Hei pitkästä aikaa. Pitkään olin paikassa jossa ei nettiä ollut, joten nyt kyselenkin onko pärinä 59 poikia jo näkynyt maisemissa?
Pärinä Eerot 59.
17
1423
Vastaukset
- Anonyymi
Ihe ressa ajeli nätkillä jossa näkyy olevan Herran työautokin parkissa jatkuvasti. Yhen kerholaisen joku paja siinä niin samalla saa hoitaa muitakin tehtäviä.
- Anonyymi
Aleksi Kosusen paja on siinä risteyksessä.
- Anonyymi
Eikö vammaisten hoitolaitoksessa ollut netin käyttö sallittua
- Anonyymi
Olin tutkinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin tutkinnassa.
No löytykö päästä vikkoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No löytykö päästä vikkoo?
Kyllä löytyi sen verta että en pääse vielä vapaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä löytyi sen verta että en pääse vielä vapaaksi.
Hyvä, että hoidossa oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että hoidossa oot.
Niin on koska muuten ei Savossa hyvä heiluisi ja kaikenmaailman Rikut ois jo muilla mailla.
- Anonyymi
Pärinäpojat majailee kerhollaan Siltavahdilla
- Anonyymi
Elä viiti riku aina riehuu.. tulloo vaan paha mieliå
- Anonyymi
Riehuu se ku ei oo duunii, rahhoo tai ajokorttii.
- Anonyymi
Mihis ne on kadonnut? Kai sentää mamma vielä hoivaamassa ja majottamassa?
- Anonyymi
Itkee kerhola kurjaa elämää🤣 män työpaikka alta ja ajokorttikii mut eihä se tietenkään oo oma vika. Lypsää mania mistä saa
- Anonyymi
Kuka/ketkä pyörittää ääslinnan pulverikauppaa näinä päivinä?
- Anonyymi
Kysäse 59 bossilt? Se duunaa cashin puuttees vaik vasikointii
- Anonyymi
Lienee sama turakirjoittelija, jolla ei ole mitään sanottavaa...
- Anonyymi
Hei pitkästä aikaa A.Luukkonen.Miten menee?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409