Pienillä asioilla ylellisyyttä arkeen

🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpalajuoma.

Valkovuokotkin kukkivat jo💮👍 Kesärenkaatkin optimistisesti alle tänään vaikka keskiviikkona on luvattu yöpakkasta.
10209
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Morjens susi❤️❤️❤️

Äänestä
  • Fanitatko miestä ihan kokopäiväisesti ns?

Äänestä

• Aloittaja

Eikö sulla ole muuta tekemistä kauniina kevätpäivänä kuin kyttiä täällä kirjoituksia ja keksiä niistä omalaatuisia tarinoita. En ole susi. Minä ja susi ollaan eri sukupuoltakin. Mun profiilissa, joka näkyy klikkaamalla lounas.ajatus tekstiä lukee näin:
    "Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

Äänestä

Lähde TÖIHIN.

Äänestä
  • Käy sä puhuun oma tyä takasin? Sivusta ja ei taida auttaa multinikkimiehen profiileille urputus

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Käy sä puhuun oma tyä takasin? Sivusta ja ei taida auttaa multinikkimiehen profiileille urputus

Osaan nauttia ihan pienistäkin asioista

Ja pinna pidempi

Ne hermot. . .

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

Käy sä puhuun oma tyä takasin? Sivusta ja ei taida auttaa multinikkimiehen profiileille urputus

Huokaus! Luulijat taas luulee omiaan. Tekeekö tuo toisten kirjoittajien haukkuminen olon jotenkin paremmaksi? Sinne sun kopperoon ei tule yhtään enempää vipinää vaikka kirjoittaisit tänne päällä seisten.

Aloittaja ei ole mies, eikä mulla ole muita profiileja kuin tämä yksi.

Äänestä

Ihanaa! Laitetaanko kukkamekot päälle ja lauletaan korkkarit kattoon? Sit lakataan kynnet hih

Äänestä
  • Aloittaja

Vähän kylmä liikkua kukkamekossa ulkona, kun ei oikein housuissakaan tarkene.

Äänestä

Aloittaja

Ei ollut veden seassa jääpalasia eilisessä lounaspaikassa. Muuten oli oikein piristävää pitkästä aikaa käydä noutopöydän herkkujen äärellä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpalajuoma.

Valkovuokotkin kukkivat jo💮👍 Kesärenkaatkin optimistisesti alle tänään vaikka keskiviikkona on luvattu yöpakkasta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu