Mies sanoo rakastavansa kesken seksin

Heips,

Miksi mies sanoo rakastavansa seksin aikana? Tai siis ymmärrän tämän toki parisuhteessa. Nyt on kuitenkin kyse miehestä, jonka olen tavannut kolme kertaa. Ja kun päädyimme harrastamaan seksiä hän sanoi kesken aktin rakastavansa minua. Olin kuin en olisi kuullutkaan. Onko tämä rakkauden tunnustus kesken seksin mielestänne vain opittu tapa, vai ehdoton red flag? En kehtaa ottaa asiaa hänen kanssaan puheeksi, joten kysyn mielummin täällä :D

14

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en ole ikinä käyttänyt noin kokonaisvaltaista kommenttia seksin aikana vaan pikemminkin kohdennettuja, kuten "rakastan panna sua." Tarkoittikohan hän sitä?
      Ehkäpä miehellä heräsi syvemmät tunteet. Minusta sun kannattaa keskustella niistä hänen kanssaan. Me emme voi juurikaan auttaa.

      • Ihmettelen kovasti jos tarkoitti. Olemme siis nähneet ennen tätä vasta kolme kertaa, joten tuskin tunnemme toisiamme.
        Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta, niitä harvoin saa täällä :)


      • Amina38 kirjoitti:

        Ihmettelen kovasti jos tarkoitti. Olemme siis nähneet ennen tätä vasta kolme kertaa, joten tuskin tunnemme toisiamme.
        Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta, niitä harvoin saa täällä :)

        Kiitos kiitoksista! Yritä pitää asialinjan silloin harvoin kun olen palstoilla. Tänään kirjoitin tosin yhden epäasiallisen kommentin (vähän hävettää).
        Joa tykkäät tästä miehestä, niin sulla on kaikki pelimerkit käsissäsi selvittää, että mitä mies tarkoitti sanoillaan. Rakkaus on niin ylikuormitettu sana, että se voi tarkoittaa yhdelle jotain ja toiselle ihen toista.

        Mukavaa kevään jatkoa sulle/teille!

        T. Groove


      • Anonyymi
        Amina38 kirjoitti:

        Ihmettelen kovasti jos tarkoitti. Olemme siis nähneet ennen tätä vasta kolme kertaa, joten tuskin tunnemme toisiamme.
        Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta, niitä harvoin saa täällä :)

        Ei tuo mies ole tarkoittanut rakkautta. Ehkä on voinut tarkoittaa ihastumista, mutta kyllä hänkin on ymmärtänyt että kyse on ollut vain tunnemyrskystä. Olen itse kerran sanonut että rakastan pillua ja sille kyllä naurettiin yhdessä jälkeenpäin, kun se kuulosti rakkauden tunnustukselta.

        Jos olette vain kolme kertaa panneet, ettekä pidä muuten arkena yhteyttä, ei hän mitään tunteita sinua kohtaan omaa, muuta kuin että olet hyvä pano.


      • Anonyymi

        Oooih mitäs mätisäkille nyt noin kilahditko buaahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mies ole tarkoittanut rakkautta. Ehkä on voinut tarkoittaa ihastumista, mutta kyllä hänkin on ymmärtänyt että kyse on ollut vain tunnemyrskystä. Olen itse kerran sanonut että rakastan pillua ja sille kyllä naurettiin yhdessä jälkeenpäin, kun se kuulosti rakkauden tunnustukselta.

        Jos olette vain kolme kertaa panneet, ettekä pidä muuten arkena yhteyttä, ei hän mitään tunteita sinua kohtaan omaa, muuta kuin että olet hyvä pano.

        Pidämme myös muuten yhteyttä, kaikki tapaamisemme eivät siis sisällä seksiä.


      • Anonyymi
        Amina38 kirjoitti:

        Pidämme myös muuten yhteyttä, kaikki tapaamisemme eivät siis sisällä seksiä.

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Paskahan sua tuntuu just kiinnostavankin. Osaatko muusta edes kertoa.


      • Anonyymi
        Amina38 kirjoitti:

        Pidämme myös muuten yhteyttä, kaikki tapaamisemme eivät siis sisällä seksiä.

        Mälli.Ajotus.5-10.
        Työntöä.
        Yhtään.Puskutusta.
        Ja Vielä.Hengähtely.
        Rakastaa.Sua.


    • Anonyymi

      Rakkauden tunnustus kuuluu seksiin, olen yhtynyt parin kymmenen vieraan miehen kanssa. Mieheni aisuri joka sai innostuu että rakastelen hänen etsimän miehen kanssa. Ekan kerran jälkeen jäin itsekkin koukkuun, tuntui niin luonnolliselta yhtyä vieraan kanssa. Vieras toistaa usein olet rakas, ihana, kulta, samoin itsekkin sanon ennen orgasmia pane kunnolla rakas. Terv. Rouva Korsosta

      • Anonyymi

        Sexi.Rakautta.
        Pettää.Kumasta.
        On.Kysymys.Pitäi-
        ää.Jo.Aikuisen.
        Ymmärtää.Jos.
        On.Kymmeniä.
        Kumppaneita.
        Vuodessa.


    • Anonyymi

      Mies nauttii yhdynnästä kanssasi niin kovasti, että ilmaisee sen sanomalla rakastavansa sinua. Sen voi ymmärtää niin, että hän haluaa yhtyä kanssasi jatkossakin.

    • Anonyymi

      Luultavasti oletus että niin kuuluu sanoa huonommalla hetkellä sitä ei voisikaan sanoa on nääs niin että tuosta usein muodostuu väärinkäsityksiä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5594
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2413
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2332
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1069
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1054
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      781
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    Aihe