parhaat ovat nämä...
Jari Sillanpään esiitämistä biiseistä
17
607
Vastaukset
- Kuunnellut
Jos saan sulle itseni antaa, Kaduilla tuulee, Granada, Sinua, sinua rakastan, I who have nothing, Guldet blev till sand.
- Pike 65
kaduilla tuulee
kesähitti
satulinna
taivas
onnenetsijä
tahdoin taikka en
kuuleeko eero
sekä harvemmin kuultu ,mutta ihanan herrkä maailman lapset - rita
Tangoista upea tulkinta on levyllä Varastetut helmet-Romanesca.Muista kappaleista Tahdoin taikka en,Paremmin kuin kukaan muu,Maailman lapset,levyltä -Hän kertoo sen sävelin -löytyy monta hienoa biisiä kuten Jäljet hiekassa,Love story,Puhu hiljaa rakkaudesta,Unta en saa jne.hyvä levy mielestäni kokonaisuudessaan.
- petra
taivas,kaduilla tuulee,ikävä.
- syystä
Ohitsekiitävää, Tietää et saa, Karnevaali.
- eve
listani
kaduilla tuulee
tahdoin taikka en
satulinna
muutama tango. Ei Sillanpään biisit erityisemmin nappaa, mutta valkeaa unelmaa on ihan kaunis (kauniit sanat).
- Jeesustelija
Mieti vähän, ennen kuin sanot mielipiteesi.
Jeesustelija kirjoitti:
Mieti vähän, ennen kuin sanot mielipiteesi.
Mene muualle valittamaan jos et pidä Valkeasta unelmasta. En minäkään siitä Sillanpään takiatykkää, mutta sinä on hyvät sanat ja sävel.
- Saapas
Vaikea sanoa parasta kun ovat monetkin niin hyviä. Ehkenpä Jäljet hiekassa, Taivas, Kaduilla tuulee, Unta en saa ja Maailman lapset pitäisi laittaa listan kärkeen.
- meitsi
ruskeat silmät on paras
- , ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
jotakin kivaa
- sitruuna
Onnenetsijä
Pariisi-Helsinki
Kuuleeko Eero
Lovestory
Olet mulle maailmain
ja suunnilleen kaikki muutkin! - sadreklsa
minun mielestäni
- pirpana
tahdoin taikka en
jean
my way
maailman lapset - piparminttukarkki
jean
my way
tahdoin taikka en
valkeaa unelmaa
tangot!!!!!!!!!!! - Elle
Jos saan sulle itseni antaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584