Hannun mökki

Anonyymi-ap

Kiinteistöveron lisäksi paikka on raivattu. Eli noin 1000 euroa per vuosi maksan siitäkin. Olen myymässä rantatonttiani Suorsajärven rannalta , Sen,jota nyt nimeävät Sorsajärveksi. Tee tarjous . Osuuspankille. Kehoittakaa olemaan yhteydessä minuun.Haluan päästä virtaista eroon. Mummuni mummu oli Maija Liisa Rajaniemi. Hänen kotitalonsa oli , jota en ostaessani tiennyt oli noin 1, 5 km päässä..

8

690

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka sai rahat raivauksesta?

• Anonyymi

Minä maksoin Hannun mökin raivauksen itse . Oli 765 euroa muistaakseni.

• Anonyymi

Rankaako oli vai t-ukkia

• Anonyymi

Risukkoa

• Anonyymi

et maksanu ite

• Anonyymi

Jumalaut juu nääs päivää. Tasan tarkkaan maksoin.

• Anonyymi

Tasan tarkkaan maksoin. Onneksi olen tehnyt ikäni kovasti töitä, eikä Ilanterin porukka ole koskaan vielä sossun luukulla käynyt. Sen verran ylpeitä olemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasan tarkkaan maksoin. Onneksi olen tehnyt ikäni kovasti töitä, eikä Ilanterin porukka ole koskaan vielä sossun luukulla käynyt. Sen verran ylpeitä olemme.

Ylpeys ja sossun luukulla asioimattomuus on osoitus ymmärtämättömyydestä, ellei jopa tyhmyydestä.

Jos avun tarve on niin palottava, että sossuun pitää ottaa yhteys, niin sitten pn otettava.

Tietenkään automaattina sitä ei voi pitää, mutta jos ylpeyteen vetoaa, niin pahalta vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      161
      916
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      770
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      751
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      63
      684
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      623
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      572
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      556
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      537
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      535
    10. 26
      521
    Aihe