Monissa autoissa vanteiden halkaisija liian suuri vanteet ja sitten haittapuolena liian matalat renkaat.
V60 bensa volvossa jota näin oli ilmaisesti jotkut volvon alkuperäiset 17" vanteet ja 50 profiilin renkaat
Hakkasi teillä enemmän kumin kautta niveliin ja autoon kuin vanhemmassa autossa jossa 195/65-15. V60 volvoon 16" vanteet 205/60 renkaat, jopa on parempi.
Liian suuret vanteet + liian matalat renkaat, haitat.
Anonyymi-ap
4
164
Vastaukset
- Anonyymi
Tehdas suunnittelee autoihinsa jousituksen ja renkaat sopimaan yhteen ja ne toimii.
Jos itse kovasti muuttaa leveämmäksi ja pienemmälle profiilille, niin se voi mennä pieleen. - Anonyymi
Koska vanne on liian leveä, noo silloin kun se ottaa kiinni johonkin.
Kuinka matala on liian matala rengas, no silloin kun se tuntuu liian epämukavalta. - Anonyymi
Yleensä liian leveä vetelee. Joitakin haittaa, joitakin ei.
- Anonyymi
Yleensä leveä ja matala on huonompi ajaa normaali liikenteessä teiden kunnosta johtuen. Aina kun muutetaan jotain kokoa renkaissa pitää tehdä pyöräsuuntaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892