Oma kokemukseni morrow bankista on erittäin huono kun haluat neuvotella lainan koroista niin että laina loppuisi joskus niin he eivät tule yhtään vastaan koska reilun 9000€ laina on heistä pieni ja maksat VAIN 150-160€ korkoja joka kuukausi! Onko se teistä vähän?
Kokemus morrow bankista
3
482
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärsinkö oikein: olet nostanut heiltä lainan, hyväksynyt korot yms. ja nyt jälkikäteen yrität neuvotella korkoja uusiksi ja valitat kun pankki ei siihen suostu? :D :D :D :D
Velka on veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa, sanovat. Toivottavasti sen 9 tonnin tuhlaaminen oli hauskaa, nyt on itkujen aika. Ehkä ensi kerralla mietit toisenkin kerran, ennen kuin otat lainaa tuollaisilla koroilla. - Anonyymi
Mitä ihmettä ? -Minulla on se 3000e laina alunperin. Jäljellä taitaa olla jotakuinkin 1500e. -Eihän se Ikinä ole ollut kuin 25-30e kuukaudessa tuo minimi maksu. Sisältää siis koron ja Heidän "kulut". -Maksaa voi toki aina enemmän kuin pyydetään. Loppuu velka näillä summilla hyvinkin nopeasti.
- Anonyymi
Erittäin huono palvelua, ketään ei saa kiinni muuten kuin viestiä kirjoittamalla. Ohjeita ei tule eikä neuvontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164