Sannakin oli työpaikallaan!

Anonyymi-ap

Johan tuo Sannakin oli ehtinyt poiketa yöjuoksuiltaan työpaikalleen eduskunnan kyselytunnille. Kovin oli väsyneen ja nuutuneen oloinen, eikä näin ollen nähtävästi kyennyt tekemään kysymyksiä, kuten tavallista "oppositiopuolueille".
Paikallislehti tänään oli tempaissut sordiinon päälle ja kauttarantain kehuskeli Sannan käytöstä sivustakatsojana tässä Vornasen trageriassa. Vastausta vaille jää, oliko Sanna jäänyt seurailijan rooliin rannalle jätettynä, vaiko omasta halustaan? Kas siinäpäs onkin spekuloinnin paikka, ainakin juorutoimittajille.
Olen odottanut, milloin Sanna aloittaa julkisen kattilankansien paukuttelun päästäkseen rysseliin vievään kulkuneuvoon? Mitään kalistelua ei olevielä kuulunut, vai kuittaako Sanna tapansa mukaan kampanjansa paripäivää ennen vaaleja sanomalla, että työryhmä asian hoitamiseksi on asetettu, niin kuin hän puolusti Itä-Suomen asiaa sillä, että työryhmä on asetettu, eli käytännössä asia on haudattu.
Virkistävää jyväinpiilotusaikaa!

6

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanna tuo Okun lahja maailmalle. Nukkavierun kassialman näköinen mummeli jolla ei tunnu olevan kaikki muumit laaksossa.

      Kampaa edes tukkasi ja hanki kunnon vaatteet, pidä suusi kiinni jos ei järkevää sanottavaa ole.

      Toimiasi ja sanomisiasi saa hävetä silmät päästään..

    • Anonyymi

      Sanna, Sanna tuu takaisin.

    • Anonyymi

      Sanna vanhana selkäänpuukottajana facessa tuonkin pultsari illan tapansa mukaan vassareitten syyksi pyöräyttää.

    • Anonyymi

      Viikkojen ryyppyputki alkaa näkyä, pärstässä turvotuksena ja mustina silmänalusina. Menisi katkolle ennen kuin myöhäistä, kukaan ei kestä jatkuvaa juopottelua sairastumatta maksakirroosiin tai muihin sairauksiin..

    • Anonyymi

      Ehkä siinä taika huippu ulosantiin ja asianvierestä puhumiseen, kruunattuna katkonaisena lukemisena. Ei kun eu:n edustamaan Suomea🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Hakkaraisen paikalle sopisi mainiosti meriittien pohjalla punnittuna.

        Nuori juoppo ja sekopää muutenkin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe