Seisooko saunassa?

Anonyymi-ap

Kyllä todellakin seisoo saunassa. Mielestäni sauna on todella eroottinen paikka. Jos olen yksin saunassa yleensä aina runkkaan. Rakastan katsoa alastonta naisen vartaloa saunassa. Minulla on jalka fetissi ja saunassa naiset saattavat nostaa jalkojaan kaiteelle ja se jo saa minut kovaksi. Vielä jos nainen alkaa hieroa jalkojaan tai pyytää hieromaan jalkojaan on se aivan liikaa. Olen katsellut, tuijottanut, hieronut, suudellut, nuollut, rakastellut naisia saunassa. Osa naisista tuntuu myös olevan normaalia kiihoittuneempia saunassa ja valmiita tekemään jotain mitä eivät muuten tekisi. On minulla ollut myös noloja hetkiä saunassa kun alkaa seisomaan. Entisen vaimoni ja hänen muutaman ystävänsä kanssa olimme mökillä ja menin vaimoni kanssa saunaan ja istuimme löylyssä olin hiljaa ja nojasin seinään silmät kiinni. Sitten alkui kuulua pesuhuoneesta ääniä ja hetken päästä saunan ovi aukesi ja hänen kaksi ystäväänsä tulivat myös saunaan. En saanut katsettani irti heidän vettä valumista vartaloistaan. Eivät he aikaisemmin olleet minua niin kiihoittaneet. Vaimoni antoi minulle pahaa silmää kun ahmin heitä silmilläni. Ja hetkessä minulla seisoi täysiä. Kaikki tietenkin huomasivat sen ja vaimoni pyysi anteeksi kavereiltaan, minä sanoin vaan Sorry. He vaan hymyilivät. Vaimo ei kyllä sinä yönä antanut pillua? Kerran olin puolisoni kanssa ystävä pariskunnan kanssa saunassa ja kaverini näytti kuinka hänen vaimonsa nänni alkaa nököttää kun sitä imee. Katsoin vierestä ja tietenkin kysyin voinko kokeilla imeä toista nänniä? Kaverini antoi luvan ja imin hänen vaimonsa nännin kun oma tyttöystäväni istui vieressäni ja katsoi mitä teen ja kuinka minulla alkoi seisomaan. No mitään parin vaihtoa tai kimppakivaa ei tapahtunut mutta saunan jälkeen kaverini nussi vaimoaan kunnolla ja minä panin naistani kiimassa. Kerran saunassa kaverini nainen lähti pois löylyistä ja kun hän meni ohitseni en voinut vastustaa kiusausta koskea hänen ihanaan tissiinsä. No siitä suuttuivat kaikki. Kerran jäin erään kaverini naisen kanssa kahden saunaan ja hän makasi lauteilla. Todella upea vartaloinen blondi. Katselin hänen ihania rintojaan, treenattua vartaloa, kauniita jalkoja, ja sitten katseeni vaelsi haaroihin jossa trimmattu kevyt vaalea karvoitus. Rakastan itse posliinia mutta hänen pillunsa näytti kyllä todella ihanalta. Ennen kun edes tajusin niin huomasin jo silittävän hänen karvoitustaan. Hän avasi silmänsä ja katsoi yllättyneenä minua. Sitten hädissään ovelle että näkikö joku? Sitten hän katsoi seisovaa penistäni ja hymyili. Siirsin kättäni niin että sain hyväilyä pillua ja laitettua sormea sisään. Silloin kaverini huusi että muut menevät jo sisälle. Ja pyysi minua laittamaan paikat kuntoon kun olen saunonut. Kun muut olivat menneet siirryin alemmalle lauteelle ja levitin kaverini naisen jalkoja jotta näin kunnolla ihanan pillun. Hyväilin hänen jalkojaan kun katselin. Sitten aloin nuolla jalkoja ja imin varpaita samalla hyväillen pillua. Aloin nuolla hänen pilluaan ja hän nautti ja puri huultaan. Kiimansa seasta hän sai sanottua ettemme voi naida. Joten nuolin häntä kunnes hän sai. Minulla oli niin kuuma siinä vaiheessa että oli pakko mennä viilentymään suihkuun. Seisoin huohottamassa suihkussa kyrpä kovana. Hän tuli kanssa suihkuun antoi minulle suukon ja sanoi kiitos se oli ihanaa. Hän otti kiinni kyrvästäni ja runkkasi sitä. Sitten hän laskeutui polvilleen ja otti minulta suihin. Tulin melko pian voimalla hänen suuhunsa ja hän nieli kaiken ja nuoli vielä munaani. Rakastan kun nainen nielee spermat. Vannoimme ettemme kerro asiasta ja hän lähti pois saunasta ja minä jäin vielä hetkeksi saunomaan. Todella nolo tilanne oli kun 18 vuotiaana olin saman ikäisen serkkutyttöni ja vuotta nuoremman siskoni kanssa saunassa ja en millään saanut erektiotani estettyä, loppumaan, enkä piiloitettua. Se oli niin nolo kokemus kuin myös niin kuuma kokemus. Vaikka kaikki ymmärsimme että se on väärin ja kiellettyä niin emme mahtaneet itsellemme mitään…

2

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on lepotilassa aika pieni penis mutta sitten kun seisoo ihan normaalin kokoinen. Eli erektiossa huomattavasti suurempi. Olen sitä häpeillyt kimppasaunoissa. Kerran sitten puolisoni ystävä oli meillä kylässä ja teimme ruokaa ja joimme. Illalla lämmitin saunan ja yllätyin kun menimme kaikki yhdessä. Minua taas vähän nolotti penikseni. Puolisoni huomasi että hänen kaverinsa katseli penistäni ja että minua nolotti. Sitten puolisoni alkoi hyväillä penistäni ja tietenkin alkoi seisomaan. Hänen kaverinsa katseli ihmeissään. Sitten puolisoni sanoi että onhan se pakko näyttää ettei se kovana ole mikään pieni ja hän heilutteli ja runkkasi kyrpääni. Hänen ystävänsä hymyili ja katseli kyrpääni ja sitten katsoi minua silmiin ja sanoi että oikein hyvän näköinen vehje. Sitten hän kysyi puolisoltani etteihän meinannut jättää minua kovaksi? Puolisoni sanoi että on varmaan mentävä suihkun kautta sänkyyn ja vinkkasi silmää ystävälleen. Menimme puolisoni kanssa suihkuun ja olimme lähdössä makuuhuoneeseen kun hän huusi ystävälleen haluaako hän tulla mukaan? Kyrpäni nytkähti vielä kovemmaksi kun kuulin hänen sanovan että joo odottakaa. Makuuhuone session jälkeen saunoimme taas ja istuin ylpeänä heidän välissään kyrpä kovana

    • Anonyymi

      Mene runkkari nukkumaan pääsi selväksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3484
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2128
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1547
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1404
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1281
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1121
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe