Miltä suutelu tuntuu ja miten mä uskallan suudella? Voitteko auttaa?
Miltä suutelu tuntuu ja miten uskaltaa suudella?
3
564
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://antikbutik.com/H/K1n7X6
- Anonyymi
nooo, se on aika tota... kostee ja mulla rohtu huulet ku suudeltiin useamman kerran. ja kantsii ensin puhuu vähän et (jos et oo kertonu viel) tykkäät siit ja sit varovasti kysyy et saanko antaa pusun (vaik eka poskelle) ja jos tuntuu hyvältä nii sit muutaman kerran jälkeen sit suudella. oma eka suudelma oli ku katottiin jotain Disneyn leffaa ja siin pussatiin ja no joo. mut muista kysyy AINA koska vaik hän ois suostunukki kerran se ei tarkota et haluis uusiks, ainaki ite halusin pitää reilun 2 viikon tauon suutelemisesta ja onneks toinen ymmärs<3
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165317
- 685080
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683