Jos nainen ei tee mitään

Anonyymi-ap

niin eikö häntä kiinnosta vai voiko olla niin että tunteita on tosi paljon ja siksi varovainen?

26

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi.

    • Anonyymi

      Paljonkin voi kiinnostaa…

    • Anonyymi

      Mies mielessä olla hyvinkin usein…

    • Anonyymi

      Tapauskohtaista tämä.

    • Millä tavalla ei tee mitään? Lähtisin siitä, että ei kiinnosta yhtään.

      • Anonyymi

        Voi ihan hyvin nainenkin säikähtää vaikka omia tunteitaan. Ja siksi ei esimerkiksi osaa tai uskalla ja sellaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihan hyvin nainenkin säikähtää vaikka omia tunteitaan. Ja siksi ei esimerkiksi osaa tai uskalla ja sellaista.

        Voi kai joo, eikä se yleensä naisen tehtävä mitään ole tehdäkään. Miehen pitäis olla se rohkea aina ja tehdä kaikki mahdollinen. Hurmata nainen. Minä en osaa ja jäädyn. Alan jännittämään liikaa. Pelkään pakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihan hyvin nainenkin säikähtää vaikka omia tunteitaan. Ja siksi ei esimerkiksi osaa tai uskalla ja sellaista.

        Mitä osaa tai uskalla? Tuntea ??


    • Anonyymi

      Kiinnostaa paljonkin,mitä olisi pitänyt tehdä siinä tilanteessa?

    • Anonyymi

      Kyllä, kiinnostaa♥️

    • Anonyymi

      Minä taas en enää jaksa tehdä aloitusta.
      Tehnyt jo muutaman kerran aikaisemmin, joten nyt odotan vastavuoroisuutta.
      Sen verran haluan miehen osoittavan rohkeutta jos naisen haluaa vierelleen.
      Kello tikittää ja päivät kuluvat hukkaan jahkaillessa.
      Jos ei mitään uskalla ei mitään myöskään saa.
      Jos ei oikeastaan edes haluakaan, ei kannata myöskään täällä huhuilla turhan takia.
      Varmaan löytää elämäänsä sisältöä muualtakin.

    • Anonyymi

      Minulla meni kuukausia rohkeuden keräämiseen. Sitä ennen vaikutti varmaan siltä, että "nainen ei tee mitään". Voi olla, että kerää rohkeutta hänkin.

    • Anonyymi

      Siihen tulokseen olen itse tullut. Tosin ei paikkakaan tue mitään suurempaa mahdollista lähestymistä. Mutta kyllä jotain voi osoittaa. Eli tuskin kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Jos ei ole koskaan aikasemmin edes jutellut juuri sen naisen kanssa.
      On varmaan parasta aloittaa todella alusta.
      Hymyillä hänelle ja jos hän hymyilee takaisin niin sitten jatkossa pikkuhiljaa jotain kommenttia, vaihda säästä ym. yleisestä aiheesta. Että saatte keskustelu yhteyden auki.
      Jos nainen kiinnostuu niin kyllä se lähtee siitä itsestään sujumaan.
      Ei voi olettaa että nainen ihan kylmiltään kiinnostuu uppo oudosta miehestä, jota ei tunne eikä ole koskaan sanaakaan vaihtanut hänen kanssaan. Ei me naiset olla mitään koneita, ainakaan me jotka haluamme syvempiä tunteita ja pitempiä suhteita miehen kanssa josta pidämme ja johon lopulta rakastumme.
      Jos joku väittää rakastuneensa edes olematta henk.koht. missään tekemisissä miehen/naisen kanssa, ei kyllä tiedä rakkaudesta mitään!
      Ihastumista ei pidä sekoittaa rakastumiseen.

    • Anonyymi

      Ensimmäisenä olettaisin, että ei kiinnosta. Kai sellaisiakin yksilöitä on, jotja ovat saaneet joskus niin pahasti siipeensä, etteivät enää näytä mitään. Sitten on tietysti myös se vaihtoehto, että itsetunto on nollissa tai pakkasen puolella, eikä koe mitään järkeä edes yrittää. Keksin vielä sellaisenkin vaihtoehdon että hän on jo tehnyt aloitteensa ja sä et ole sitä tajunnut, joten okettaa, että sua ei kiinnosta. Mahdollisuuksia siis riittää ja hän itse on ainoa, joka osaa sulle varmaksi sanoa.

      • Anonyymi

        Hyvin spekuloitu


    • Anonyymi

      Selän takana kiinnostuksen osoittaminen ei oikein toimi.
      Kun ei mitään näe on vaikeaa uskoa.
      Turha on tuuleen huutaa ja toivoa että oikea kuulee.
      En ole psykologi, enkä halua edes miksikään paapojaksi ryhtyä.
      Tarvitsen tasavertaisen kumppanin, en mitään nurkissa hiippailijaa.

      • Anonyymi

        Olit niin etäinen viimeksi. En usko, että kiinnostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit niin etäinen viimeksi. En usko, että kiinnostan.

        Ehkä on ottanut itseensä kun et tee alotetta


    • Anonyymi

      Minä tein aloitteen,mitä muuta olisi pitänyt tehdä?

    • Anonyymi

      Ehkä hän muistaa edellisen kohtaamisen ja miehen sanat💔

    • Anonyymi

      Nainen odottaa, että mies tekee aloitteen.

      • Anonyymi

        Ihan varmasti näin tekisin itsekin... Mutta jos ei tiedä naisen tilannetta eikä ole niin sanotusti varaa mokata väärällä tulkinnalla, koska saa/pitää olla tekemisissä kuitenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti näin tekisin itsekin... Mutta jos ei tiedä naisen tilannetta eikä ole niin sanotusti varaa mokata väärällä tulkinnalla, koska saa/pitää olla tekemisissä kuitenkin...

        No mitä väliä. Kai nyt aikuiset osaa käyttäytyä vaikka suteen meniskin


    • Anonyymi

      Olen menneisyydessä saanut suhteissa aika paljon "takkiini".Siksi etenen mielummin liian varovasti kuin nopeasti.Mutta olen vain yhden miehen nainen.

    • Anonyymi

      Kysy häneltä, että kiinnostaisiko ehdottaa jotain yhteistä tekemistä. Ihan yksinkertaisesti. Kaikki naiset eivät tee aloitteita. Ikinä. Jotkut eivät ole kiinnostuneita juuri sinusta. Jotkut tykkäävät leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Tämä on fakta. Vain tutustumalla tai tekemällä aloitteen tiedät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe