Meillä olisi ollut.
Mun versio. Rakkautta, huumoria, tukea, ymmärrystä, kiihkeää seksiä pitkän kaavan mukaan. Välillä sananharkkaa mutta aina sovinto ennen kun aurinko laskee. Ihana rakastava suhde.
Tavataan hieman aiemmin seuraavassa elämässä.
Kelasin päivällä minkälainen arki
24
557
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei nyt tavata?
- Anonyymi
No niin oikeesti kyl vois nyt. Ehkä se seuraava elämä saattaa näyttäytyä vaikka sudenkorentona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin oikeesti kyl vois nyt. Ehkä se seuraava elämä saattaa näyttäytyä vaikka sudenkorentona.
hmmm...tässä viestissä oli tunniste. Asutko kovin lähellä minua mies😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmmm...tässä viestissä oli tunniste. Asutko kovin lähellä minua mies😉
Hyvää hönöjen häöpötystä naista esittävä mies
- Anonyymi
Jotain tollasta. Ois kiva ihan tässä elämässä nähä tiäks.. vttuun täältä palstalta jne
- Anonyymi
Tämä kuulostais aika hyvältä...mitä meillä voisi olla
Ja sillä aikaa, jollakin elämä on tuota kun täällä vaan haaveillaan.
- Anonyymi
No sinähän sen sanoit… 🙃 sivusta
Huomaat tuossa itsekin että tuo olisi vain sinun oma versiosi, siis täysin mielikuvitukseen perustuva tarina. Todellisuus olisi varmasti ollut kovin erillainen, mikäli sitä olisi edes ollutkaan.
Voihan sitä elää mielikuvituksessa, kunhan pitää reaalimaailman ja mielikuvitusmaailman tiukasti erillään.- Anonyymi
Voi se olla noinkin. Ainakin silloin tällöin. Onnellisuus on aina oma versio ja omassa päässä. Se tulee sisältäpäin. Ja se ole mielikuvitusta. (Sivusta)
- Anonyymi
Toiveajattelua joka ei kestä tavallista arkea. Sitä se pääasiassa olisi meilläkin.
- Anonyymi
Mielestäni aika maltillisia arkisia ajatuksia nuo aloituksen jutut? Millaista se arki sitten sinun mielestäsi on.
- Anonyymi
Minä asun lähellä kerrotko kirjaimen niin aloitetaan siitä. Kaunis aloitus...
- Anonyymi
Kyllä se olisi erään kanssa ollut just noin.
Kun itse en halua riidellä missään nimessä ja luonne enemmänkin huolehtiva kuin huomiota vaativa. Asiasta voi sanoa, jankkaamista inhoan!
Olihan meillä hänen kanssaan jo silloin asiat ok, ei riitoja ja muutenkin meni sutjakkaasti.
Huumorilla ja hyvällä mielellä eteenpäin suhteessa.
Toivottavasti vielä kuitenkin joskus tavataan kun ei siitä seuraavasta elämästä tiedä mihin muotoon sekin syntyy jos niin yleensä tapahtuu.
♒- Anonyymi
Unohdin sen pitkän kaavan..siihen sitten enemmän panostusta kuin oli aikaisemmin 😉
♒
- Anonyymi
Ihan samanlainen kun minun versio mutta ne syyt, onko ne tekosyitä...
- Anonyymi
Ei ole tekosyitä. Mitään pysyvää ei saa rikkoa.
Edes vaikka houkutus olisi kuinka suuri tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tekosyitä. Mitään pysyvää ei saa rikkoa.
Edes vaikka houkutus olisi kuinka suuri tahansa.Minusta jos kuuluu toisen kanssa yhteen se ei ole noin yksinkertaista.
- Anonyymi
Eli kesällä ois riidelty 24/7.
- Anonyymi
Varaan ensimmäisen paikan sun seuraavaan elämän kottaraisena mies.
- Anonyymi
Mahtavaa. Kottarainen ja sudenkorento ❤️
- Anonyymi
Ajattelen, että jos olisin hänelle erityinen mikään ei olisi este.
- Anonyymi
❤️❤️❤️?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272717
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562187Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241747- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711235- 891065
- 90989
- 128931