Miltä suutelu tuntuu ja miten mä uskallan suudella? Voitteko auttaa?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://antikbutik.com/H/K1n7X6
- Anonyymi
nooo, se on aika tota... kostee ja mulla rohtu huulet ku suudeltiin useamman kerran. ja kantsii ensin puhuu vähän et (jos et oo kertonu viel) tykkäät siit ja sit varovasti kysyy et saanko antaa pusun (vaik eka poskelle) ja jos tuntuu hyvältä nii sit muutaman kerran jälkeen sit suudella. oma eka suudelma oli ku katottiin jotain Disneyn leffaa ja siin pussatiin ja no joo. mut muista kysyy AINA koska vaik hän ois suostunukki kerran se ei tarkota et haluis uusiks, ainaki ite halusin pitää reilun 2 viikon tauon suutelemisesta ja onneks toinen ymmärs<3
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483