Miten se peppu pysyy rentona jos seisoo? Mulla ainakin kouristelee pyllyssä ihan väkisinkin ja silloin pano sattuu.
Miten saatte pepun pysymään rentona?
9
900
Vastaukset
- Anonyymi
ei satu mutta jatkan puristelua saan uuden pitkän panon halleluja
- Anonyymi
osaan käyttää lihaksiania ei tuu mitään alle harjoituksen tulos niinkuin bodarilla
- Anonyymi
Kun toinen mies nussii minua perseeseeni,
niin pippelini roikkuu velttona.- Anonyymi
Vaan kun ei stondis laske. Sisään menee mutta ei voi liikutella yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kun ei stondis laske. Sisään menee mutta ei voi liikutella yhtään
Porsas röh röh
- Anonyymi
Entä dildo??
- Anonyymi
Uuhh caccaa
- Anonyymi
nyt rahat esiin ja seksi kauppaan kuiva löyly kauha siitä ei saa muuta ku tikkuja perseeseen kunnon dildo joka miehelle
- Anonyymi
juuri siitä mua kehutaan kun osaan puristella hyvin pieni kipu kuuluu hommaan liian rento ei kuulemma tunnu miltään sano pano miehet
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248