Toista yksinäistä parisuhteeseen?

Anonyymi-ap

Toivottavasti tämä ei kuulosta ylimieliseltä. Incel-sivustoilla saan vain haukut osakseni, jos kysyn tällaista, kun naiset kuulemma on hyväosaisia eivätkä voi jäädä oikeasti yksin.

No, olen 43 v nainen. En ole elämässäni koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Olen kuitenkin kouluttautunut pitkälle, useita yliopistotutkintoja. Taloudellinen tilanteeni on hyvä.

Sitten ydinasiaan: haluan lapsen ja perheen. Tämä on vielä mahdollista, koska minulla on munasoluja pakkasessa. Ikä ei ole siis este.

Löytyisikö toista samassa elämäntilanteessa olevaa miestä? Toivon mieheltä myös yliopisto-opintoja, koska yliopisto on ollut minun elämäni viimeiset 20 vuotta. Uskon koulutuksen kertovan paljon ihmisestä: halusta kehittyä ihmisenä, olla kunnianhimoinen, laajasta kiinnostunsesta, pitkäjänteisyydestä, sitkeydestä vaikeiden aiheiden keskellä, älykkyydestäkin. Jos kaikkea tätä on ihmisenä, miksi ihmeessä ei olisi hyödyntänyt Suomen ilmaista koulujärjestelmää etenkään, jos yksinäisenä ei ole muutakaan tekemistä? Menestynyt ei sinällään tarvitse olla, vaan sivistyspohja on jo paljon.

Ja toivon, että etsimäni miehen elämä on kunnossa (ei päihdeongelmaa, suurempia velkoja tms). Asun itse etelän suuressa kaupungissa eikä ole aikomusta muuttaa Helsinki-Tampere-Turku-akselilta.

Jo tätä siis voidaan pitää vaativana. Naisella kun ei saisi olla mitään vaatimuksia. No, minulla on nämä muutamat toiveet.

Ulkoisesti olen kai hyvännäköinen, normaalipainoinen. En meikkaa. Luonteeltani voin olla kummallinen traumaattisten kokemusten ja pitkän yksinäisyyden takia. Seksuaalisuuden kanssa on isoja ongelmia, en ole löytänyt mitään halua koskaan, mutta enpähän myöskään ole pelehtinyt muiden kanssa. Olen lähes kokematon siinä suhteessa.

Uskon kuitenkin pystyväni helpolla luomaan normaalit puitteet lapselle. Jos ongelmia tulee, aina voi hakea apua.

Löytyykö siis ketään samassa elämäntilanteessa olevaa?

0

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

        Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
        Maailman menoa
        332
        2868
      2. Vernu Vasunta

        On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
        Suomussalmi
        106
        2164
      3. En kelpaa sinulle

        Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
        Ikävä
        120
        1620
      4. Taidat vanhempi nainen

        Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
        Ikävä
        73
        1154
      5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

        Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
        Ikävä
        71
        1032
      6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

        Miehelle kysymys :)
        Ikävä
        61
        993
      7. Voi nainen...

        Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
        Ikävä
        41
        950
      8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

        Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
        Maailman menoa
        148
        934
      9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

        Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
        Maailman menoa
        290
        842
      10. Naiselle kysymys

        Mitä oikein näet minussa?
        Ikävä
        40
        754
      Aihe