Vaikea rakkaus joka on työpaikkaromanssi

Anonyymi-ap

Ihastuksellani on ollut joskus aiemmin vaikea suhde ja hänellä voi olla paniikkikohtauksia näin olen kuullut... Minulla on vahva epäilys että molemmat tykätään toisistamme mutta miten olisi viisasta edetä tässä tilanteessa? Hän perääntyy herkästi jos tilanne on liian ahdistava sen verran häntä tunnen. Sydämessäni tunnen että hän on se oikea ja hänet haluan ja kukaan muu ei kiinnosta millään tavalla... Mitä siis kannattaisi tehdä? Epäilen että hän ei jollain tapaa luota minuun ehkä syynä voi olla aiempi huono kokemus en tiedä. Jos hän antaisi mahdollisuuden antaisin hänelle kaiken sen rakkauden ja hellyyden mitä hän haluaisi jos vaan hänelle kelpaisin... En tietenkään voi tietää tunteeko hän samoin. Ainut asia mitä tiedän on että rakastan sitä naista...

14

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnetaidot, intuitio, hienovaraisuus. Kyllä se siitä sitten selviää.
      Ei kannata tehdä asioista liian vaikeita.
      Jos tunne ja tahtotila on molemninpuolinen niin kyllä se näkyy.
      Elämässä on paljon sävyjä, tapoja toimia, kannattaa muistaa elää ettei tartte vanhuudessa harmitella elämätöntä elämää.
      Ei mitään pysyvää tartte rikkoa.

    • Anonyymi

      Etene hitaasti ja varmasti. Jää juttelemaan kun näet ja tunnustele vähän tilannetta onko vaan kohtelias vai mahtaako olla mahdollisuuksia muuhun.

      • Anonyymi

        Niin aijon yrittää... Sydän ei anna rauhaa ja on melkein pakko saada selvyys jotenkin rakastaako hän minua...

        ap


    • Anonyymi

      Auttakaa tätä

    • Anonyymi

      Tutustu toki siihen naiseen jos hän on mukana siinä myös. :) Älä syöksy iholle äläkä kysele liian pahoja !! Siellä voi olla just niitä asioita mistä hän ei ole lainkaan valmis vielä puhumaan ei sinulle eikä pahimmassa tapauksessa kenellekään.. Kevyemmillä aiheilla aloittelet ensiksi, että hän ei ala panikoimaan, jos nyt on taipumusta sellaiseen. Kuulopuheiden varassa ei myöskään kannata nyt liikaa maalailla mielikuvia. (Entinen suhde, paniikkioireet jne) Maltti on valttia nyt!

    • Anonyymi

      MItä vttua sinä toisen ihmisen kohtauksista tänne laitat? Ei mitään häppyä teillä kakkosluokan kansalaisilla. Kirjoitat itsestäsi ja tunteistasi, et hänen yksityisasioita. PeIIe!

    • Anonyymi

      Voi kun minun ihastukseni kohde näkisi minut, ja tuntisi noin minua kohtaan, kuin ap kuvailee. Olisin kyllä erittäin otettu moisesta huomaavaisuudesta.
      Ilmaise nyt jollakin tapaa, että olet olemassa ja hänen luottamuksensa arvoinen. Jos vaan saat tilaisuuden?
      Tarjoa apua ohimennen, ole aito herrasmies. Aidon ja ystävällisen ihmisen aistii kyllä, varsinkin tuollainen keskimääräistä herkempi nainen.

      • Sivusta sen verran että jos kutakuinkin noi on jo tehty ja hiljaista on, niin pitääkö sitten tehdä mitä? 🤔 Aikalisän aikalisä? 🐼

        🐻


    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi että sanoit vain suoraan hänelle mitä ajattelet. Eihän tälläisestä voi pahastua tämä on vain elämää😇

    • Anonyymi

      En harrasta kohtauksia ja romanssini on omiani.

    • Anonyymi

      Melkein kuin omasta elämästäni. Tuskin kuitenkaan olen hän....

      • Anonyymi

        Kerro itsestäsi jotain? Tai hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro itsestäsi jotain? Tai hänestä.

        Kerro jo


    • Anonyymi

      Miehellä on silmälasit muutama tatuointi, tää on ihan kuin kopsattu omasta elämästä 🫣

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      219
      13410
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      307
      2332
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1501
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1087
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      982
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      918
    7. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      917
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      902
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      864
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      51
      862
    Aihe