Miltä suutelu tuntuu ja miten mä uskallan suudella? Voitteko auttaa?
Miltä suutelu tuntuu ja miten uskaltaa suudella?
3
658
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://antikbutik.com/H/K1n7X6
- Anonyymi
nooo, se on aika tota... kostee ja mulla rohtu huulet ku suudeltiin useamman kerran. ja kantsii ensin puhuu vähän et (jos et oo kertonu viel) tykkäät siit ja sit varovasti kysyy et saanko antaa pusun (vaik eka poskelle) ja jos tuntuu hyvältä nii sit muutaman kerran jälkeen sit suudella. oma eka suudelma oli ku katottiin jotain Disneyn leffaa ja siin pussatiin ja no joo. mut muista kysyy AINA koska vaik hän ois suostunukki kerran se ei tarkota et haluis uusiks, ainaki ite halusin pitää reilun 2 viikon tauon suutelemisesta ja onneks toinen ymmärs<3
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573441Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482620Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572043- 1551697
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174