Matilainen on ollut kova Mersu-mies, asunut Leppävirralla kauan ja alunperin Varkaudesta. Vieläkö asuu Leppävirralla?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Jukka on valitettavasti menehtynyt tapaturmaisesti jo vuosia sitten. Hauska veikko oli ja muutamia kertoja häntä kyyditsin mersullaan.
- Anonyymi
"Valitettavasti"
- Anonyymi
Huomasin tämän. Jukka oli entinen koulukaveri lukiossa. Milloin hän on kuollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostetaanpa...Onko tietoa milloin Matilainen on kuollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukka Virtasen paras sanotus on matkarakastaja metkunen ja menee taju!!!
HehHAAAHIUUUUIII
- Anonyymi
Raatona ollut jo kauan.
- Anonyymi
Lienee jo liki kymmenen vuotta sitten menehtynyt.
- Anonyymi
Ohoh! Onko haudattu Leppävirralle vai Varkauteen?
- Anonyymi
Oli niin iloinen kun minun, appi kuoli. Ja sanoi sen menevän, multaa syömään. ja matojen syötäväksi.
Nyt , olen iloinen että tuo, työpaikka kiusaaja, on matojen, herkkua.- Anonyymi00010
Oliko hän työpaikkakiusaaja? Minulle hänestä tuli mieleen näyttelijä Eddie Murphy, hyvin samanlaiset eleet, ilmeet ja jopa kasvonpiirteet. Ajoi nuorena Celicalla korttelirallia Varkaudessa, tai siis seisoskeli sillä parkissa kadun reunassa kun ei raaskinut polttaa bensaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60513
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496