Hei. Seudun Paras Mersu korjaamo on Ollilan autohuolto Loimaan Mellilässä ihan 9-tien kupeessa. Pasi tietää ja hoitaa Mersut kuntoon kokemuksella ja ammattitaidolla.
Ollilan Autohuolto
5
922
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä samoja kokemuksia Pasi korjaa Mercedeksen A:sta S:sään. Mercedekset kun on parempaa tekniikkaa joten huollot täytyy tehdä oikealla ammattitaidolla.
- Anonyymi
Jees. Minun silmäterä tuli kuntoon oli jo yritetty muissakin korjaamisessa. Vaikka Mercedekseni on jo iällä mutta sanoivat että on vasta sisäänajetut metrit. Kyllä on taas ilo jatkaa yhteistä matkaa johtotähdelläni.
- Anonyymi
Ollilan auto on ainut korjaamo johon suostun viemään mersuni koska mersu on sen arvoinen ja tarvitsee asiantuntijan ammattitaitoa huolloissa koska tekniikka on niin hienoa saksalaista taidon näytettä.
- Anonyymi
15 vuotta huollattanut heillä ja aina on kuntoon tullut muualle en vie
- Anonyymi
Hei harmi kun en ollut aiemmin tiennyt tästä huippu paikasta kun eivät pahemmin mainosta minäkin sain tietää nyt vasta vaikka ovat jo useamman vuoden toimineet. Enää en luota omaa S Mersuani muualle huoltoon kun Ollilan pojille siellä saa asiallista palvelua ja autot tulee kuntoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732