Hei. Seudun Paras Mersu korjaamo on Ollilan autohuolto Loimaan Mellilässä ihan 9-tien kupeessa. Pasi tietää ja hoitaa Mersut kuntoon kokemuksella ja ammattitaidolla.
Ollilan Autohuolto
3
774
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä samoja kokemuksia Pasi korjaa Mercedeksen A:sta S:sään. Mercedekset kun on parempaa tekniikkaa joten huollot täytyy tehdä oikealla ammattitaidolla.
- Anonyymi
Jees. Minun silmäterä tuli kuntoon oli jo yritetty muissakin korjaamisessa. Vaikka Mercedekseni on jo iällä mutta sanoivat että on vasta sisäänajetut metrit. Kyllä on taas ilo jatkaa yhteistä matkaa johtotähdelläni.
- Anonyymi
Ollilan auto on ainut korjaamo johon suostun viemään mersuni koska mersu on sen arvoinen ja tarvitsee asiantuntijan ammattitaitoa huolloissa koska tekniikka on niin hienoa saksalaista taidon näytettä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594693
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2123220- 1143061
- 482894
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471997- 1081872
- 361865