Huh meinasin ajaa kolarin kun töistä lähdin

Anonyymi-ap

Ei siinä vielä mitään mutta kun aamulla mietin että jos ajaisin kolarin niin soittaisitkohan sä mulle sairaalaan että miten sulla menee?
Menee jo ylimaallisen puolelle, huh

31

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet nainen hän, niin tietysti soittaisin. Soittaisin muutenkin joka päivä, mutta en kehtaa.

      • Anonyymi

        Miksi et kehtaa? Onko hän varattu? Jätä varatut rauhaan.


      • Anonyymi

        Voi saakeli mua hävettää, mitähän se portinvartijakin miettii. Ja lähellä oli

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kehtaa? Onko hän varattu? Jätä varatut rauhaan.

        En minä tiedä onko varattu. Älä sinä höpötä noita varattu juttujasi niin kuin tuntisit kaikki täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi saakeli mua hävettää, mitähän se portinvartijakin miettii. Ja lähellä oli

        Ap

        No voi, meinasko pahastikin käydä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi, meinasko pahastikin käydä?

        No meinas. En vaan sitä autoa yhtään huomannut. Torvensoitto kuului varmaan töihin saakka. Apua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meinas. En vaan sitä autoa yhtään huomannut. Torvensoitto kuului varmaan töihin saakka. Apua

        No mut pääasia ettei käynyt mitään. Vähän vaan tärisyttää jälkeenpäin, mut olisin soittanut 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi, meinasko pahastikin käydä?

        Valhehtelee, semissään tö issä ole ollut......!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut pääasia ettei käynyt mitään. Vähän vaan tärisyttää jälkeenpäin, mut olisin soittanut 🙂

        Arvelin että olisit soittanut mutta miksi kolaria jo aamulla mietin, ihan kun etiäinen. Scary.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvelin että olisit soittanut mutta miksi kolaria jo aamulla mietin, ihan kun etiäinen. Scary.

        Nää on just niitä henkimaailman juttuja. Ei ole uskon asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on just niitä henkimaailman juttuja. Ei ole uskon asioita.

        Ei tunnu kivalta etenkin kun näin konkretisoituu. Ehkä se etiäinen pelasti ettei kolahtanut. 🚗


    • Anonyymi

      Soita vaan joku pv kulta.. tai laita viesti. Tykkäisin jos tekisit niin.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät kuka aloittaja on? Trollaat näin, ja koitat saada toisen ottamaan yhteyttä johonkin, joka ei osaa edes odottaa sitä. Nautit toisten hämmentämisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kuka aloittaja on? Trollaat näin, ja koitat saada toisen ottamaan yhteyttä johonkin, joka ei osaa edes odottaa sitä. Nautit toisten hämmentämisestä?

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kuka aloittaja on? Trollaat näin, ja koitat saada toisen ottamaan yhteyttä johonkin, joka ei osaa edes odottaa sitä. Nautit toisten hämmentämisestä?

        Täällä on aika paljon näitä manipuloijia😅 saavat jonkun hyppäämään vaikka kaivoon


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihana ❤️🥰voi eii..


    • Anonyymi

      Taisit ajatella minua ja keskittyminen herpaantui?
      Minulla käynyt välillä samalla tavalla, että pitänyt tehdä jotain asiaa, mutta sinä olet vallannut mieleni niin en ole pystynyt keskittymään yhtään.

      • Anonyymi

        Sama täällä
        Ajatellut yhtä miestä niin kuumissani.. piti laittaa käsi housuun❤️‍🔥🥰 kuvittelin paljon muutakin siinä .. meinasin hurauttaa poliisi autoa päin


      • Anonyymi

        Niinhän se meni. Olen miettinyt jo muutaman kuukauden eikä loppua mun pääkopassa näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se meni. Olen miettinyt jo muutaman kuukauden eikä loppua mun pääkopassa näy.

        miksi et kerro hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et kerro hänelle?

        En ole ollut yhtään epäselvä. Sokea Reettakin näkee mikä on meininki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut yhtään epäselvä. Sokea Reettakin näkee mikä on meininki

        kerro hänestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut yhtään epäselvä. Sokea Reettakin näkee mikä on meininki

        Minulla on huono näkö ja ymmärryksessäkin on vikaa. Kerro selvemmin. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro hänestä

        Saattaisi mennä liikaa paljasteluksi.
        Mutta jos ihan yleisellä tasolla.
        Tutustuttiin, kuukaudet vieri vierimistaan. Kaikki oli hyvin normaalia. Toki välillä ihmettelin hänen mukavaa huumoria joka lensi sujuvasti toiselta toiselle kun pallo tennisottelussa. Sitten alkoi yhteinen projekti jossa taisin häneen ihan syvästi ihastua. Sillä tiellä ollaan edelleen. Yksi asia mikä kaduttaa etten lähtenyt yhteen tilaisuuteen mihin sain kutsun. En tiedä toistuuko kutsu enää koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisi mennä liikaa paljasteluksi.
        Mutta jos ihan yleisellä tasolla.
        Tutustuttiin, kuukaudet vieri vierimistaan. Kaikki oli hyvin normaalia. Toki välillä ihmettelin hänen mukavaa huumoria joka lensi sujuvasti toiselta toiselle kun pallo tennisottelussa. Sitten alkoi yhteinen projekti jossa taisin häneen ihan syvästi ihastua. Sillä tiellä ollaan edelleen. Yksi asia mikä kaduttaa etten lähtenyt yhteen tilaisuuteen mihin sain kutsun. En tiedä toistuuko kutsu enää koskaan

        Projekti jatkuu vielä?


    • Anonyymi

      Onneksi ei käynyt mitenkään.

    • Anonyymi

      Minä tulisin sairaalaan vastaanotolle, niin saisin numerosi, mihinkä soittaisin, että mikä on tämä homma. Toivon kyllä ettet joutaasi sairaalaha, sillä kytät kuuntelevat puheluni, myös houdini?

      Voi voutini....

      https://m.youtube.com/watch?v=_U_s6ezyDuo

    • Anonyymi

      Hui, onneksi ei käynyt mitään.. ❤️🤗 Tietysti olisin ja tulisin katsomaankin mutta aina mieluummin muualla nähdään 😊

    • Anonyymi

      Tulisin katsomaan sinua ja toisin lukemista. 🤗❤️

    • Anonyymi

      Miksi se toinen soittaisi sinulle, jos ajat kolarin, jos se ei muutenkaan soita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe