Miten saataisiin sinut nainen laihtumaan?

Anonyymi-ap

Ylipaino on ikävä asia terveyden ja ulkonäön kannalta.

46

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ethän luule et tarviin ketään minua kokoomaan
      Olen monista palasista kasannut itseni uudestaan
      Eikä minua tarvitse muuttaa
      Eikä tehdä musta parempaa
      Tiedäthän sen jo sinäkin
      Ei musta täydellistä koskaan saa

    • Anonyymi

      Ei sitä tiedä, jos vaikka keksit jonkun laihdutuspillerin.

    • Anonyymi

      Pitää olla jotain mistä pitää kiinni😌

    • Anonyymi

      Niin toki siis sairaalloinen ylipaino on haitallista, mutta jos kyse on nyt naisen muutamista ylimääräisistä kiloista, niin ei pitäisi sinulle olla ongelma jos ei ole hänellekään :). Kaikki ollaan semmoisia kun ollaan katsos. Elämässä tapahtuneen asiat meitä muokkaavat ja niin se kuuluu ollakin:). Itse juuri erityisesti pidän epätäydellisyydestä

      • Anonyymi

        Jatkan epätäydellisyydestä. Pukeutumisessa ja kaikessa vedän itsekin ihan omia reittejä -epätäydellisenä- koska Vain yks elämä näissä nahoissa.😌 Olen varma että jos olisin syntynyt mieheksi niin olisin joku joelhokka tyylinen rokkikukko enkä välittäisi silloinkaan vttuakaan.No en kyllä välitä nyttenkään naisena. Antaa siis kaikkien kukkien kukkia 🌻🌼🌸🌹🥀🪻


      • Anonyymi

        Kuvittele aloittajalle oma tytär, jolle se myös huomauttelee liian pienistä silmistä, pienistä rinnoista ja paksuista pohkeista. 🥶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittele aloittajalle oma tytär, jolle se myös huomauttelee liian pienistä silmistä, pienistä rinnoista ja paksuista pohkeista. 🥶

        Surullista todeta mutta niitä vanhempia on paljon jotka huomauttelevat jatkuvasti jopa omalle lapselleen oli sitten tyttö tai poika, niin ulkonäöstä😡 Milloin on liian lihava tai laiha, et kai noissa vaatteissa ole lähdössä, laittaisit meikkiä niin näyttäisit pirteämmältä jne. Phyi. En vaan vtussakaan voi ymmärtää kyseistä käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista todeta mutta niitä vanhempia on paljon jotka huomauttelevat jatkuvasti jopa omalle lapselleen oli sitten tyttö tai poika, niin ulkonäöstä😡 Milloin on liian lihava tai laiha, et kai noissa vaatteissa ole lähdössä, laittaisit meikkiä niin näyttäisit pirteämmältä jne. Phyi. En vaan vtussakaan voi ymmärtää kyseistä käytöstä.

        Joissakin perheissä ulkonäkö on elämääkin kalliimpaa. Viisaus ja rakkaus on vieras sana siellä!


    • Anonyymi

      Lenkille käsi kädessä kumppanin kanssa, vai oletko ihan amatööri rakkausasioissa.

      • Anonyymi

        Näinpä ja yhdessä terveellistä ruokaa ostaen ja tehden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä ja yhdessä terveellistä ruokaa ostaen ja tehden.

        Yäk


    • Anonyymi

      Vaihtamalla fiksuun mieheen.

      • Anonyymi

        Kannatan tätä. Nyt ei ole antaa vaihdossa ketään, mutta ap:n kohdalla kyllä paranee vaihtamalla.


    • Anonyymi

      Vähemmän töitä ja ruutuaikaa, enemmän unta. On ne tiedossa. Käytäntöön vieminen haastavampaa.

    • Anonyymi

      Hormonitoiminta kuntoon.

    • Anonyymi

      Ozempic. Oliko sulla jo resepti? Ai nii mut sää ootki puoskari.

    • Anonyymi

      Mä tiedän jo mitä yritän vielä tehdä asian suhteen .
      Mä en oo luovuttanut vielä
      Haluat tukea terveyttäni ..
      Eikä niin kun joku muu ei siitä piitannut
      Nopeasti ei kyllä tapahdu.
      Tänä keväänä on semmoiset fibat et asia etenee.
      Eikä aikaa kulu toipumiseen jostakin.
      Nain untakin missä olin onnistunu tavoitteessa .
      Etehkäpä niin köy vielä .
      Naiselta.

    • Anonyymi

      Sänkyaikaa lisäämällä🤭

    • Anonyymi

      Aloittajalla pelko, että muodokas nainen houkuttaa enemmän miehiä peräänsä. No, joka tapauksessa aloittaja sulla ei ole mahdollisuuksia, mölöys on synnynnäistä, etkä siksi tule tuosta piirteestäsi pääseen eroon.

    • Anonyymi

      Suuret murheet on ihmisillä 😆 itse en ainakaan innostu ihmisistä, joilla on tarve puuttua toisten asioihin. Eiköhän jokainen saa olla sitä mitä haluaa olla, se ei kenellekään kuulu. Sinä voit valita seuralaisesi ja jos hänen kilot närästää, niin jatka suosiolla matkaa 🙂

    • Anonyymi

      Seurustelusuhteessa ollessa paino putoaisi kuin itsestään. Niin minulle nuorena kävi seurustellessa, tuli liikuttua.

    • Anonyymi

      Älä pelkää mies, en kuvittele sinun kirjoittavan minulle näin. 😊Vaikka ruoka on hyvää ja niin pois päin.

      • Anonyymi

        Kiitti että luotat minuun nainen😊


    • Anonyymi

      Hei!

      Ruoka- ja kehorauha on jokaisen meidän asia.

      Saat lisätietoa siitä, miten omalta osaltasi voit auttaa vähentämään syömishäiriöihin liittyvää sairastumisriskiä syömishäiriöliiton sivuilta:

      https://syomishairioliitto.fi/

      • Anonyymi

        Kiitos 😍 ellet olisi kirjoittanut tätä, niin minä olisin.


    • Anonyymi

      Mitenköhän saatais sun pippeliin lisää paksuutta ? Vähän enemmän lihaksia. Tatuointeja kanssa

      • Anonyymi

        Mihin tatuointeja tarvii???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tatuointeja tarvii???

        Hauiksiin. Tahdon kosketella niitä sivellä hivellä suukottaa. Mutta sinä olet liian laiha. Ei kiihota mua


    • Anonyymi

      Kuuleppa mies jos vaikka pitäisit huolta ensisijaisesti itsestäsi ja antaisit naisen huolehtia itsestään??
      T: penikkatautinen 🤣🤣🤣
      P.s tiedän ettei Roomaakaan päivässä valloitettu mutta tiesitkö sinä??
      🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Paino tippuu, jos tippuu, tai sitten ei. Ei se ole kiva suhteen päämäärä, että kumppanin paino saadaan tippumaan. Elämä keskittyy vain painon pudotuksen ympärille.

    • Anonyymi

      Hiilarit alle 20g päivä ja kalorivaje.

      • Anonyymi

        Ehdotin tuota diabeteshoitajalle omalla kohdalla. Tuli selkeä kielto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotin tuota diabeteshoitajalle omalla kohdalla. Tuli selkeä kielto.

        Vvh voi diabeteksen kanssa aiheuttaa hegenvaarallisen hsppomyrkytyksen .
        Siks pitää vähä miettiä vaikka hiilarivähennys hyväksi onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vvh voi diabeteksen kanssa aiheuttaa hegenvaarallisen hsppomyrkytyksen .
        Siks pitää vähä miettiä vaikka hiilarivähennys hyväksi onkin.

        Aivotkin käy toosi hitaalla. Eli pitää siltäkin kantilta harkita milloin mahdollista toteuttaa kun muuttuu kyllä aika lehmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vvh voi diabeteksen kanssa aiheuttaa hegenvaarallisen hsppomyrkytyksen .
        Siks pitää vähä miettiä vaikka hiilarivähennys hyväksi onkin.

        Vhh ja keto on eri asioita. Vhh:saa saa syödä enempi hiilareita. Itse syön vaan matalan gi:n hiilareita. Verensokeri pysyy tasapainossa eikä sokerihuippuja tule.


    • Anonyymi

      Totta 🤔

      En vaan ole saanut laihdutettua

      Syönyt olen kyllä

    • Anonyymi

      Se ei okuulu sinulle.
      Jokainen kantaa itse kilonsa.

    • Anonyymi

      Hanki mulle lääkitys puoskarilta, jolta haet omatkin mömmösi. Tai sitten voin potkaista sua vaikka polven sivuun. Sen jälkeen puet maalitaulupaitasi ja annat mulle kiväärin kuteineen. Sitten me kultsi juostaan.

    • Anonyymi

      Syö vähemmän kuin kuluttaa,laihtuu takuuvarmasti. Ei ole tähtitiedettä. Annoskoot kerralla pienemmiksi, lautaselle myös kasviksia ja puhdasta proteiinia, napostelu veks, välipalana pähkinöitä (vain pieni kourallien), pari mandariinia tai vaikkapa proteiinivanukas. A no brainer.

    • Anonyymi

      Totta puhuen 40 kiloa sitten olin aikamoinen nirppa. Liian hyvä itsellenikin. Katselin pitkin nokan vartta lihavia ihmisiä. En kyllä kaikkia. On ihan oikein, että olen nyt tämän kokoinen. Menee nuo realiteetit paremmin perille eikä nouse pissa heti päähän, kun joku vähän katsoo.
      Toivottavasti sulle ap. käy samoin. Tai ainakin jotakin vastaavaa, että opit vähän elämästä sinäkin.

    • Anonyymi

      Jos laihdutan, niin oman itseni ja terveyteni takia. En laihduta siksi, että joku mies tykkää minusta enemmän, kun olen laihempi. Siinä on sellainen pointti, että koskaan ei ole mikään riittävää, jos tekee muutoksen muiden takia. Aina on joko liian laiha tai lauta, vaatteet eivät ole hyviä, ikä on väärä, rinnat liian isot tai pienet. Ei mitään positiivista - niinkuin sinunkin kirjoituksesi on negatiivista hapatusta. Mitä itse asiassa täällä mariset jonkun perään?

    • Anonyymi

      Ei miesten takia kannata mitään tehdä. Ei nekään meidän takia mitään tee.

    • Anonyymi

      Taas tällainen ihminen joka kuvittelee että nainen ei ole tasoisensa. Luultavasti naisella vientiä muutenkin kiloineen päivineen, tietäisipä vain 🤭

    • Anonyymi

      Olen tyytyväinen itseeni. Jos tollanen kukkakeppi/laihaläski tulee huomauttelee jotain, niin patistan salille.

      T.lihaksikas nainen

    • Anonyymi

      Miten Sun asennevamma saatais korjattua narsku

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe