Kalajokilaaksossa tätä harrastetaan. Tieto leviää yllättävästi.
Työntekijän maineen pilaaminen
4
456
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Eihän patalaiskaa kannata joka firmaan palkata, jos ei työnteko kiinnosta.
- Anonyymi
Kysymys on siitä, että erotut aktiivisuudellasi ja se ärsyttää joitakin. Olen ollut aina tunnollinen työntekijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on siitä, että erotut aktiivisuudellasi ja se ärsyttää joitakin. Olen ollut aina tunnollinen työntekijä.
Uskon tähän - samaa työpaikalla kokeneena. Laiskat ja työhönsä pätemättömät eivät pysty samaan tahtiin kuin ahkera ja pätevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta on sekin, että aikaansaamattomat ja työtävieroksuvat tekevät pienestäkin aikaansaannoksestaan suuren numeron. Ovat kerskaajia. Työteliäs, ahkera ja aikaansaava nauttii työstään ja on usein vaatimaton.
Näin kerran sattumalta työkaverini lapulle kirjoittaman tekstin. Sinä luki: on se niin helppoa kun pitää ja niin vaikeaa kun ei pidä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228