Uni -rinnakkaistodellisuudestako?

Anonyymi-ap

Näin viime yönä unta sinusta. Mutta se oli varmaan jostain rinnakkaistodellisuudesta. Siinä ensin katsoin koneelta jotain sun esitystä. Sitten välillä ruudussa näytettiin muka sun miestä, joka heitti sulle kannustavia kommentteja ja lentosuukkoja yms. Paitsi että ei se ollut sun mies. Se näytti paljon vanhemmalta ja ihan eri näköiseltä. Olisin halunnut pysäyttää kuvan ja katsella, että voisiko se oikeasti olla sun mies. Että olisiko se vain vanhentunut ja muuttunut niin paljon. Mutta en voinut tehdä niin, koska se sun entinen läheisin työkaveri istui kauempana mun takana katsomassa minua katsomassa sitä esitystä.

Sen jälkeen lähdin pois ja tarkoituksenani oli mennä kotiin, jotta voin katsoa sen uudestaan ja pysäyttää. Mutta jostain ihmeen syystä olinkin päätynyt teidän perheen kanssa jonnekin tilaan. Ehkä teidän kotiin tai johonkin muuhun julkiseen tilaan. Paikka oli joku niiden välimuoto. Sun mies ei tosiaankaan ollut sun nykyinen mies. Se oli ainakin 10 vuotta vanhempi kuin sinä nykyään ja muistutti ulkonäöltään jotenkin erästä mun lapsuuden kotipaikkakunnan lestadiolaspappia. Sekä myös entistä yhtä vuoden verran ollutta äidinkielenopettajaani, joka myös muistutti tuota pappia. Mies oli myös tyyliltään ihan erilainen mitä sun mies silloin kerran kun näin. Tämä oli pukeutunut mustaan villakangastakkiin ja kaulassa oli siististi vaaleahkon harmaansininen kaulaliina. Sun lapsetkaan ei olleet samoja. Niitä oli yllättäen kolme. Sulla oli muka myös tyttö, paitsi että se tyttö ei näyttänyt kyllä yhtään sinulta. Se näytti enemmänkin erään toisen lestaadiolaisen tytöltä. Tyttö oli muka aluksi lapsista keskimmäinen ja näytti n. 8-9-vuotiaalta. Poika oli siis vielä vanhempi ja toinen poika yllättävänkin nuori. Mietin että miten nopeasti se aika kuluukaan, kun sullakin on jo noin isot lapset, vaikka siitähän on ihan hetki kun oltiin vielä molemmat lapsettomia. Näiden pohdintojen aikana kuljettiin jossain sillalla.

Sitten oltiin taas sisätilassa. Vaikka sun mies oli vanhemman oloinen, niin sinä itse olit jotenkin nuoremman oloinen. Muistutit ehkä eniten vuoden 2015 sinää. Meidän välit oli myöskin erilaiset. Joku yhteys puuttui kokonaan. Ne oli sellaiset pinnallisemmat, mutta ystävälliset. Selkeästi kuitenkin pidit minusta, koska hymyilit paljon, mutta olin kuin kuka tahansa ystävä. Unen miehellesikään en ollut mikään uhka. Se suhtautui minuun hyvin neutraalisti kuin ihan keneen tahansa sinun ystävään. Sitten te lähditte unessa jonnekin ja jäin siihen tilaan niiden lapsien kanssa. Yllättäen se tyttö olikin muka vanhin lapsista. Vanhin poika oli muuttunut n. 4-5-vuotiaaksi. Poika kyllä näytti sinun oikealta pojalta osittain, mutta näytti myös tuolta unen mieheltä. Nuorempi poika oli unessa vain n. 1-1,5-vuotias. Sillä oli tummanvaalet hiukset. Vanhemmalla tosi tummat. Pienempi poika istui rattaissa ja minä kai jollain puusohvalla siinä vieressä. Yhtäkkiä tyttö sanoi sille pienemmälle pojalle että ”Ootko sä tulossa kipeäksi” Sitten se poika nousi siitä rattaista ja käveli mun luo ja sanoi jotain epämääräistä tyyliin ”Kipee” Sitten näytti uhkaavasti siltä, että oksentaa ihan juuri. Ehdin ajatella että "Voi ei ja tietysti joku vatsatauti" Samassa poika oksensi sohvan edessä olevalle matolle jotain vaaleaa oksennusta yli metrin pituiselle alalle. Mietin että ”Oh crap. Miten tästä nyt selvitään.” Samassa heräsin. Siinä heräämisen ja puoliunen välissä oivalsin, että niin ei se tyttö tietenkään ollut sun tyttö. Se oli sen miehen tyttö edellisestä suhteesta. Samassa oivalsin myös, että niin ei se mies myöskään tietenkään ollut lestadiolainnen, koska oli ollut aiemminkin suhteessa.

En nyt tiedä mitä tuo uni yritti kertoa. Ehkä sitä että sun puoleltakin meillä on myöskin vain ystävyyskemiaa?

7

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😋 ­­­N­­y­m­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18393403j

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Jospa muutaman kerran ripottelet vielä lestaa tonne tekstiisi. Mites? Onnistuuko?

      • Anonyymi

        Mikäs siinä sua ärsyttää? En oo haukkunut ketään. Kirjoitin täysin asiallisessa muodossa lestadiolainen. En haukkumamuodossa lesta tms. niin kuin sinä. Halusin tuoda sen ilmi, koska ehkä se kertoo unessa jotain olennaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä sua ärsyttää? En oo haukkunut ketään. Kirjoitin täysin asiallisessa muodossa lestadiolainen. En haukkumamuodossa lesta tms. niin kuin sinä. Halusin tuoda sen ilmi, koska ehkä se kertoo unessa jotain olennaista.

        Tuntu vaan että niitä oli aika paljon ja siis ei lesta ole edes mikään haukkuma termi. Mutta joo turhan kärkäs kommentti pahoittelut siitä. Menen häiritsemästä toivottavasti tekstisi tavoittaa kaipaamasi henkilön.


    • Anonyymi

      Tautisen pitkä teksti unineen ja toi mieleen erään tyypin joka joskus kirjoitti omasta elämästään minulle. En kommentoi muutoin kuin mitä toi mieleeni menneisyydestä.

      • Anonyymi

        Tuppaa kieltämättä mulla olemaan univiestit aina vähän pitkiä. Haluan tuoda esiin mahdollisimman paljon yksityiskohtia, jos niillä sattuisi olemaan tulkinnan kannalta merkitystä. Tais mennä tuota viestiä kirjoittaessakin peräti vartti.


    • Anonyymi

      Hieno uni. Näin viimeyönä myös unta mun perheestä. Kävin vanhassa kodissa ja katsoin miten mies oli rakentanut toisen takan siihen taloon. Pojasta olin huolissani. Oli saanut kuhmun päähänsä. Miehestäni ja rakentamisistaan en välittänyt. Ymmärsin aamulla, että olen päässyt siitä viimeinkin eroon ja rauhaan. Pääasia, että sun on hyvä, niin munkin on hyvä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3398
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2088
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1507
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1366
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1101
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1087
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe