Oma kokemukseni morrow bankista on erittäin huono kun haluat neuvotella lainan koroista niin että laina loppuisi joskus niin he eivät tule yhtään vastaan koska reilun 9000€ laina on heistä pieni ja maksat VAIN 150-160€ korkoja joka kuukausi! Onko se teistä vähän?
Kokemus morrow bankista
4
837
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärsinkö oikein: olet nostanut heiltä lainan, hyväksynyt korot yms. ja nyt jälkikäteen yrität neuvotella korkoja uusiksi ja valitat kun pankki ei siihen suostu? :D :D :D :D
Velka on veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa, sanovat. Toivottavasti sen 9 tonnin tuhlaaminen oli hauskaa, nyt on itkujen aika. Ehkä ensi kerralla mietit toisenkin kerran, ennen kuin otat lainaa tuollaisilla koroilla. - Anonyymi
Mitä ihmettä ? -Minulla on se 3000e laina alunperin. Jäljellä taitaa olla jotakuinkin 1500e. -Eihän se Ikinä ole ollut kuin 25-30e kuukaudessa tuo minimi maksu. Sisältää siis koron ja Heidän "kulut". -Maksaa voi toki aina enemmän kuin pyydetään. Loppuu velka näillä summilla hyvinkin nopeasti.
- Anonyymi
Erittäin huono palvelua, ketään ei saa kiinni muuten kuin viestiä kirjoittamalla. Ohjeita ei tule eikä neuvontaa.
- Anonyymi00004
Järkyttävä paskafirma joka perii vain riistokorkoja. Ei kunnon asiakaspalvelu sivuja kaikki sekavaa. Pysykää kaukan tästä paskasta.!!"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492