Jos te naiset kuvittelette...

Anonyymi-ap

että saatte pilattua mun elämän sillä, että yritätte osoittaa yhden elämäni miehistä olevan... niin olette kyllä väärässä. Tiedän sen itsekin. Kyllä tuollaiset asiat näkee ihmisestä, jos yhtään osaa lukea toista ja minä olen oppinut jonkin verran lukemaan.

En ota sen enempää kantaa ketä miestä tarkoitan.

Mun asuntoon teillä ei ole mitään asiaa. Meinasitte jo jäädä kiinni. Minä varoitan, että seuraavan kerran saatatte olla piilokamerassa ja sitä myötä ongelmissa.

24

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No siinäpä pirkanmaan satupersulle uusi kiinnostava tarinallisuus ätmi

      • Anonyymi

        Ei ole Pirkanmaasta kyse. Paljon pohjoisempana olemme. Mainitsemaasi muuhun asiaan en ota kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Pirkanmaasta kyse. Paljon pohjoisempana olemme. Mainitsemaasi muuhun asiaan en ota kantaa.

        Joo, mutta kun tämä yliKarismaattinen suvereeni netin jumala kokee, että kaikki kertontasi kuuluu ätmi hänelle. Teissä on paljon samaa


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­y­­m­­f­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Juttelisit noista harhoista lääkärin kanssa...

      • Anonyymi

        Mene sinäkin töihin paisuttelematta olemattomia asioita miesprinsessa. Sivusta


      • Anonyymi

        Kuunteleeko edes akaalaiset vällisesti näitä sinun päättömiä juttuja koo? Kai sulla on joku paavo myrkyttämässä?


      • Anonyymi

        Valitettavasti kyse ei ole harhoista, koska nämä ihmiset jättivät jälkeensä todisteita, eli halusivat minun tietävän asioista.

        Sinä taidat olla se tyyppi, joka on aina ensimmäisenä toisia harhaiseksi haukkumassa.

        Toivottavasti et ole sellainen ihminen, joka itse järjestää toisten elämään hankaluuksia ja haukkuu sitten harhaiseksi päästäkseen eroon ihmisistä.


      • Anonyymi

        Palstalla on ihan turha puhua mitään järkevää päiväsaikaan. Ihan sekoja täynnä tämä paikka päivällä. Illalla parempi, kun työssäkäyvät kotiutuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on ihan turha puhua mitään järkevää päiväsaikaan. Ihan sekoja täynnä tämä paikka päivällä. Illalla parempi, kun työssäkäyvät kotiutuvat.

        Niinpä. Taidankin lähteä tästä töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Taidankin lähteä tästä töihin.

        Tietääkö he, että olet tulossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti kyse ei ole harhoista, koska nämä ihmiset jättivät jälkeensä todisteita, eli halusivat minun tietävän asioista.

        Sinä taidat olla se tyyppi, joka on aina ensimmäisenä toisia harhaiseksi haukkumassa.

        Toivottavasti et ole sellainen ihminen, joka itse järjestää toisten elämään hankaluuksia ja haukkuu sitten harhaiseksi päästäkseen eroon ihmisistä.

        Niin joo, olet ätmi kirjoitellu paljon sydäntäsärkeviä riipustuksia kuinka aina vaan sattuu väärinkäsityksiä naisten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuunteleeko edes akaalaiset vällisesti näitä sinun päättömiä juttuja koo? Kai sulla on joku paavo myrkyttämässä?

        Pääasia että myrkkyä lykätään myös koskesta asti laskee keltainen neste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö he, että olet tulossa?

        Älä viitsi. En halua kenellekään mitään pahaa. Jos minun asunnossa käydään, niin ei se ole oikein. Asiasta saa ja pitää sanoa ilman, että harhaiseksi aletaan nimittelemään.


      • Anonyymi

        Antaa olla. Ei tänne kannata kirjoittaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa olla. Ei tänne kannata kirjoittaa mitään.

        Eikä näiden sinun miehen avautumisten pohjalta ole oikein kompetenssia valehdella täyttä skeidaa henkilöistämällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä näiden sinun miehen avautumisten pohjalta ole oikein kompetenssia valehdella täyttä skeidaa henkilöistämällä

        Ja mikä tämä helkkarin pihatonttujen siikret sosiety on mukamas ollut, pelkkä pellejä jauhamassa hevonkukkua, täällä nämä alentuneesti syyntakeiset tykkää päteä ja kylvää vihaa holveissa ja sumppitassin äärellä, kannukset kerjätään mistä ne sattuu saamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että myrkkyä lykätään myös koskesta asti laskee keltainen neste

        Millainen yliääliö möhömaha luulee sellaisen revittelyn olevan aivan hyvä idea


    • Anonyymi

      Siivotkaa samalla jos käytte munkin luona.

      • Anonyymi

        Mitä sinä puhut? En ole käynyt kenenkään asunnossa sisällä ilman lupaa, enkä käy. Ei kuulu tapoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä puhut? En ole käynyt kenenkään asunnossa sisällä ilman lupaa, enkä käy. Ei kuulu tapoihin.

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Onkos se teille värittäjille tässä vaiheessa ihan sama horiseeko ätmi valkoisista miehistä vai jostain eukoista?

    • Anonyymi

      Yes so do not come cry to me love, you reap what you sow eikä todellakaan liity tähän miehen luomaan köyhään leikkidraamaan

      • Anonyymi

        Tässä aloituksessa ei ole kysymys hänestä, jota olen täällä joskus kaivannut. En kommentoi asiaa enempää, koska tämä on jo ihan täynnä kaikkea huuhaata.

        Ap


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe