Oon niin ihastunut

Anonyymi-ap

Kyllä on tyhmää, että aikuinen ihminen joutuu kirjoittamaan tänne että nyt ihailen yhtä ihanaa miestä niin paljon että heittäydyn teiniksi. Mies on aikuinen mies, viisissäkymmenissä ja minäkin melkein. Miten se toisen vetovoima voikin olla vaan olemassa ja voimakas.
Hän on rauhallisen ja tasapainoisen oloinen, hieman pidättyväinen ja liian fiksu varmaankin minulle, akateeminen ja aavistuksen poikamainen, pieni pilke silmäkulmassa kuitenkin, päätellen siitä mitä olen ollut tekemisissä. Minulla on suuri ihailu ja kunnioitus häntä kohtaan, ihailen etäältä. Muuhun ei ole rahkeita.🤷‍♀️
Elämä on ollut aika harmaata viime aikoina. Ihastus ja rakastuminen olisi juuri sitä elämänvoimaa, jota vailla olen ollut pitkään. Haluisin nyt vaan päästää käsijarrusta ja kaahata auringonlaskuun tän tyypin kaa.
Ihan yksinkertainen temppu se ei ole, mutta toivoisin niin vastakaikua. Tunnen ytimissäni, etten ole myöskään hänelle yhdentekevä ihminen. Tai sitten se on vaan toiveajattelua. Kuitenkin varmaankin jatkan haaveilua, koska saan siitä edes vähän voimaa raahautua seuraavaan päivään.
Kanssaeläjiä, anyone?
Ainakin tämän kuluvan ajan voin käyttää itseni parantamiseen, kehittämiseen ja hyvinvoinnistani huolehtimiseen. Ehkä hän sitten joku päivä huomaa, että "wau mikä nainen tuo tosiaan onkaan.😍Yritänpä napata hänet itselleni lopouelämäksi!"

6

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok 🥱

    • Anonyymi

      Ehkä tämä aihe haukotuttaa kommentoijaa, mutta aloittajalle se on ehkä jotain ainutkertaista.
      Kaipa se vähempikin kyllästyttää, jos roikkuu palstalla päivät pitkät ruokkiakseen jotakin, kuka mitäkin, tyhjää oloa.
      Onhan se ihastuminen ihanaa, siitä ei pääse mihinkään.
      Toivottavasti maailmassa riittää ihastumisenergiaa ja iloa itse kullekun säädylle vielä pitkäksi aikaa, eikä meitä kaikkia ole lääkitty zombeiksi. Jos innostuksen ja ilon ja ihastuksen tunteet katoaa ihmiskunnalta, meidät hukka perii. Sano mun sanoneen.

    • >>>Minulla on suuri ihailu ja kunnioitus häntä kohtaan, ihailen etäältä. >>>

      Tuo on isoin virhe mitä voit ikinä tehdä. Älä ihaile kaukaa.
      Mene sen lähelle, ota selvää siitä mikä se oikeasti on, mitä se oikeasti ajattelee. Kysele ystäviltä mitä se on tehnyt menneisyydessään jne. Ota selvää ensin, ihaile tai ihastu vasta sitten.

      Mikset vaan voisi jutella sen kanssa aina kun näet sitä, onko se varattu tai jotain?
      Jos sen haluat niin pyri lähelle, puhu, ole kiinnostunut siitä, hymyile, vitsaile, ole mukava..

    • Anonyymi

      Jep. Sama tilanne. Ja samoissa ikäluokissa. Mäen kestä kun luulin ettei mua eron jälkeen enää kuka kato millään lailla eikä enää tartte ihastua saati rakastua. Väärässä olin, ihan täysin tyhjästä sain elämääni tuttavuuden joka on ehkä ensimmäinen ikinä joka vaan katsoo ja katsoo ja katsoo mua tiukasti silmiin ja hymyilee.. Samaan aikaan puhuu jotain ihan mitä sattuu emmä tiedä mitä tää on mutta mut on saanut katseillaan ja hymyllään ihan koukkuun. En tunne yhtään sen paremmin mikä on miehiään kun ei kuulu aiempaan tuttavapiiriinkään tuttuja että olis keneltä kysellä. mutta nyt en tiedä mitenpäin olisin, miten osaisin osoittaa kiinnostuksen, uskallanko ja entäs jos onkin varattu (joskin kovin on pitkiä katseita jos olisi…) 🫠 että onnea hullaantumisesta 😍 samassa veneessä ollaan. Ihan ihanan kamalaa!

    • Anonyymi

      No, kun olis rohkeampi ihminen ja arvostanut itseään elämässä ja kaikissa aiemmissa suhteissa vähän korkeemmalle ja asiat olisivat menneet eri tavalla, voi olla että olis niin hyvä itsetunto että voisi vaan rohkeasti mennä juttelemaan ja flirttailemaan. En tiiiä, tää mies on ehkä hieman varautuneen olonen ja olen aika varma että varattukin, joten se siitä.
      Miksi elämässä menee monesti niin että ihmiset ei saa toisiaan. Siis niitä joita todella haluaa. Ajoitus pielessä, tai elämäntilanne vaiheessa. Tai sitten ei vaan uskalla ottaa riskiä että sattuu, itseä tai muita läheisiä.
      No, nämä on traumatisoituneen ja vähän yliempaattisen ihmisen ongelmia. Ei voi mitään.
      Että omasta saamattomuudesta kärsii koko ruumis. Mut voihan sitä toivoa että joku muu, tai ehkä joskus hän, joka juuri nyt on sydämessä ja mielessä, näkee mut samalla tavalla kuin minä hänet tällä hetkellä.
      En ole ihan vielä valmis luopumaan tästä etäältä ihastelusta, vaikka siitä ei mitään tuliskaan. On siitä se hyöty että tavallaan hänen olomassaolonsa innoittamana jaksaa paremmin käydä salilla ja muutenkin hoitaa itseään paremmin. Toki se pitäisi onnistua ensisijaisesti ihan oman terveyden kannalta, mutta antaahan tämä vähän lisäbuustia kuitenkin, se myönnettäköön.
      ap.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1474
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1248
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1095
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1038
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      999
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      960
    Aihe