Jestas sentään. Täysin väärät tilanteet tavata, ei mitään mahdollisuuksia mihinkään ja silti pyörit jossain mielen taustalla jatkuvasti. Tähän on sitten tultu, että aikuisen ihmisen pitää avautua ihastumisestansa jossain Suomi24sessa kun muualla ei voi.
Lohduttaudun sillä että sain sinutkin ainakin huvittumaan. Ja sillä että näemme vielä syksyllä. Lupaan päästä tästä yli siihen mennessä.
Kiitos ja anteeksi.
Oivoi minkä teit, K.
14
614
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö k naisel vai miehel?
- Anonyymi
Anteeksi mutta mistä?
- Anonyymi
Naiselle meni. Ja anteeksi siitä, että on niin nolo että ihastuu kun toinen tekee vaan työtään.
- Anonyymi
Missä tavattiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tavattiin?
Tapasin hänet työpaikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapasin hänet työpaikallaan.
Vain hänen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain hänen?
Vain hänen.
- Anonyymi
Yksi asia tässä viestissä ei täsmää, mutta vastaan kuin vastaisin hänelle:
Mä kovasti yritin työntää sut friend zonelle, mut sä hymyilit itsesi pois sieltä. Aivan sopimatonta kerrakseen. Pieni välimatka selkeyttää pään ja katseen ja saa imelät korvamadot unohtumaan.- Anonyymi
Sopimaton sopii erinomaisesti kuvaamaan omaakin tilannettani. Olen sopivan pahastunut siitä että näin on, mutta aion silti muistaa hänen hymynsä lämmöllä. :)
- Anonyymi
Mistä tiedät että on yksipuolista ihastumista?
- Anonyymi
En mistään, mutta olen sen verran realisti etten usko tämän olevan molemminpuolista. Ja vielä vähemmän uskon siihen että hän pyörisi näillä palstoilla. :D Minä olen tarpeeksi häröpallo tällaiseen, hän tuskin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mistään, mutta olen sen verran realisti etten usko tämän olevan molemminpuolista. Ja vielä vähemmän uskon siihen että hän pyörisi näillä palstoilla. :D Minä olen tarpeeksi häröpallo tällaiseen, hän tuskin on.
Realisti häröpallo.... mielenkiintoista 😄
- Anonyymi
Älä päästä irti
K nainen- Anonyymi
Päästän sittenkin irti
toinen K nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379