Enää ei tule sataa ilmoitusta tunnissa. Löytyisipä yhtä innokas tyttökaveri jostain, kuin on tuo nymfomaanibotti. Ainiin, näin vanhana enää sellaista saa... Seuraavassa elämässä sitten. 🙄
Botti alkaa väsyä
39
366
Vastaukset
Tällä hetkellä vaan vaivaset 558 ilmoitusta.. kuittaamatonta.. vrk..
Nyt niitä bottiviestejä poistuu itsestään, mutta ei se paljon auta siihen, että se nostaa vanhaa tauhkaa ylös koko ajan.
mustasusi kirjoitti:
Nyt niitä bottiviestejä poistuu itsestään, mutta ei se paljon auta siihen, että se nostaa vanhaa tauhkaa ylös koko ajan.
605 oli just ilmotuksii
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
605 oli just ilmotuksii
Mitä ilmoituksia?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ilmoituksia?
665 nyt.. botti ilmoituksia.. Siis kun se on vastaa mun kommentteihin tai aloituksiin.
- Anonyymi
Pyydä sitä nynfomaanibotti tyttöä ulos ja treffeille ehkä rakastutte ja saat siitä naisen itsellesi ehkä se on yksinäinen
Ja vaikuttaa sellaiselta romanssihuijarilta, jota et koskaan tuu näkemään oikeasti. Rahaa se vaan sulta pyytää.
Ylläpito ilmoitti tekevänsä kaikkensa, että siitä päästään eroon.
Hyvä sitten. Toivottavasti onnistuvat. Saa tulevaisuudessa kaipailijat kaipailla rauhassa ja sinkut sinkkuilla kuten ennenkin.
Sata viestiä tunnissa laittava kaveri kuulostaa aika raskaalta😂
- Anonyymi
Ainakin se on kiinnostunut sinusta ja haluais olla kanssasi eli ei oo mikään yhden lauseen mies tai tuppi suu
Ylläpito myös kertoi, että niistä sopimattomuusilmoituksista on tuossa poistohommassa suuri apu.
- Anonyymi
Eli noista "Ilmoita asiaton sisältö"? Tuntuu vaan, etteivät tee mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Eli noista "Ilmoita asiaton sisältö"? Tuntuu vaan, etteivät tee mitään.
Niin siitä. Kyllä kai ne jotain yrittää tehdä.
- Anonyymi
Missä poistohommissa?
Ei näy. Ei kuulu. Tehkää se adressi aloitus te rekatut. Jossa vaaditaan alle porukkaa kuittaamaan. Jotta S24: selta näin vaaditaan yleinen kaikille kuuluva tiedote asiasta.
Ei olla siinä pisteessä. Että olisi yksittäisten käyttäjien vastuulla kysellä heiltä. Vaan heidän kuuluu tiedottaa kaikille yleisesti missä mennään. Anonyymi kirjoitti:
Missä poistohommissa?
Ei näy. Ei kuulu. Tehkää se adressi aloitus te rekatut. Jossa vaaditaan alle porukkaa kuittaamaan. Jotta S24: selta näin vaaditaan yleinen kaikille kuuluva tiedote asiasta.
Ei olla siinä pisteessä. Että olisi yksittäisten käyttäjien vastuulla kysellä heiltä. Vaan heidän kuuluu tiedottaa kaikille yleisesti missä mennään.Mihin muotoon se kirjoitetaan?! Täällä ei näytä enää muita rekattuja seikkailevan kuin minä yksin...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mihin muotoon se kirjoitetaan?! Täällä ei näytä enää muita rekattuja seikkailevan kuin minä yksin...
Miten mihin muotoon? Nyt en jymmärrä?
Anonyymi kirjoitti:
Miten mihin muotoon? Nyt en jymmärrä?
Minä en tiedä miten sen kirjoittaisin... Ei täällä enää muita rekattuja ole ku minä. Onko täällä koko sivulla kohta enää ketään muita?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en tiedä miten sen kirjoittaisin... Ei täällä enää muita rekattuja ole ku minä. Onko täällä koko sivulla kohta enää ketään muita?
Ei täällä jymmärrä kukaan muukaan...Tarkoitin lähinnä. Että...kröhöm...siis, että tekisitte aloituksen. Jossa vaaditaan S24:selta tiedotusta vapaana olevasta nymfomaanista...
Siihen voitaisiin sitten käydä kuittaamassa kommentit ja muut alle. Ehkä se nymfokin osallistuu asiaan. Koska joku vastuu tiedottamisesta kuuluu myös alustalle itselleen asiasta. Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä jymmärrä kukaan muukaan...Tarkoitin lähinnä. Että...kröhöm...siis, että tekisitte aloituksen. Jossa vaaditaan S24:selta tiedotusta vapaana olevasta nymfomaanista...
Siihen voitaisiin sitten käydä kuittaamassa kommentit ja muut alle. Ehkä se nymfokin osallistuu asiaan. Koska joku vastuu tiedottamisesta kuuluu myös alustalle itselleen asiasta.Mahtaneeko sekään toimia, kun kaikki viestit tuo botti työntää alas parissa sekunnissa, nostaen tuota vanhaa unohdettua tauhkaa ylös ihan jatkuvalla syötöllä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen voitaisiin sitten käydä kuittaamassa kommentit ja muut alle. Ehkä se nymfokin osallistuu asiaan. Koska joku vastuu tiedottamisesta kuuluu myös alustalle itselleen asiasta.Tää on niin höpö höpö hommaa koko meno täällä. Mitähän sille koko jutulle nyt pitäisi sitten tehdä...
Anonyymi kirjoitti:
Tää on niin höpö höpö hommaa koko meno täällä. Mitähän sille koko jutulle nyt pitäisi sitten tehdä...
Mikä on höpöhöpöä? Ja miksi se on sitä? Onko sinusta ok, että botti sotkee täällä?
Toki omallakin kohdalla, tää on ollu historiaa jo kauan, kun ei ollut sitä kaipaajaa olemassakaan... Mutta on täällä ollut ihan hauskaa jutella, kunha vaan on pysynyt asiallisena. Aina ei pysy kun on noita kiusaajia.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mahtaneeko sekään toimia, kun kaikki viestit tuo botti työntää alas parissa sekunnissa, nostaen tuota vanhaa unohdettua tauhkaa ylös ihan jatkuvalla syötöllä...
No ei se siihen toimi. Mutta voisi toimia vaatimuksena kuitenkin ylläpidolle tiedottamiseen asiasta. Tai paineena edes siihen. Tuskin sillä nymfoon on mitään vaikutusta...
Anonyymi kirjoitti:
No ei se siihen toimi. Mutta voisi toimia vaatimuksena kuitenkin ylläpidolle tiedottamiseen asiasta. Tai paineena edes siihen. Tuskin sillä nymfoon on mitään vaikutusta...
Miten sä ajattelin että näin rekattuna, sen vaatimuksen laatiminen olisi tehokkaampaa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikä on höpöhöpöä? Ja miksi se on sitä? Onko sinusta ok, että botti sotkee täällä?
Toki omallakin kohdalla, tää on ollu historiaa jo kauan, kun ei ollut sitä kaipaajaa olemassakaan... Mutta on täällä ollut ihan hauskaa jutella, kunha vaan on pysynyt asiallisena. Aina ei pysy kun on noita kiusaajia.Anteeksi. Tottakai täällä on ihan mukavaakin ja hauskaakin jutella. Ja ihmiset tajuavat ja ottavat asioita eri tavoilla. Ja hyviäkin ihmisiä on. Eikä se ole ihan ok. Että botti sotkee kaikkea. Mulla on vaan vähän outo huumorontaju. Ja huvittaa lähinnä se miten sekasin hommat on jo ihan tilannekomiikkana, ton nymfomaani jutun suhteen. En ole ollenkaan pahantahtoinen ihminen. Ehkä vähän enemmänkin omituinen. Kiusaaminen on kipeiden ihmisten omaa pahoinvointia. Se on hyvä koittaa muistaa. Ja sille ei voi kukaan mitään. Vaikka toivoisikin voivansa. Toki on aikoja, kun on hyvä pistää hanttiin niille ja toisia kun järkevämpää ohittaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten sä ajattelin että näin rekattuna, sen vaatimuksen laatiminen olisi tehokkaampaa?
No. Koska voisivat ajatella, että ovat säännöllisiä kävijöitä. Ja saattaisivat pelätä ne menettävänsä.
Anonyymi kirjoitti:
No. Koska voisivat ajatella, että ovat säännöllisiä kävijöitä. Ja saattaisivat pelätä ne menettävänsä.
Hmm... Niin kai. Täältä on minua fiksummat jo poistuneet, ainakin joksikin aikaa kokonaan.
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Tottakai täällä on ihan mukavaakin ja hauskaakin jutella. Ja ihmiset tajuavat ja ottavat asioita eri tavoilla. Ja hyviäkin ihmisiä on. Eikä se ole ihan ok. Että botti sotkee kaikkea. Mulla on vaan vähän outo huumorontaju. Ja huvittaa lähinnä se miten sekasin hommat on jo ihan tilannekomiikkana, ton nymfomaani jutun suhteen. En ole ollenkaan pahantahtoinen ihminen. Ehkä vähän enemmänkin omituinen. Kiusaaminen on kipeiden ihmisten omaa pahoinvointia. Se on hyvä koittaa muistaa. Ja sille ei voi kukaan mitään. Vaikka toivoisikin voivansa. Toki on aikoja, kun on hyvä pistää hanttiin niille ja toisia kun järkevämpää ohittaa.
Joo pahinta oli joskus, kun kuvitteli ns kaivattunsa kirjoittavan niitä ilkeitä... Enkä ole varmasti ainoa joka on niin kuvitellut. Ihmisen aivot kun tekevät niin, että näkevät täällä aloituksen, niin alkaa lisäillä omaa tarinaansa siihen. Monet kerrat tuli itku ja mielenterveys menetettyä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo pahinta oli joskus, kun kuvitteli ns kaivattunsa kirjoittavan niitä ilkeitä... Enkä ole varmasti ainoa joka on niin kuvitellut. Ihmisen aivot kun tekevät niin, että näkevät täällä aloituksen, niin alkaa lisäillä omaa tarinaansa siihen. Monet kerrat tuli itku ja mielenterveys menetettyä.
Se tekee tästä paikasta tosi sairaan. Että täällä on niitä, jotka lukee ja jatkaa ikäänkuin toisten tarinoita. Ja luomalla luo sitä suhteuttamisharhaa. Kun rakastuneen ihmisen aivot ja tunteet ovat siihen muutenkin taipuvaisempia. Ja näkevät ympärillään sitä, missä ne tunteet ja ajatukset ovat.
Se on jotenkin tosi selkeää välillä ja välillä vaikeampaa täällä hahmottaa. Mutta sitä tehdään täällä mun mielestäni liikaa. Eikä se ole mitään trollailua. Vaan kusipäistä ihmisten mielillä ja sydämillä sekä psyykkeillä leikkimistä. Pahimmillaan leikkivät toisten elämällä. Ja ne tekee niin. Koska nauttivat siitä. Ne jotkut täällä ovat niin sairaita. Sitä on tosi vaikea seurata. Ja pahimpia on juuri ne missä pyrkimällä pyritään saamaan toinen murenemaan. Itselläni pistää vihaksi koko touhu. Ja olen kyllä aidosti ollut täällä monesti ihmisistä huolissani. Joskus jäänyt unet vähiin. Eikä niiltä kyyneleiltä ole säästynyt. Jos täältä saisi muutamat vakio kusipäät ulos. Niin ne hyvät terveet viihtyisivät paremmin. Ja ne kaikista herkimmät ja posimmat tyypit. Jättää laivan juuri siksi. Koska niihin sattuu tää meno täällä liikaa. Ja pyrkivät säästämään terveytensä. Se on surullista.
- Anonyymi
Ai jaa? Nyt näyttää nousevan vuoden 2019 aloituksia. :D
- Anonyymi
Minäkin olen väsynyt.
- Anonyymi
ei se taida väsyä, on iankaikkinen.
mutta tee Ballo, eli jos näet unta sängyssä, voit jotenkin pyörittää peitosta pallon muotoisen. - Anonyymi
Ballo-Polle-Molle... hiihaahoo olle-pallo molle! musiikki Olle on Bappo eli Molle Olle on molle...
- Anonyymi
eli siis niin D-stähtisi kai tuollainen HEAVY-juttukin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1161685
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?431541Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161211023Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949