ulkokuorestani? Vai merkitsenkö sinulle enemmän?
Oletko kiinnostunut ainoastaan
18
514
Vastaukset
Ainoastaan se ulkokuori on mikä sinussa mitään merkitsee.
Sinun pitäisi olla ylpeä siitä seikasta että sinulla on edes se.- Anonyymi
Siitä kuoresta on kieltämättä hyötyä. Saan paljon asioita helpommin kuin muut.
Sivusta
- Anonyymi
Kumppania jos miettii niin kyllä se on se luonne ja sisin mikä merkitsee
- Anonyymi
En mä nyt usko että ulkokuoresi oon niin uskomatonta että olisin jaksanut sitä näin kauan kaivata.
- Anonyymi
Mitä sitten olet kaivannut minussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten olet kaivannut minussa?
Kaikkea. Sinua. Ääntä, katsetta, kosketusta, ajatuksia, naurua. Sitä oloa mikä yhdessä oli.
- Anonyymi
Merkitset.
Paljon.- Anonyymi
Ei se ulkokuori
Kummallakaan
Lopulta
Mut täytyy pystyä tunnistamaan
- Anonyymi
Sul on kyl hyvä ulkokuorikin muiden avuden muassa ❤️
- Anonyymi
Jos olet hän niin merkitset, vaikka solakka vartalosi ja kiinteä peppusi ovat ihania joka tapauksessa. Eräs itseäni vanhempi, tuttu nainen hän on ja mielessä paljon.
- Anonyymi
Kiitos sinulle… Sinä itseäni nuorempi tuttu urheilullisen vartalon omaava hyvännäköinen mies olet mielessäni myös…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle… Sinä itseäni nuorempi tuttu urheilullisen vartalon omaava hyvännäköinen mies olet mielessäni myös…
Viime näkemisestä onkin jo vierähtänyt tovi. Jos nimittäin olet hän.
- Anonyymi
Eräs mies on varmaan muutenkin hyvä ja rehellinen,mutta en tunne tarpeeksi vielä.Ja erittän komea!
-Täysin sivusta sinua tuntematta.
Enemmän kiinnostaa se sisin.. ❤️ Antaa mun tutustua siihen, eikä niinkään ulkokuoreen.. jotkut ihmiset vaan ovat sisäisesti hirmuisen kauniita…- Anonyymi
Ulkokuoresi öitä...
- Anonyymi
Ei se ulkokuorikaan näyttäisi niin hyvältä, jos ei pitäisi sisimmästäkin. Eräs nainen on minulle vieläkin maailman kaunein juuri siitä syystä. - joku
- Anonyymi
Muukin, mietin sitäkin hetken ennenkun taas nukahdan🤍
- Anonyymi
Ha ha . Et sinä ihan noin erityiseltä näytä. Kauniit ei käy täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215794- 601957
- 251389
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531077Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661049Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501022
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985