Koira kuolaa runsaasti kun on leikkauksen jälkeinen kauluri päällä

Anonyymi-ap

Miedän 7kk pentu toipuu jalkaleikkauksesta. Kaikki on mennyt muuten hyvin mutta nyt viikko kaulurin käyttöä takana ja yhtäkkiä alkoi kova kuolaaminen aina kun kauluri on päällä. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Lääkärissä käyty ja mitään hammasongelmia tai myrkytysviitteitä ei ole. Masentaako kauluri?

2

519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Painaako se kurkkua, koira ei pääse nielemään tai kaluri/panta on liian kireällä? Sanoit että aina kun se on päällä, eli milloin se ei ole päässä ja pääseekö koira juomaan sen kanssa normaalisti? Jospa se vain stressaa sitä kauluria tai sitten vaikka yhdistää sen teidän outoon käytökseen, tai on kipuja, leikkauksen jälkeen niitä voi olla vielä viikon jälkeen, riippuen mitä on leikattu, myös paraneva kohta tai tikit voivat kutista. Voi olla myös sitä, ettei sen kaulurin kanssa tykkää levätä vaan pitää päätään pystyssä ja sitä stressaa, mutta kannattaa tarkistaa myös se kireys ja mukavuus. Nuo nyt tuli mieleen ensin.

Toipumisia koiralle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 47
      654
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      567
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37