Seksin antaminen palkaksi

Anonyymi-ap

Autoni kävi kaksi kertaa kahdella eri korjaamolla huonon käynnistymisen johdosta. Rahaa meni yhteensä 500 euroa, eikä autoni tullut kuntoon. Eräs miespuoleinen kaverini suostui tuota minun autoa katsomaan viime viikolla. Sitten hän tilasi siihen jotain osia netistä ja nyt tällä viikolla hän laittoi autoni kuntoon. Kysyin mitä olen velkaa, niin tuo mies sanoi, että jos pillua saa niin asia on sillä selvä.

Suostuin pyyntöön ja annoin tuon kaverini naida minua. Seksi oli ihan hyvää, eikä mies kohdellut minua mitenkään huonosti. Jälkeenpäin vaan rupesin miettimään, että oliko tämä nyt jotenkin väärin?

Saanko maksaa työstä seksillä? Jotenkin alentava olo jäi ja on hyväksikäytetty olo. Moraalinen puoli jäi vaivaamaan. Voiko mies todella pyytää työstä palkaksi rahan sijaan pillua?

-N39

32

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Reilu palkka reilusta työstä! Olisipa minullakin tuollaisia kavereita. Saisi sekö auton kuntoon että munaa

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Suostuitko siihen ihan puhtaasti omasta tahdostasi, vai esim. siksi ettei sulla ole rahaa maksaa? painostiko mies sua tällaiseen jotenkin?

      Jos halusit sitä myös yhtä paljon ja se oli sinusta mukava ja kiihottava idea, niin ei siinä sinänsä mitään väärää ollut.

      • Anonyymi

        Mies ei puhunut edes rahasta mitään enkä minäkään kysynyt muuta kuin että mitä olen velkaa. Tuo mies kyllä tiesi että minulla on taloudellisesti aika tiukkaa.

        Ei tuo idea ollut kiihottava, mutta en kehdannut kieltäytyä kun toinen näki niin kovan vaivan, eikä ollut muuta vailla.

        Nyt jos kysyisi saman uudestaan niin varmaan kyllä kieltäytyisin.

        -AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei puhunut edes rahasta mitään enkä minäkään kysynyt muuta kuin että mitä olen velkaa. Tuo mies kyllä tiesi että minulla on taloudellisesti aika tiukkaa.

        Ei tuo idea ollut kiihottava, mutta en kehdannut kieltäytyä kun toinen näki niin kovan vaivan, eikä ollut muuta vailla.

        Nyt jos kysyisi saman uudestaan niin varmaan kyllä kieltäytyisin.

        -AP

        Hyväksikäytön makua tuossa kyllä on… tiesi sinulla olevan rahan kanssa tiukkaa. Sinua syyllistämättä kuitenkin haluan kysyä, että miksi teit sen jos et oikeasti halunnut? sinuna olisin suoraan sanonut että ei käy ja tarjonnut rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksikäytön makua tuossa kyllä on… tiesi sinulla olevan rahan kanssa tiukkaa. Sinua syyllistämättä kuitenkin haluan kysyä, että miksi teit sen jos et oikeasti halunnut? sinuna olisin suoraan sanonut että ei käy ja tarjonnut rahaa.

        Se pyyntö tuli niin puskista ja häkellyin. Menin ihan sanattomaksi ja sitten en jotenkin kehdannut kieltäytyä. Olen ollut aina todella huono sanomaan ei kenellekään. Siitä on saanut elämässä kärsiä aikalailla.

        En kuitenkaan usko tuon miehen tarkoittaneen minulle pahaa. Hän taitaa olla minuun ihastunut. On ollut jo monta vuotta. Nyt vain taisin toteuttaa yhden hänen haaveistaan. Olen valmis unohtamaan koko jutun. Laitoin kaverilleni viestiä, että asia jäi minua vaivaamaan ja tuli hyväksikäytetty olo. Hän tuli käymään ja pyysi kukkapuskan ja suklaarasian kanssa anteeksi. Aika klisee oli koko tilanne, mutta uskon hänen oikeasti tarkoittaneen sitä.

        Minä vain olen tosi herkkä ja jään tällaisia asioita miettimään itsekseni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei puhunut edes rahasta mitään enkä minäkään kysynyt muuta kuin että mitä olen velkaa. Tuo mies kyllä tiesi että minulla on taloudellisesti aika tiukkaa.

        Ei tuo idea ollut kiihottava, mutta en kehdannut kieltäytyä kun toinen näki niin kovan vaivan, eikä ollut muuta vailla.

        Nyt jos kysyisi saman uudestaan niin varmaan kyllä kieltäytyisin.

        -AP

        Jollakin on 500€ löysässä! Normaalisti 500€ osat ja työ tekee yhteensä melkein tonnin. On siinä nainen jos kuvittelee pillun maksavan edes 500€ .


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pyyntö tuli niin puskista ja häkellyin. Menin ihan sanattomaksi ja sitten en jotenkin kehdannut kieltäytyä. Olen ollut aina todella huono sanomaan ei kenellekään. Siitä on saanut elämässä kärsiä aikalailla.

        En kuitenkaan usko tuon miehen tarkoittaneen minulle pahaa. Hän taitaa olla minuun ihastunut. On ollut jo monta vuotta. Nyt vain taisin toteuttaa yhden hänen haaveistaan. Olen valmis unohtamaan koko jutun. Laitoin kaverilleni viestiä, että asia jäi minua vaivaamaan ja tuli hyväksikäytetty olo. Hän tuli käymään ja pyysi kukkapuskan ja suklaarasian kanssa anteeksi. Aika klisee oli koko tilanne, mutta uskon hänen oikeasti tarkoittaneen sitä.

        Minä vain olen tosi herkkä ja jään tällaisia asioita miettimään itsekseni.

        tuskin tuli puskasta, se on varmaan ihan läppä, mutta vaatii tietenkin aikalailla pokkaa heittää naiselle tuollainen.


    • Anonyymi

      Eipä siinä mitään väärää jos molemmat on tyytyväisiä ja maksu hoituu sillä sopimuksella. Itse opiskeluaikana maksoin kiinteistöhuollon oven avauksen. Avain oli unohtunut sisälle ja kiinteistöhuollon mies tuli avaamaan ovea, olis ollut viikonloppuna vailla 60 euroa niin itse ehdotin että voiko maksaa luonnossa. Kaveri ei heti hoksannu asian oikeaa laitaa niin piti vielä sanoa suomeksi että saat pillua jos ei tarvii maksaa ja niinhän siinä sitten kävi, no kaveri tuli aika äkkiä kokosi kimpsunsa ja lähti. Kyllä kannatti vartti pyllistää mielummin ku maksaa.

      • Anonyymi

        Minäkin tekisin naisille auto remonttia Polttopuita maalaus ja remontti hommia
        Pillu Palkalla, kotona seksiä 2 kertaa vuoden aikana
        T. mies, 20 vuotta liitossa oltu


      • Eipä koskaan ole tullut otettua maksua nahka osalla, mutta toki kyllä oikein mielellään kelpaisi. Enkä ole kyllä pyytänyt maksua seksinä, en edes vihjannut. Ilmeisesti tässä on ollut tilanne jossa mies on heittänyt kokeeksi homman ilmoille ja nainen sitten pyllistänyt ku ei kehdannut kieltäytyä. Sen tilanteen pitäisi olla molemmille samanauhtainen ja suhtautuminen seksiin, ehkä vapaamielisenä ja sellaisena missä se ei vaadi elämää suurempaa ajattelua. Samoin kuin tuo oven ajatus" helpompi pyllistää kun maksaa "😂 minusta ihan oikea asenne.

        Parhaimmillaan se voi olla juuri tuota. Käydään auttelemassa toista ja nautitaan samalla hieman seksistä. Molemmat saa myös samalla hieman nautintoa. Tuttujen Kesken se voi olla kivaakin.

        Minusta rohkeammin naiset saisi ehdottaa tuotakin vaihtoehtoa palkan maksuun. Itse voisin myös häkeltyä mutta tuskin epäröisi lunastaa palkkaani....

        "jos nyt osista voisi pikku laskun laittaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tekisin naisille auto remonttia Polttopuita maalaus ja remontti hommia
        Pillu Palkalla, kotona seksiä 2 kertaa vuoden aikana
        T. mies, 20 vuotta liitossa oltu

        Sihän sulla on ihan normaali suomalainen avioliitto eikä ne maailmallakaan sen usiammin saa jos eivät vieraissa käy se kun on hyvä kiristys väline puolin jos toisin miehet vaan unohti että nainen saa aina varmasti jos kelpuuttaa kenet tahansa miehet taas no vaikka kelpuuttasi kenet tahansa ni pitäs osata muutakin kun vai saada seisomaan et saa useemminkin kun kerran samalta ainakaan


      • Anonyymi
        UUSI

        Minusta tuo 60 e on kyllä liian vähän.


    • Anonyymi

      Mielestäni voi pyytää. Huom. siis pyytää! Jos mies ehdotti korjausmaksun maksamista luonnossa ja sinä siihen suostuit, niin kyseessä on suullinen sopimus.
      Minä olen autellut tuttavaani erästä YH-äitiä arjessa erilaisissa asioissa. Maksu hoituu juurikin noin ja minäkin autan mielelläni kun tiedän että saan sitten palkkioksi ihanan suihinoton.

      • Anonyymi

        Ja tämä juuri siksi, että minä en hekilökohtaisesti hyödy mitään jostain 50, tai 100 eurosta. Minulle ei sellaiselle rahalle ole mitään tarvetta. Tuo luonnossa maksaminen on jotain paljon arvokkaampaa kuin raha. Saan tuttua ja turvallista seksiä eikä tarvitse käydä huorissa ottamassa joku tauti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä juuri siksi, että minä en hekilökohtaisesti hyödy mitään jostain 50, tai 100 eurosta. Minulle ei sellaiselle rahalle ole mitään tarvetta. Tuo luonnossa maksaminen on jotain paljon arvokkaampaa kuin raha. Saan tuttua ja turvallista seksiä eikä tarvitse käydä huorissa ottamassa joku tauti.

        Kuten kossupullo maksuvälineenä toimii paremmin joillakin kuin 500€ .
        Annan kullia jos joku haluaa tai itse haluan vaikka telttakepit ja makkaratelineen, partiolainen on aina valmis varsinkin pikkutyttö kiinnostaa...


    • Anonyymi

      Eihän pyytäjä hölmö ole eikö se hölmö ole antaja jos toimi vastoin omaa moraalista käsitystään noi mua on ainakin opetettu tosin oikea käsite miten se mulle on opetettu on oikeuden mukaisuus mu lillukan varsia kokonaisuutta ajatellen

    • Anonyymi

      Mielelläni otan maksua seksillä remppahommista jos jollain tarvetta. T remppamies

    • Anonyymi

      Tässä tulee ilmi se naisen oikullisuus. Antaa ymmärtää muuta, kuin oikeasti tahtoo. Siksi niitä raiskausilmoituksia tulee, kun ensin on mielinkielin hommassa mukana, mutta katuu jälkeenpäin.

      • Anonyymi

        No pitäskö teidän miestenkin opetella ottamaan nainen ja tämän mahdolliset tuntemukset huomioon ja varmistaa asia ennen kuin tuosta noin vaan olette munaanne joka vitun reikään työntämässä tähänkin pätee sanonta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis mu kumpakos pää se nyt si näissä tilanteissa olikaan se tyhmä kuvastanee myöskin sitä millä miehet useimmin ajattelee ja koitappa ny si miettiä vie et kumpako mun sukupuoli on jäänee kirjoituksessa epäselväksi jos et erota kirjoitusasun perusteella henkilöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pitäskö teidän miestenkin opetella ottamaan nainen ja tämän mahdolliset tuntemukset huomioon ja varmistaa asia ennen kuin tuosta noin vaan olette munaanne joka vitun reikään työntämässä tähänkin pätee sanonta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis mu kumpakos pää se nyt si näissä tilanteissa olikaan se tyhmä kuvastanee myöskin sitä millä miehet useimmin ajattelee ja koitappa ny si miettiä vie et kumpako mun sukupuoli on jäänee kirjoituksessa epäselväksi jos et erota kirjoitusasun perusteella henkilöä

        Onko tarkoitus mennä vielä vaikeimman kautta, että luvan saatuaa, pitää vielä varmistaa ettei vastapuoli ole sittenkään luvannut liikaa. Kovin vaikeaksi vetää, ja hyytyy koko suhdetoiminta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarkoitus mennä vielä vaikeimman kautta, että luvan saatuaa, pitää vielä varmistaa ettei vastapuoli ole sittenkään luvannut liikaa. Kovin vaikeaksi vetää, ja hyytyy koko suhdetoiminta.

        Kyllä se tuo pillu on maksuvälineenä vähän haastava, kuten tässäkin ketjussa on ollut puoleen ja toiseen. Toinen antanut persettä huoltomiehelle kuuden kympin kuittaamiseksi ja se ei ollut ongelma ja toiselle taas auto remontti meni tunteisiin mutta antoi silti. Kumpaankin suuntaan löytyy ihan varmasti.

        Itse olen kaiken tämän meetoo paskan keskellä lopettanut pienenkin flirtin ja satunnaiset lähestymiset omasta puolestani. Nainen saa tulla juttelemaan, mutta pidetään ne kädet sitten omalla puolella.

        Ei haittaisi jos pari piirua mentäisiin takaisin vanhaan hyvään aikaan.


    • Anonyymi

      Mulle käy auto ym työn maksut kyllä luonnossa maksettavaksi tai rahalla.
      Eläkkeellä oleva korjaamoyrittäjä.

    • Anonyymi

      Työstä saa maksaa seksillä mutta sitä ei kannata yrittää laittaaa veroilmoitukseen kotitalousvähennyksenä.

      • Anonyymi

        Hankala se on myös yrityksen kirjanpitoon laittaa tulona.


    • Anonyymi

      Olisitko mielummin maksanut 500e sitten.

    • Anonyymi

      Ns. Karvavisalla on naisten helppo maksaa ja samalla saa varattukin vierasta luotettavaa huoltomiestä.

    • Anonyymi

      Kyllä olen antanut seksiä palkaksi. Astianpesukoneen korjauksesta ja auton korjauksesta. Muistakin...mutta myös rahalla olen maksanut. Lautas antennin joskus tilasin ja siitä soitetiin sitten vielä jälkeenpäin että toimiiko ja että saako tulla katsomaan ja sanoin että tottakai. Ja sen huoltomirhen kanssa juttu luisti ja kohta olimme sängyssä ja hän huoltaa vieläkin luonani antennia.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tuo mulle sun auto korjattavaksi seuraavan kerran !
      Voin vaikka huoltaa etukäteen😄😄👍

    • Anonyymi
      UUSI

      Hinnoittelumahdollisuuksia on monia. Normi yhdyntä, anaaliyhdyntä, normi suihinotto, suihinotto +nieleminen ja top of the line ass yo mouth. Pihistelijöille pelkkä handjob.

    • Anonyymi
      UUSI

      Samallainen satu kuin tuo tarina 40v äidin kokemuksesta murkkuikäisen pojan kaverin lonkeron hankkimisesta. "Kun haet lonkeroa Alkosta, niin nuolen sut taivaaseen".

      Tässä aloituksessa on vaan kaksi asiaa! Ne auton osat on maksettava ja kaveriseksi erikseen. Kyllä tässä itselläkin on omassa kaveripiirissä yks nainen jonka pillua olen miettinyt. Siinä on vaan pari ongelmaa. Ollaan sen verran eri asemassa elämässä. Kyllä hän leikittelee sanoilla, mutta se on vielä kaukana pillun antamisesta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaveri (mies) oli tehnyt naisparille remppahommaa ja kertoi saaneensa molemmilta pimppiä palkaksi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe