3.2QUATTRO tietysti. Kannattaa vai ei?
Auto on toki vanha jo, kilometrejä takana.
Mutta jokin tässä nyt sai vakavasti harkitsemaan ostoa.
Audi A3 aion ostaa
11
580
Vastaukset
- Anonyymi
Löydät valmiita juttuja ja asiaa haulla esim: "a3 3,2" -paljon enempi kuin tulet tältä palstalta saamaan.
- Anonyymi
Parasta ennen päivä jo takana päin?💸💸
- Anonyymi
Miksi olisi? Aina autoissa jotain remppaa jossain vaiheessa tulee.
Tämä on fakta mikä koskee kaikkia autoja. A3 on hyvä auto minun käyttöön.
Sopivan pieni mutta hyvä ajaa myös maantiellä. Ainoa puute minkä itse keksin näin äkkiä, on voiman puute. Mutta sen toki saa korjattua omatoimisesti laittamalla ahtimen.
Tehot saa helposti tuplattua tai jopa triplattua. Tämän vaikuttamatta oleellisesti kestävyyteen.
Ei siis ole ihan heti tarvetta vaihtaa tehokkaampaan kun omasta on mahdollista ottaa enemmän tehoa sen mitä tarvitsee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi? Aina autoissa jotain remppaa jossain vaiheessa tulee.
Tämä on fakta mikä koskee kaikkia autoja. A3 on hyvä auto minun käyttöön.
Sopivan pieni mutta hyvä ajaa myös maantiellä. Ainoa puute minkä itse keksin näin äkkiä, on voiman puute. Mutta sen toki saa korjattua omatoimisesti laittamalla ahtimen.
Tehot saa helposti tuplattua tai jopa triplattua. Tämän vaikuttamatta oleellisesti kestävyyteen.
Ei siis ole ihan heti tarvetta vaihtaa tehokkaampaan kun omasta on mahdollista ottaa enemmän tehoa sen mitä tarvitsee.Heh! Vai tehot saa tuplattua/triplattua ”helposti”
Onnea helposti reseptisi kanssa😂 Kaiken saa toki tehtyä mutta en käyttäisi termiä helposti.. Kokemusta parin vr6 koneen ahtamisesta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh! Vai tehot saa tuplattua/triplattua ”helposti”
Onnea helposti reseptisi kanssa😂 Kaiken saa toki tehtyä mutta en käyttäisi termiä helposti.. Kokemusta parin vr6 koneen ahtamisesta..Mikä siinä meni pieleen? Jos kokemusta on niin kerro toki lisää?
Valmiita sarjoja on ainakin ollut saatavilla sinne 700+ HP lukemille missä tulee kaikki mukana. 500HP rei vaadi muuta kuin lohkon ja kannen väliin välilevyn ja tuplatiiviisteet.
Tästä kun mennään yli pistetään vahvemmat pultit kiertokankiin ja linjahoonataan samalla.
Missä näet sen ongelman? Takimmaiset sylinterit lämpenee liikaa? Saa oikeilla säädöillä kuriin tämän. Arvokas mutta hyvä sarja: ections/vr6-single-turbo-program/products/full-throttle-extreme-ftx700-vr6-turbo-kit-705hp
Tuplaturbon saa ainakin golffiin ja se alkaa olla suhteellisen ripeä laite.
https://youtu.be/DnR6FBRC0F4
Missä se vaikeus siis on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä meni pieleen? Jos kokemusta on niin kerro toki lisää?
Valmiita sarjoja on ainakin ollut saatavilla sinne 700 HP lukemille missä tulee kaikki mukana. 500HP rei vaadi muuta kuin lohkon ja kannen väliin välilevyn ja tuplatiiviisteet.
Tästä kun mennään yli pistetään vahvemmat pultit kiertokankiin ja linjahoonataan samalla.
Missä näet sen ongelman? Takimmaiset sylinterit lämpenee liikaa? Saa oikeilla säädöillä kuriin tämän. Arvokas mutta hyvä sarja: ections/vr6-single-turbo-program/products/full-throttle-extreme-ftx700-vr6-turbo-kit-705hp
Tuplaturbon saa ainakin golffiin ja se alkaa olla suhteellisen ripeä laite.
https://youtu.be/DnR6FBRC0F4
Missä se vaikeus siis on?Linkki oikein https://www.hpamotorsports.com/products/full-throttle-extreme-ftx700-vr6-turbo-kit-705hp
- Anonyymi
- Anonyymi
Eikö turbon laitto tarvi jonkin päästöselvityksen nykyään?
- Anonyymi
Ei tarvi jos sen ottaa aina pois kun menee katsastukseen
- Anonyymi
Mikä dsg loota on nuissa alkupään 3.2 quatroissa? Dq250?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984