Oma kokemukseni morrow bankista on erittäin huono kun haluat neuvotella lainan koroista niin että laina loppuisi joskus niin he eivät tule yhtään vastaan koska reilun 9000€ laina on heistä pieni ja maksat VAIN 150-160€ korkoja joka kuukausi! Onko se teistä vähän?
Kokemus morrow bankista
3
811
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärsinkö oikein: olet nostanut heiltä lainan, hyväksynyt korot yms. ja nyt jälkikäteen yrität neuvotella korkoja uusiksi ja valitat kun pankki ei siihen suostu? :D :D :D :D
Velka on veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa, sanovat. Toivottavasti sen 9 tonnin tuhlaaminen oli hauskaa, nyt on itkujen aika. Ehkä ensi kerralla mietit toisenkin kerran, ennen kuin otat lainaa tuollaisilla koroilla. - Anonyymi
Mitä ihmettä ? -Minulla on se 3000e laina alunperin. Jäljellä taitaa olla jotakuinkin 1500e. -Eihän se Ikinä ole ollut kuin 25-30e kuukaudessa tuo minimi maksu. Sisältää siis koron ja Heidän "kulut". -Maksaa voi toki aina enemmän kuin pyydetään. Loppuu velka näillä summilla hyvinkin nopeasti.
- Anonyymi
Erittäin huono palvelua, ketään ei saa kiinni muuten kuin viestiä kirjoittamalla. Ohjeita ei tule eikä neuvontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041279
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681