi tulisin kun tuntisin hänen huulensa omillani ja kielen klitoriksellani.

En ole koskaan tuntenut vastaavaa intohimoa ja olen varma, että se johtuu siitä, että olen itse hyvin voimakas ja omatahtoinen persoona ja hänen avuton vastaanpanemisensa auktoriteetti asemassa ovat täydellinen triggeri minulle. Tuntuu että hän painaa kaikkia oikeita nappuloita, enkä tiedä härnääkö hän minua tarkoituksella. Yrittäen sulkea minut ulos ja karata, mikä saa minut vain entistä enemmän haluamaan hänen luokseen ja pakottaa kohtaamaan minut.

Tiedän, että kiihotukseni ja intohimoni ovat pelkkää fantasiaa ja en voi oikeasti koskaan saavuttaa häntä sillä olemme molemmat heteroita ja ikäeroakin on 25 vuotta. Siitä huolimatta, oloni on kuumeinen ja heikko. Tuntuu että pakahdun. Voi kun seksi mieheni kanssa auttaisi, mutta senkin aikana ajattelen vain häntä enkä tule kylläiseksi.

Päästäkää minut pahasta.

21

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä olen pannut exän naispuolista pomoa, ihan vaan kun teki mieli.

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki

        Mitäs olet tollanen reppana luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki

        Ihan kuule hereillä ja selvinpäin, kaksi kertaa eri asennoissa.


    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­­i s­­ek­­sitea­­tteri ava­­utuu Suome­­en! Ku­­tsumme kai­kk­­i­. Il­­­mo­it­tau­tum­­ine­­­n ryhmä­­­ämm­­­e tä­äll­­­ä 👉 http://armtown.com/H/H3g6H3

    • Pyydä hänet panolle.

      • Anonyymi

        Suksi hevon vittuun kääpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi hevon vittuun kääpä

        Mitäs olet ala painua kääpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet ala painua kääpä.

        Sää mää ja bää on nyt kääpä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt kääpä buaahaa

        Hähähää mitäs olet kääpä. Mitäs muuta paljastat ittestäs tänään. kjäh kjäh kjäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt kääpä buaahaa

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­­tsum­­­me sinu­­­t kä­­­ym­ään u­­ude­­ssa cha­­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://alegroup.info/H/U4l3C9

    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

      • Anonyymi

        Mitäs buaaha annat speden panna. hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs buaaha annat speden panna. hähähää

        Dängdängdiidiididängdäng 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dängdängdiidiididängdäng 🤡

        Hähähähää Mitäs sekosit kjäh kjäh


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt marssit sen horon toimistoon, kaivat vitun esiin ja kuset lattialle.

    • Anonyymi

      Uu­­si s­ek­­si­­­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­ome­en! Ku­tsu­­mme kai­­kk­­­i. Il­­mo­ittau­tumine­n ryhmä­­­ämme tä­äl­l­­­ä 👉 http://antikbutik.com/H/C9a7M1

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe