Matilainen on ollut kova Mersu-mies, asunut Leppävirralla kauan ja alunperin Varkaudesta. Vieläkö asuu Leppävirralla?
Jukka Matilainen vielä elossa?
10
3136
Vastaukset
- Anonyymi
Jukka on valitettavasti menehtynyt tapaturmaisesti jo vuosia sitten. Hauska veikko oli ja muutamia kertoja häntä kyyditsin mersullaan.
- Anonyymi
"Valitettavasti"
- Anonyymi
Huomasin tämän. Jukka oli entinen koulukaveri lukiossa. Milloin hän on kuollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostetaanpa...Onko tietoa milloin Matilainen on kuollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukka Virtasen paras sanotus on matkarakastaja metkunen ja menee taju!!!
HehHAAAHIUUUUIII
- Anonyymi
Raatona ollut jo kauan.
- Anonyymi
Lienee jo liki kymmenen vuotta sitten menehtynyt.
- Anonyymi
Ohoh! Onko haudattu Leppävirralle vai Varkauteen?
- Anonyymi
Oli niin iloinen kun minun, appi kuoli. Ja sanoi sen menevän, multaa syömään. ja matojen syötäväksi.
Nyt , olen iloinen että tuo, työpaikka kiusaaja, on matojen, herkkua.- Anonyymi00010
Oliko hän työpaikkakiusaaja? Minulle hänestä tuli mieleen näyttelijä Eddie Murphy, hyvin samanlaiset eleet, ilmeet ja jopa kasvonpiirteet. Ajoi nuorena Celicalla korttelirallia Varkaudessa, tai siis seisoskeli sillä parkissa kadun reunassa kun ei raaskinut polttaa bensaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604