Susta on tullut äksy

Anonyymi-ap

Ei ole hyvä asia ollenkaan.

40

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa rakas mies😁

      • Anonyymi

        Kiva juttu sitte 😊


    • Anonyymi

      Onko syykin tiedossa vai riittääkö vain havainto?

      • Anonyymi

        Syytä en tiedä havainto on.


    • Anonyymi

      Oon nopeesti syttyvä hyvässä ja pahassa. Toki nykyään koen olevani lepposampi kun joskus nuorempana.

      • Anonyymi

        Pohdin vaan että oletko kovinkin riitaisa? Minä en oikein välittäisi semmoisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohdin vaan että oletko kovinkin riitaisa? Minä en oikein välittäisi semmoisesta.

        Et tunne minua siis lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohdin vaan että oletko kovinkin riitaisa? Minä en oikein välittäisi semmoisesta.

        Pelkään riitoja, ahdistun riidoista välttelen turhaa draamaa jonka vuoksi minusta ei monikaan saa irti juuta eikä jaata. Rakkaiden kanssa en riitele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään riitoja, ahdistun riidoista välttelen turhaa draamaa jonka vuoksi minusta ei monikaan saa irti juuta eikä jaata. Rakkaiden kanssa en riitele.

        Lisäys: Paitsi jos on pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne minua siis lainkaan.

        No en koska ei olla kavereita mutta siis tiedän jotenkuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohdin vaan että oletko kovinkin riitaisa? Minä en oikein välittäisi semmoisesta.

        Nopeasti syttyvällä hyvässä ja pahassa hain ehkä sitä että osaan pistellä takasin kyllä sanoin joskus jos sille päälle heittäydyn. En ilkeile että sekin on sitten jos toinen osapuoli on siinä messissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en koska ei olla kavereita mutta siis tiedän jotenkuten.

        Niin aina voi kysyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään riitoja, ahdistun riidoista välttelen turhaa draamaa jonka vuoksi minusta ei monikaan saa irti juuta eikä jaata. Rakkaiden kanssa en riitele.

        Okei. Hyvä juttu jos niin on ja luotan sinuun jos niin kerrot... On sinussa temperamenttia sen oon huomannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeasti syttyvällä hyvässä ja pahassa hain ehkä sitä että osaan pistellä takasin kyllä sanoin joskus jos sille päälle heittäydyn. En ilkeile että sekin on sitten jos toinen osapuoli on siinä messissä

        Okei. Kiitos että tarkensit ja hyvä se on ettei kaikkea ps#kaa niele vaan tarvittaessa näpäyttää takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Hyvä juttu jos niin on ja luotan sinuun jos niin kerrot... On sinussa temperamenttia sen oon huomannu.

        Juu hyvä sitte jos olet hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Hyvä juttu jos niin on ja luotan sinuun jos niin kerrot... On sinussa temperamenttia sen oon huomannu.

        Kyllä löytyy tempperamenttia, vaikka todellisuudessa olen erittäin rauhallinen. Riippuu siitä, minkälaisia " ihmisiä" on lähettyvillä. /S.


    • Sellaiseksi tulee kun ei saa rakkautta.

    • Anonyymi

      Öitä tännekin

    • Anonyymi

      Sinä voit sitten mennä sellaisen luo jolla on niitä hyviä asioita ja ei tarvitse katsella sitä äksyilyä. Ei oo pakko.

      • Anonyymi

        Niin tässä tuli ehkä esimerkki mitä hain vähän äkkipikainen olet tietyissä asioissa. Sinua vain haluan katsella ja oppia tuntemaan sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tässä tuli ehkä esimerkki mitä hain vähän äkkipikainen olet tietyissä asioissa. Sinua vain haluan katsella ja oppia tuntemaan sinut.

        Sinua vain aijj miten ihana


    • Anonyymi

      Äksy vanha mies.

    • Anonyymi

      Netissä tulee, kun kaikki muutkin äksyilee ja vittuilee sulle koko ajan. Yhtään kivaa kommenttia et mihinkään saa. Vaikka kirjoittaisit miten kivasti, niin joku tulee siihen haukkumaan. Sitten kun on yksin, niin se on se sun lähes ainoa sosialisointi. Pelkkiä haukkuja.

      • Anonyymi

        Miljoonasti: 👍👍👍👍👍


      • Anonyymi

        KYLLÄ.


    • Anonyymi

      Kannattaa varoa

      • Anonyymi

        👎👎👎


    • Anonyymi

      Äksy vai äksön - syvällisiä kysymyksiä nää.

      • Anonyymi

        Niin oon vähä

        Jotain puuttuupi


    • Anonyymi

      Kun ei ole suhteessa, on varmaan yks ja sama onko äksy vai ei.
      Ei pitäis vaivata silloin.
      Tuskin tullaan edes olemaan. Jotain olis jo tapahtunut siihen suuntaan jos niin olis tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Vai sulle muru vain sulle. Muillehan olen maailman lempein.

      • Anonyymi

        Ymmärsin jo yskän, mutta oo vaan.
        Vaikken oikein edes tiedä miks.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Musta on tullut niin äksy että säikähtäisit kun tietäisit.
      Mutta vain oltuani tässä palstalla 10-15 min. Sitten suljen tämän ja voin hyvin.
      Vttu miten sairas paikka tämä on.

      • Anonyymi

        Onhan tämä aikamoinen savotta. Sulje palsta ja silmät. Huomaat että hän hiipii mieleesi.. Sitten hymyilet.

        (Itsellä toiminut) sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tämä aikamoinen savotta. Sulje palsta ja silmät. Huomaat että hän hiipii mieleesi.. Sitten hymyilet.

        (Itsellä toiminut) sivusta

        Toimi joskus mullakin.
        Kun vielä luulin.


    • Anonyymi

      Mikäli verensokerit laskee liiaksi voi käydä hetkellisesti niin. Aika pientä kevyttä ja ohimenevää kuitenkin..

    • Anonyymi

      Höpö höpö, äksyksi voi tulla jos on liikaa kaikkea elämässä ja epävarmuus monesta asiasta:(

      • Anonyymi

        Näin just nöpö.


    • Anonyymi

      Äksy ku äksy, mitä muutakaan jos ei saa mitään syytä olla äksyilemättä. 😔😠

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3330
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1477
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe