taas kitisee. Tuleeko heillä edes mieleen, että se tyngän koulu voi olla kuin lottovoitto heidän lapsilleen. Nähtävästi ei...
Erityisvanhemmat
18
1094
Vastaukset
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Semmosta se on kun maataloustuet sekoittaa pään.
- Anonyymi
Aivan asiallista ja aiheellista palautetta vanhemmat antoivat. Kalajoen koulutoimen virkamiehet ja lautakunnassa istuvat päättäjät ovat kyllä sekaisin kuin seinäkello, vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee, eikä tieto kulje mihinkään suuntaan. Todellakin häpeällisen huonoa johtamista ja asioiden valmistelua, eikä vanhempien mielipiteillä, saatikka lasten edulla ole mitään painoarvoa valmistelussa eikä päätöksenteossa. Tätä taustaa vasten on aivan irvokasta mainostaa Kalajokea jonkinlaisena ” lapsiystävällisenä” kaupunkina. Toivottavasti nämä päätökset muistetaan kun ensi vuonna äänestetään kuntavaaleissa.
- Anonyymi
Kalajoen kaupungin virkamiesten ja naisten toiminta on alle kaiken arvostelun.
Ilmeisesti mieskunnon tarkastelu on tuottanut haluttua tulosta...? - Anonyymi
Kyllä nämä kouluasiat kannattaa ottaa luupin alle kun mietitte ketä ensi kevään kuntavaaleissa äänestää. Katsokaa lautakuntien ja valtuuston pöytäkirjoista kuka valtuutettu on kouluasioista päätettäessä mitäkin mieltä ollut ja millaisten päätösten puolesta äänestänyt. Sen verran on taas tällä valtuustokaudella mätkitty lapsiperheitä märällä rätillä vasten kasvoja, etteivät päättäjät ihan olankohautuksella siitä selviä.
- Anonyymi
Toivottavasti saadaan kuntavaaleissa ehdolle lapsiperheiden isiä ja äitejä, eivät nuo 60:n ja kuoleman välissä olevat eläkeläiset välitä lasten asioista pätkääkään. Lapset kun ei äänestä, niin ei niitä tarvi mitenkään huomioida.
- Anonyymi
Kalajoki on kyllä yksi lapsivihamielisimmistä kaupungeista Suomessa, lapsiperheet nähdään täällä vai kulueränä jonka tarpeet täytyy hoitaa mahdollisimman vähillä resursseilla.
- Anonyymi
Tätä samaa paskaa on saanut jokainen ikäluokka kokea Puoskarin toimesta.
Rahaa kyllä löytyy esim. käsityöpiirin vuokraan, jota oma eukko pitää kaupungin rahoilla - ja valtuutetut vaan hymistelee...
Molemmat voisi lähettää takaisin Puolangalle!
- Anonyymi
Pahasti näyttää siltä, ettei näihin asioihin tule mitään muutosta seuraavallakin valtuustokaudella. Ihmiset ovat niin pettyneet ja kyllästyneet päättäjien tekemisiin, ettei monikaan enää viitsi seurata mitään mitä kaupungissa tapahtuu. Annetaan vaan asioiden olla ja itketään sitten kun paska osuu tuulettimeen omalla kohdalla. Itketään aikansa ja altistutaan kun ei mitään kuitenkaan voi. Ja sama meno jatkuu taas neljä vuotta.
- Anonyymi
Niinhän se vaan on ettei näitä päättäjiä saada vaihdettua kuin luontaisen poistuman kautta. Ei ihme että politiikka on näin hengetöntä, mitäpä se muuta voisi haudan partaalla olla. Se sama hengettömyys näkyy kyllä koko Kepulandiassa ja tietysti sitä kautta Keskustan kannatuksessa.
- Anonyymi
Miksi pitää olla Siirilä?
- Anonyymi
Minusta tämäkin on himankalaisten vika, kanta-kalajokiset ymmärtää kaikki nämä lapsia koskevat heikennykset. Talous on tiukka, nytkin jää vain 3.4 milliä ylijäämää, eihän sillä saa edes Marinaan kiviä. Kyllä se pitää nyt säästää, että voidaan kylpylä rakentaa, se auttaa lapsiperheitä kylpyasioissa oikein hyvin.
- Anonyymi
Turisteille pitää olla paikka, missä voi varpaat pestä ja kitistä kylmästä vedestä.
Puuhapiirissä oli taas jotain elämää hienompaa opittu tekemään - menkää töihin.
- Anonyymi
Himankalaiset ovat syypäänä Tyngän koulun tilanteeseen. Mikään muu ryhmä eikeksinäin villiä koulujärjestelmää!
- Anonyymi
Minä ratkasen ja hoidan tämänki tilanteen taas eli erityislasten koululle ammetaan lisää rahaa ja nuorisotyöthön samoin 8000e kk sillä hoidetaan ne asiat,minä laitan kalajoen asiat kuntoon minäminäminä hoidan kaikki asiat täälä kalajoella
- Anonyymi
Jo voi olla lastenhoito vaikeaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023