Minun lapsuuskaverillani on ollut erittäin masentunut viimeiset 5 vuotta, ja hänellä on perheongelmia. Kaverini on pyörätuolissa, ja hänen perheensä painostaa häntä etsimään lääkäriä, joka auttaisi häntä kävelemään (vaikka lääkärit ovat sanoneet, että se on mahdotonta).
Hänen oireensa ovat:
- Kuolemanhalu
- Itsesyytökset
- Unihäiriöt
- Rintakipu ja ahdistuksen tunne rinnassa
- Painava tunne sydämessä
- Huomisen pelko (mitä tapahtuu)
- Itkuisuus ja ärtyisyys
- Toivottomuus
- Läheisten riippuvuus
Olimme naapureita ja näimme usein, keskustelimme, nauroimme ja pidimme yhteisiä hauskoja hetkiä. Muutin poikaystäväni luokse 1,5 vuotta sitten, mutta näimme silti aina perjantaisin, kun se oli mahdollista. Nyt se ei enää ole mahdollista, koska olen raskaana ja taistelen raskauden pahoinvointien kanssa.
Kaverini lähettää masentavia viestejä joka päivä, ja eilen näin hänet ja kerroin hänelle, etten enää pysty auttamaan, vaan kehotin häntä tapaamaan ammattilaisen. Lupasin olla tukena, mutta hän suuttui ja kieltäytyi. Aina kun yritän neuvoa häntä, hän suuttuu, itkee ja sanoo, etten ymmärrä. Tietysti lohdutan häntä ja sanon, että kaikki järjestyy, mutta hän väittää vastaan. Nyt minulta on loppunut voimat kuunnella tai lukea hänen viestejään joka päivä. En tiedä, miten toimia. Raskaana ollessani olen erilainen kuin ennen, enkä pysty esimerkiksi lähtemään hänen kanssaan auringonlaskua katsomaan, kun häntä täytyy työntää pyörätuolissa eikä hän missään nimessä halua avustajaa.
Vakava masentunut kaveri
Anonyymi-ap
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268