Kiinteistöveron lisäksi paikka on raivattu. Eli noin 1000 euroa per vuosi maksan siitäkin. Olen myymässä rantatonttiani Suorsajärven rannalta , Sen,jota nyt nimeävät Sorsajärveksi. Tee tarjous . Osuuspankille. Kehoittakaa olemaan yhteydessä minuun.Haluan päästä virtaista eroon. Mummuni mummu oli Maija Liisa Rajaniemi. Hänen kotitalonsa oli , jota en ostaessani tiennyt oli noin 1, 5 km päässä..
Hannun mökki
8
542
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka sai rahat raivauksesta?
- Anonyymi
Minä maksoin Hannun mökin raivauksen itse . Oli 765 euroa muistaakseni.
- Anonyymi
Rankaako oli vai t-ukkia
- Anonyymi
Risukkoa
- Anonyymi
et maksanu ite
- Anonyymi
Jumalaut juu nääs päivää. Tasan tarkkaan maksoin.
- Anonyymi
Tasan tarkkaan maksoin. Onneksi olen tehnyt ikäni kovasti töitä, eikä Ilanterin porukka ole koskaan vielä sossun luukulla käynyt. Sen verran ylpeitä olemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasan tarkkaan maksoin. Onneksi olen tehnyt ikäni kovasti töitä, eikä Ilanterin porukka ole koskaan vielä sossun luukulla käynyt. Sen verran ylpeitä olemme.
Ylpeys ja sossun luukulla asioimattomuus on osoitus ymmärtämättömyydestä, ellei jopa tyhmyydestä.
Jos avun tarve on niin palottava, että sossuun pitää ottaa yhteys, niin sitten pn otettava.
Tietenkään automaattina sitä ei voi pitää, mutta jos ylpeyteen vetoaa, niin pahalta vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423