Miksi entinen varakansanedustaja ei mukana eurovaaleissa?

Anonyymi-ap

Olisin niin kovasti toivonut, että entinen varakansanedustaja Eila Aavakare olisi ollut mukana ehdolle Brysseliin. Pettymykseni oli suuri kun häntä ei listoilta löytynytkään. Löytyi vain vanha uutinen, että lähtevätkin Jussin kanssa pois Kajaanista Keski-Suomeen, Kangasniemelle.

26

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eihän sinne kaikki vanhukset kelpaa edes ehdokkaaksi saati kun ei ole edes kansanedustajaksikaan päässyt monesta yrityksestä huolimatta 😂

      • Anonyymi

        Ei kerkiä on tehnyt kirjallisia niin mukavia kirjoitelmia viranomais papereihin . Se tarina on niin ”kaunista” luettavaa -on hän avulias ja niin hyväntahtoinen- antanut ruoka-apua 15v. Seksi - jututkin hän osaa -oikein vieraiden ihmetellessä -miten onkaan hienoa? Kuinka minun mieheni sanoi niin ja näin -kun(tämä) tarinan päähenkilö oli kerännyt rouvan esitteet lootista ja myös S. Keräsen .
        Tämä on kyllä ainulaatuinen kertomus -ei tällaiseen kaikki kykene on meille tieto taito mestari -tässä hän on näyttänyt parhaat puolensa. Tässä vain osa tarinaa -tätä tarinaa on luettu papereista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kerkiä on tehnyt kirjallisia niin mukavia kirjoitelmia viranomais papereihin . Se tarina on niin ”kaunista” luettavaa -on hän avulias ja niin hyväntahtoinen- antanut ruoka-apua 15v. Seksi - jututkin hän osaa -oikein vieraiden ihmetellessä -miten onkaan hienoa? Kuinka minun mieheni sanoi niin ja näin -kun(tämä) tarinan päähenkilö oli kerännyt rouvan esitteet lootista ja myös S. Keräsen .
        Tämä on kyllä ainulaatuinen kertomus -ei tällaiseen kaikki kykene on meille tieto taito mestari -tässä hän on näyttänyt parhaat puolensa. Tässä vain osa tarinaa -tätä tarinaa on luettu papereista .

        Hyvä😃


    • Anonyymi

      Hirmu hallitsijat ei ota ehdolle?

      • Anonyymi

        Eivät ottaneet penaa taaskaan kun ovat kiusanneet häntäkin usean vuoden ajan.


    • Anonyymi

      puolue ei hyväksynyt ehdokkaaksi.

      • Anonyymi

        Ei Penttiäkään.


    • Anonyymi

      ...olisi se ainakin ollut tarpeeksi kaukana...

      • Anonyymi

        Ei niin kaukana - varmasti kuuluu!!!


    • Anonyymi

      Kangasniemi onkin hienoa seutua viettää eläkepäiviään. Siellä tosin kepu on suurin, joten saattaa Eila sielläkin vielä kerran johdattaa persut suurimmaksi, kuten Kainuun äänikuningattarena teki Kajaanissa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        On se näyttänyt kuningatteruutensa-perättömien puhumisella ja ihan paperilla todistettuja.


      • Anonyymi

        Nää on niitä harhaluuloja -utooppisia kuvitelmia höpö höpö ylistyksiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on niitä harhaluuloja -utooppisia kuvitelmia höpö höpö ylistyksiä!

        Tämä edellä mainittu tarkoitettu 2024-5-3 klo 20.26.22> Kangasniemi onkin hieno paikka….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se näyttänyt kuningatteruutensa-perättömien puhumisella ja ihan paperilla todistettuja.

        Voe tuota kateellisuuden määrää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voe tuota kateellisuuden määrää

        Kukaan ei ole kateellinen , eikö sanavarastoosi kuulu muuta, loppuvaitko virkavallalle papereihin?
        Siellä onkin paljon muuta kuin kateellisuutta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voe tuota kateellisuuden määrää

        Tuossa luulossa sun on hyvää elää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole kateellinen , eikö sanavarastoosi kuulu muuta, loppuvaitko virkavallalle papereihin?
        Siellä onkin paljon muuta kuin kateellisuutta…

        Olen kyllä kateellinen sillä en osaa noin hyvin kirjoittaa valehia pöytäkirjaan ..… mitä ny oon lukenu …kyseisetä pöytäkirjasta….taidonnäyte kertoo kirjoittajasta ihan sen mikä on ollutkin tiedossa…..mutta ei olisi ihan näin sairasta textiä kivitellut lukevani…
        Annatko mulleki niitä koiranruokia …oon kyllä niin kateellinen.,entäpä lainaatko taas sitä naisten ilostuttajaa? Se kun on niitä asentojaan kokeillut ja aena ehotellut…..eikä kukkaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä kateellinen sillä en osaa noin hyvin kirjoittaa valehia pöytäkirjaan ..… mitä ny oon lukenu …kyseisetä pöytäkirjasta….taidonnäyte kertoo kirjoittajasta ihan sen mikä on ollutkin tiedossa…..mutta ei olisi ihan näin sairasta textiä kivitellut lukevani…
        Annatko mulleki niitä koiranruokia …oon kyllä niin kateellinen.,entäpä lainaatko taas sitä naisten ilostuttajaa? Se kun on niitä asentojaan kokeillut ja aena ehotellut…..eikä kukkaan muu.

        🦮🦆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä kateellinen sillä en osaa noin hyvin kirjoittaa valehia pöytäkirjaan ..… mitä ny oon lukenu …kyseisetä pöytäkirjasta….taidonnäyte kertoo kirjoittajasta ihan sen mikä on ollutkin tiedossa…..mutta ei olisi ihan näin sairasta textiä kivitellut lukevani…
        Annatko mulleki niitä koiranruokia …oon kyllä niin kateellinen.,entäpä lainaatko taas sitä naisten ilostuttajaa? Se kun on niitä asentojaan kokeillut ja aena ehotellut…..eikä kukkaan muu.

        Eikö nuo koiran muonat haettu ihan ihmisille, nimikkeellä koirille ruokaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä kateellinen sillä en osaa noin hyvin kirjoittaa valehia pöytäkirjaan ..… mitä ny oon lukenu …kyseisetä pöytäkirjasta….taidonnäyte kertoo kirjoittajasta ihan sen mikä on ollutkin tiedossa…..mutta ei olisi ihan näin sairasta textiä kivitellut lukevani…
        Annatko mulleki niitä koiranruokia …oon kyllä niin kateellinen.,entäpä lainaatko taas sitä naisten ilostuttajaa? Se kun on niitä asentojaan kokeillut ja aena ehotellut…..eikä kukkaan muu.

        Kyllä MET ollaan katteellisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä kateellinen sillä en osaa noin hyvin kirjoittaa valehia pöytäkirjaan ..… mitä ny oon lukenu …kyseisetä pöytäkirjasta….taidonnäyte kertoo kirjoittajasta ihan sen mikä on ollutkin tiedossa…..mutta ei olisi ihan näin sairasta textiä kivitellut lukevani…
        Annatko mulleki niitä koiranruokia …oon kyllä niin kateellinen.,entäpä lainaatko taas sitä naisten ilostuttajaa? Se kun on niitä asentojaan kokeillut ja aena ehotellut…..eikä kukkaan muu.

        Kokeilehan tuosta, jospa saisit apuva
        https://mieli.fi/vahvista-mielenterveyttasi/harjoitukset/mindfulness-harjoitukset/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka noita linkkejä lukee - sinä olet suurin avun tarvitsija ..Ootko doktor vale sellainen.??? Myös se joka tuollaista paskaa on kirjoittanut

        Sinun olisi syytä lukea. Terv Naapuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun olisi syytä lukea. Terv Naapuri

        Misdä tällainen naapuri on terveisin keskusta tuntumassa asusteleva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun olisi syytä lukea. Terv Naapuri

        Sinun olisi syytä perehtyä asennevammaan - ja valheellisten tietojen ilmiantoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe