Naurattaa se Venäjän botti

😅🍿🎡 mikä nostelee vanhoja kirjoituksia näkyville. Nimittäin mietin miten sitä mun p*kärpästä (ei siis kaivattu vaan se joka on ärsyyntynyt mun olemassaolostani palstalla) mahtaa harmittaa kun mun omia näkyy tiheämmin, kuin mitä olen niitä tänne laitellyt.

Tähän täytyy vaan sopeutua. Ei tuo botteilu kuitenkaan niin vaarallista ole kuin GPS häirintä. Kai siihen löytyy joskus lääkkeet.

18

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko NYMFOMAANI 🤩!!?! Minunkin aloituksia se on välillä nostellut pinnalle. Jostain syystä se saattaa spämmätä joihinkin aloituksiin jopa muutaman kerran.

• Kone siellä mättää niitä kommentteja yhtään valikoimatta aloituksia. Niitä tulee miehille ja naisille ihan tasapuolisesti. Siellä aina joku merkki muuttuu, niin siivousautomaatin on vaikeampi niitä poistella. Siksi niitä tulee myös useampia samoihin aloituksiin.

Mielenkiintoista, että miehet on otettu kohteeksi. Menevätkö he hepommin avaamaan epämääräisiä seksiin liittyviä linkkejä. Eipä tarvi sitten ihmetellä jos kone kaatuu viruksen takia tai pankkitili tyhjenee.

• Anonyymi

Itsemurha edessä. Mutta syytä vaan omista toista

• Mulla ei ole mitään tekemistä sinunlaistesi ihmisten kanssa. Pyydä läheisiltä tai terveyskeskuksesta apua.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mulla ei ole mitään tekemistä sinunlaistesi ihmisten kanssa. Pyydä läheisiltä tai terveyskeskuksesta apua.

Eeeeeeei

• Anonyymi

Kun ei ymmärrystä löydy

• Minun ei tarvitse ymmärtää tuntemattomia anonyymejä kirjoittajia, jotka mua täällä haukkuvat!

• Anonyymi

Ketään muuta naurata kuin Ap: ta.

• Kannattaisi joskus naurahtaa jollekin asialle. Nauru pidentää ikää.

• Anonyymi

No niitä venäjäbotteja netti täynnä. Ukraina menyyt voitosta voittoon, mutta pahasti kokoajan tappiolla ollut. Alivoimalla se sitten ihan kaikki valtaa.

• Jossakin väitettiin, että Venäjällä on hakkereita yksi kerrostalollinen täynnä. Kyllä sellaisella määrällä ehtii kiusaa tehdä muuallakin kuin Suomessa.

Unkarissa ei ole tainnut asema-alueet paljoa muuttua. Venäjä ei kai ole saanut enempää vallattua. Kun tuo kähinä loppuu, niin sitten alkaa kallis uudelleenrakentaminen, kun niin paljon on pommitettu asuinalueita sileäksi. Rahaa kuluu ja paljon. Toivottavasti rauhanneuvotteluissa saadaan jälleenrakennuksen maksumieheksi se osapuoli, joka on infran tuhonnut.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Jossakin väitettiin, että Venäjällä on hakkereita yksi kerrostalollinen täynnä. Kyllä sellaisella määrällä ehtii kiusaa tehdä muuallakin kuin Suomessa.

Unkarissa ei ole tainnut asema-alueet paljoa muuttua. Venäjä ei kai ole saanut enempää vallattua. Kun tuo kähinä loppuu, niin sitten alkaa kallis uudelleenrakentaminen, kun niin paljon on pommitettu asuinalueita sileäksi. Rahaa kuluu ja paljon. Toivottavasti rauhanneuvotteluissa saadaan jälleenrakennuksen maksumieheksi se osapuoli, joka on infran tuhonnut.

Kyllä Ukrainassa töitä tulee olemaan, tosin sota voi kestää pitkään(kin)

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Jossakin väitettiin, että Venäjällä on hakkereita yksi kerrostalollinen täynnä. Kyllä sellaisella määrällä ehtii kiusaa tehdä muuallakin kuin Suomessa.

Ihan tuhkaan sinne satoja miljardeja mennyt. Ei sitä ylivoimaa voi kalustolla kompensoida. Olet varmaankin uutisista nähnyt mikä tilanne on. Tämä sota se ei niin vain lopu. Samoja venäläisiä molemmilla puolilla on, itsekin sitä ihmettelevät. Miten alivoimalla Krimit ja muut vallataan? Täysi kaheli on tämäkin Ukrainan presidentti, mutta monessa veroparatiisissa on hänkin yhteiskunnat rahat kähveltänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan tuhkaan sinne satoja miljardeja mennyt. Ei sitä ylivoimaa voi kalustolla kompensoida. Olet varmaankin uutisista nähnyt mikä tilanne on. Tämä sota se ei niin vain lopu. Samoja venäläisiä molemmilla puolilla on, itsekin sitä ihmettelevät. Miten alivoimalla Krimit ja muut vallataan? Täysi kaheli on tämäkin Ukrainan presidentti, mutta monessa veroparatiisissa on hänkin yhteiskunnat rahat kähveltänyt.

No nythän maailma ja ilmasto pelastuu, kun Purra lähettää eläkeläisten rahoilla hornetteja miehistöineen partioimaan Punaiselle merelle ja Mustalle merelle.

• Anonyymi

Kuulostaa harmikselta.🙄oma lehmä ojassa on hyvä suomenmaan turvista huudella. Menköön venäjälle huuteleen.👎💩

• Anonyymi

Sinne on hävinnyt anoniteetin suojiin,kun ei ole enään munaa nikillään mouruta. Ei jatkoon.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Sinne on hävinnyt anoniteetin suojiin,kun ei ole enään munaa nikillään mouruta. Ei jatkoon.💩

Älkääs nyt hupsiko. Niitä samoja viestejä on suomi24 jkaikilla palstoilla. Ei niitä ihminen ehdi kirjoittaa niin paljoa. Haittaohjelma niitä tänne paukuttaa jatkuvalla syötöllä. Välillä suomi24 ylläpito ehtii niitä siivota, mutta hetken päästä pommitus alkaa uudestaan.

Kyseessä on palvelunestohyökkäy. Koittakaa se nyt älytä siellä päissänne älkääkä luulko taas jotakin kummallisia siellä päissänne.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Älkääs nyt hupsiko. Niitä samoja viestejä on suomi24 jkaikilla palstoilla. Ei niitä ihminen ehdi kirjoittaa niin paljoa. Haittaohjelma niitä tänne paukuttaa jatkuvalla syötöllä. Välillä suomi24 ylläpito ehtii niitä siivota, mutta hetken päästä pommitus alkaa uudestaan.

Kyseessä on palvelunestohyökkäy. Koittakaa se nyt älytä siellä päissänne älkääkä luulko taas jotakin kummallisia siellä päissänne.

Maasta se pienikin ponnistaa,ja on osa juuri sitä. Mahtuuko omaan pieneen kalloosi?🤷‍♀️💩

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1281
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1097
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      977
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      762
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      180
      761
    6. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      756
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      741
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      739
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      718
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      675
    Aihe