Kiteellä surkea museo. Lahonnut lato satoja vuosia vanha tönö. Kiteellä pilvin pimein tyhjiä liiketiloja, joista uudet lämpimät ja kunnolliset tilat museolle. Kitee muka kaupunki, museossa pysähdytty 1700 luvulle. Jopa Polvijärvellä siisti museo, joka auki myös talvella.
Kiteen surkea museo
6
354
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo kunnan vai kitee-seuran vastuulla? Hankkeitahan kunnalla on, liekö ne paikat nykyisin haussa vai löytyykö sopivia ns suoraan tutuista? Sinänsä hyvä aihe kuntalaisten kannalta esim tässä
https://www.kitee.fi/-/kiteen-kaupungilla-kaynnistyi-elintapahanke- Anonyymi
Millaisia terveitä tiloja kunnalla on vapaana?
Uusi näyttelykeskus toimii vuokratiloissa, kenellä sen näköjään tyhjä kellarikerros on?
Virastotalo ja huvikeskus ei kiinnostanut kuntaa esim kunta(lais)-, kirjasto- tai nuokkaritiloina, muita onneksi kyllä.
Vapautuuko siun sotelta säästösyistä 3 v jälkeen jotain kunnan maksamia tiloja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia terveitä tiloja kunnalla on vapaana?
Uusi näyttelykeskus toimii vuokratiloissa, kenellä sen näköjään tyhjä kellarikerros on?
Virastotalo ja huvikeskus ei kiinnostanut kuntaa esim kunta(lais)-, kirjasto- tai nuokkaritiloina, muita onneksi kyllä.
Vapautuuko siun sotelta säästösyistä 3 v jälkeen jotain kunnan maksamia tiloja?Mahtaako kunnanviraston uusissa tiloissa parantua ääni- ja ilmastointiolot muissakin kuin heille rempattavissa tiloissa?
- Anonyymi
Keskellä kylää vuoden kylässä Puhoksessa olisi vapaata tilaa .
Entinen ns Havukaisen halli olisi melkolailla tyhjillään .
Miksi ei kartoitettu olisiko ollut kaupungin virastotaloksi miten pienin muutoksin tehtävissä.
Olisi oma .Ei tarvitsisi tyhästä hallista kuluja maksaa.
Kaikilla kaupunkilaisilla samanpituinen matka.
Olisi parkkipaikkoja.- Anonyymi
Niinpä, muitakin on siellä täällä.
- Anonyymi
Tuskin Kitee-seuralla on rahoitusta moiseen. Tietoja voisi päivittää mm facessa monellakin turistikohteella, aukiolot.
http://kiteeseura.com/kotiseutumuseo/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772